Kill Bill DVD update
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 07-02-05 12:43

Fra http://www.sj-r.com/sections/ane/stories/46963.asp

Rick Sands, chief operating officer at Miramax Films, was quoted in a
New York Times article last year as planning six different DVD editions
of Quentin Tarantino's "Kill Bill" films.

" 'Vol. 1' goes out, 'Vol. 2' goes out, then 'Vol. 1 Special Edition,'
'Vol. 2 Special Edition,' the two-pack, then the Tarantino collection as
a boxed set out for Christmas. It's called multiple bites at the apple.
And you multiply this internationally," Sands said.

Svinehunde siger jeg bare, men nu ved vi da hvor langt tid vi skal
vente. Det ender med at jeg bare venter til Blueray/HDDVD udgivelsen
aligevel.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Alberich

Dato : 07-02-05 12:49

Lars Hoffmann wrote:
> [...]
>
> Svinehunde siger jeg bare, men nu ved vi da hvor langt tid vi skal
> vente. Det ender med at jeg bare venter til Blueray/HDDVD udgivelsen

Skal det så være Blueray Kill Bill Vol. 1, Blueray Kill Bill Vol. 1
Special Edition eller Blueray Kill Bill Boxsettet? ;)

Fra : Morten DH

Dato : 07-02-05 16:05

"Lars Hoffmann" <larshoffmann@teleline.es> skrev i en meddelelse
> Svinehunde siger jeg bare, men nu ved vi da hvor langt tid vi skal
> vente. Det ender med at jeg bare venter til Blueray/HDDVD udgivelsen
> aligevel.

Sådan har jeg det med alle nye film fra Columbia/Tristar... enten venter jeg
på et godt tilbud på Superbit udgaven og ellers må en kopi kunne dækket
behovet indtil Blueray - normalt er jeg absolut imod piratkopier (af film
der er i fri handel); men den stigende grådighed fra diverse studios har
gjort min moral på området lidt mere flexibel

Men jeg vil tro 2005 blir det helt store år for remaster/special edition
udgivelserne... citronen skal lige pressen en gang til inden vi får mulighed
for at købe dem igen i et HD format - jeg tør godt vædde på Star Wars
pludselig dukker op enten i de originale udgaver eller i en eller anden über
udgave omkring jul 2005

Fra : Mikl

Dato : 10-02-05 08:19

Lars Hoffmann wrote:
> [...]
>
> Svinehunde siger jeg bare, men nu ved vi da hvor langt tid vi skal
> vente. Det ender med at jeg bare venter til Blueray/HDDVD udgivelsen

Her er et citat fra dagens update fra The Digital Bits:

" Finally, our sources are telling is that Miramax's forthcoming special
editions of Quentin Tarantino's Kill Bill films are tentatively due in
August. We'll post more as it comes in."

/Mikkel

Fra : Bernd M?ller

Dato : 10-02-05 13:47

ha the kill bill dvd have hidden features look

www.alexander-schmidt.de