Filmtips: Reservoir Dogs i aften kl 20
Fra : Maria de Francis

Dato : 04-02-05 18:55

Til dem der har interesse. De viser Tarantinos "Reservoir Dogs"
("Håndlangerne", kom den til at hedde på dansk) på TV2-Zulu i aften fredag
kl 20-21.40.

Mvh Maria

Fra : Lars P. Fischer

Dato : 04-02-05 19:01

On Fri, 4 Feb 2005 18:54:37 +0100, Maria de Francis wrote:
> Til dem der har interesse. De viser Tarantinos "Reservoir Dogs"
> ("Håndlangerne", kom den til at hedde på dansk) på TV2-Zulu i aften fredag
> kl 20-21.40.

Og hvis man ikke har tid til at se en film, så er det ikke så tosset at
nøjes med caffeteria-scenen (den første 5-7 min). Det er vaskeægte
Tarantino, ja vel nærmerst modellen for alt hvad han har lavet siden.

/Lars

Fra : Jim Andersen

Dato : 07-02-05 14:07

Maria de Francis wrote:
> Til dem der har interesse. De viser Tarantinos "Reservoir Dogs"
> ("Håndlangerne", kom den til at hedde på dansk) på TV2-Zulu i aften
> fredag kl 20-21.40.
>
> Mvh Maria

De 20-25 kr jeg gav for at få den på dvd hos TP var pengene værd. Selvom jeg
havde set filmen på tv et par gange forinden.

DD lyden gav faktisk filmen et pænt "løft". Så det var et godt gensyn.

/jim

Fra : Lars P. Fischer

Dato : 07-02-05 14:53

On Mon, 7 Feb 2005 14:06:47 +0100, Jim Andersen wrote:
> De 20-25 kr jeg gav for at få den på dvd hos TP var pengene værd. Selvom jeg
> havde set filmen på tv et par gange forinden.

Ditto. TP har forbavsende meget godt i deres "DVDer for 25kr" kasse.

/Lars

Fra : Maria de Francis

Dato : 07-02-05 20:15

"Lars P. Fischer" <no-spam@suk.dk> skrev i en meddelelse

> Ditto. TP har forbavsende meget godt i deres "DVDer for 25kr" kasse.
>
> /Lars

Det er nemt at finde billige film for tiden. Også Stereo Studio og
netbutikkerne har en masse gode tilbud. Og spørg lige om det passer os!

Mvh
Maria

Fra : Maria de Francis

Dato : 07-02-05 20:13

"Jim Andersen" <jimVÆÆK@officeconsult.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> jeg havde set filmen på tv et par gange forinden.
>
> DD lyden gav faktisk filmen et pænt "løft". Så det var et godt gensyn.

Det er sq da også billigt. Jeg har den stadig på video, men det kan være det
er ved at være tiden for en dvd-udgave. Det er en film man kan se adskillige
gange. fx, til en Tarantino-weekend. Men det lader iøvrigt til, at de sender
en del Tarantino for tiden.

Mvh
Maria