Det ser fandeme ikke godt ud for X-Men 3
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 06-02-05 22:29

http://movies.go.com/moviesdynamic/movies/movie?name=xmen3_2003&genre=action&studio=20th%20Century%20Fox

Og det er nok Bryan Singer jeg bliver sur på i sidste ende. Det var ved at
gå hen og blive stort med X2, men nu frygter jeg, at det går helt i vasken.

Fra : Kong Kent

Dato : 06-02-05 22:43

Søren Kjeldsen wrote:
> [...]
> gå hen og blive stort med X2, men nu frygter jeg, at det går helt i vasken.

Det virker godt nok *meget* plat, at producenterne bag Superman V
direkte går ind og ødelægger muligheden for en ordentligt X-Men 3, ved
først at låse Cyclops fast i deres film, og samtidig gå direkte efter
Famke Janssen, velvidende at netop hendes rolle er *altafgørende* i
X-Men 3 (i hvert fald som det blev lagt op i X-Men 2).

Synes godt nok de opfører sig som små børn, når nu de egentlig kunne
håndtere sagerne langt bedre, og ved lidt samarbejde give forbrugerne
hele *to* gode film, i stedet for at give os to middelmådige (som jeg
spår bliver det kedelige udfald af denne tåbelige rekrutteringspolitik)
af slagsen.

Ærgerligt. Nu var X1 og X2 jo lige så gode... oh well... som Hollywood
dog forstår at spænde ben for sig selv.

Jeg må tilbage og se Ringenes Herre trilogien én gang til i stedet for
et besøg i biffen

mvh

Kent.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 06-02-05 23:38

> [...]
> Janssen, velvidende at netop hendes rolle er *altafgørende* i X-Men 3 (i
> hvert fald som det blev lagt op i X-Men 2).

Ja lige præcis. Og den alternative mulighed med en hær af dræber-robotter,
virker lidt for 80'er til mig. Men måske regner de med at få begge elementer
indsat i X3 (Altså Dark Phoenix og the Sentinels)

> [...]
> *to* gode film, i stedet for at give os to middelmådige (som jeg spår
> bliver det kedelige udfald af denne tåbelige rekrutteringspolitik) af

Ja plus, at det jo hovedsagligt var Bryan Singer, som fik X-men-filmene op
over gennemsnittet og gjort dem langt mere interessante end f.eks
Spiderman-filmene IMHO. Man kan altså ikke afslutte en 2'er på den måde og
så nægte at lave efterfølgeren!

> Ærgerligt. Nu var X1 og X2 jo lige så gode... oh well... som Hollywood dog
> forstår at spænde ben for sig selv.

Igen igen... Og igen... Og så måske lige igen gange hundrede.

> Jeg må tilbage og se Ringenes Herre trilogien én gang til i stedet for et
> besøg i biffen

Fornuftigt. Men på én aften? Har dog selv tænkt på lige at tage alle
extended-versionerne på EN dag. Og så holder LOTR-faste i et langt stykke
tid efter.
Men selvom Disney desværre har en finger med i Narnia, må jeg dog indrømme,
at jeg blev lidt interesseret, da jeg så lidt fra den. Desuden er der jo
også Star Wars - Revenge of the Sith (selvom jeg dog frygter en film på
niveau med epi. 2) Sin City ser pisse-fed ud, selvom jeg ikke kender til
tegneserien.

Mulige filmproduktioner, der kunne interessere:
Magneto (En "prequel" til X-Men-filmene, hvor man møder en ung Erik, som
hjælper Xavier)
Ice Age 2 (Så god synes jeg nu ikke den var)
28 weeks later (et rygte, men etteren synes jeg var utrolig god)
Beowulf (en animationsfilm om "eventyret" eller sagaen, der tildels
inspirede den kære Tolkien)

Fra : Naess

Dato : 07-02-05 08:51

> Men på én aften? Har dog selv tænkt på lige at tage alle
> extended-versionerne på EN dag. Og så holder LOTR-faste i et langt stykke
> tid efter.

Jeg gjorde det for 3 uger siden med en kammerat som ikke havde set en eneste
af LOTR-filmene. Vi startede den første film kl. 9 om formiddagen med kaffe
og rundstykker og var færdige med den sidste midt i kl. 21 nyhederne. Vi
pausede kun undervejs når vi skulle aftræde, ringe efter pizza eller mixe
endnu en irish coffee. Bagefter var min kammerat helt oppe at køre og syntes
det var den bedste filmoplevelse han nogensinde havde haft. Selv synes jeg
at det var en ny oplevelse at se alle tre ext. versioner ud i en køre, men
som du selv kommer ind på, går der lang tid før jeg får lyst til at se
trilogien igen.

God fornøjelse!

--
Hilsen Naess

Fra : Peter B. Juul

Dato : 07-02-05 14:01

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> writes:

> [...]
> over gennemsnittet og gjort dem langt mere interessante end f.eks
> Spiderman-filmene IMHO. Man kan altså ikke afslutte en 2'er på den måde og

Nu ved vi jo ikke, hvordan hans forhandlinger med filmselskabet er
forløbet - sådan nogle executives kan være dumme at arbejde med.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Får kan ikke lide at blive slået med en pind."
The RockBear. ((^)) -Marianne Juul, 2003

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 12-02-05 23:37

On Sun, 06 Feb 2005 at 22:37 GMT, Søren Kjeldsen
<lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote:
> Beowulf (en animationsfilm om "eventyret" eller sagaen, der tildels
> inspirede den kære Tolkien)

Kan læses her, hvis man har mod på det:

http://etext.lib.virginia.edu/toc/modeng/public/AnoBeow.html

Jeg synes Beowulf filmen med Christopher Lambert var udmærket action, i hvert
fald den første kampscene: http://www.imdb.com/title/tt0120604/

--
Anders Vind Ebbesen
Sony Music har ingen humor:

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 07-02-05 00:18

> Og det er nok Bryan Singer jeg bliver sur på i sidste ende. Det var
> ved at gå hen og blive stort med X2, men nu frygter jeg, at det går helt i
> vasken.

Hvis ikke Famke er med i X3 er der ingen grund til at lave den. Der bliver
jo i den grad lagt op til Phoenix/Dark Phoenix i X2.

Mark