dvdreleases hos digitarien
Fra : Martin [8900]

Dato : 03-02-05 18:56

Er der andre end mig, der synes at release planen ser tyndere og tyndere ud
hos digitarian? De har lige hævet prisen under påskud af at de vil indkøbe
flere releases. Det ser da ikke sådan ud. Mange af deres film er også i
restordre og har været det i flere måneder. Så kommer de med en undskyldning
om at de lige vil se efterspørgslen før de køber filmen hjem. Men problemet
er bare, at når folk ser den er i restordre, så vil de jo ikke sætte den på
ønskelisten og så får digitarian jo ikke et reelt billede af efterspørgslen
og dermed bliver filmen ikke bestilt hjem.

Noget helt andet er, når der er huller i deres samlinger af star trek
serierne DS9 og VOYAGER. Der vil de heller ikke bestille de manglene
eksemplarer hjem. Hvad er det efterhånden man betaler til hos det firma?

--
/ Martin Møller

My Dvd collection http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/martinboy
- Ved svar via email - fjern SPAMFILTER i emailadressen.

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 03-02-05 22:27

> [...]
> ønskelisten og så får digitarian jo ikke et reelt billede af
> efterspørgslen
> og dermed bliver filmen ikke bestilt hjem.

Præcis samme tanker har strejfet mig.
Hvordan kan film som The Village og Stepford Wifes være i restordre?
Det kan vel ikke komme som en overraskelse, at folk gerne vil låne dem...
Bliver spændende at se, om Kongekabale også ryger i restordre.

Mht. kommende udgivelser, så håber jeg bare, at det skyldes manglende
opdateringer.
Ellers vil jeg fremhæve NoLimits.TV - de er langt længere fremme på dette
punkt.

Mvh.

Mads

Fra : kristian

Dato : 04-02-05 00:01

Jeg er bruger af Nolimits TV,

Bare man har 10 film på ens Ønske list som er udkommet er nok til der kommer
film.

De sender altid film.. jeg har fået alle de nye film næste samme dag som de
er udkommet..

Hos Nolimits.tv forlænger de abonnementet med det "tabte" antal dage, hvis
filmen er defekt eller er lang tid undervejs plus afsender de også film om
lørdagen

Nolimits køber film ind efter hvad der står på noget der hedder

He-videotraileren... http://www.he-videotraileren.dk/ samt de ønske vi
bruger kommer med,

Nolimits koster også kun 199 kr for 2 film og hvis man ønsker 3 film kan
det fås for 249kr (som Digitarian holdt med)

Lejer man 2 eller 3 film kan man send bare 1 tilbage hvis ikke du har set
dem alle og de sender 1 nye retur til en..

Hos Digitarian skal alle film af sted samme hvis man ønsker nye film igen…

Bonus-disken tæller ikke som ekstra dvder hos Nolimits TV, normalt sender de
ikke bonusdisken, men hvis man sender dem en mail med ønsket herom, sørge de
for at du modtager den sammen med din film.

Hos Digitarian tæller de som flere film..

Så jeg syns faktisk Nolimits TV er langt bedre og de har en kanaon
kundeservice...

Næsten alle nye film hos Digitarian er i restordre.... samt det er langt
fra alle de nye stor film de køber hjem..

Bag Digitarian er de samme folk som stog bag Combifilm i gammel dage.. men
lukket pga tab..

http://www.bossman.dk/art.php?art_id=233

Så hvis i ønske de nye film hurtigt og gerne være sikket på de bliver købet
ind så skift til Nolimits TV

Mvh

Kristian

Fra : Hobert Idiart

Dato : 04-02-05 00:09

kristian wrote:

> Jeg er bruger af Nolimits TV,

De er også gode.

> Bare man har 10 film på ens Ønske list som er udkommet er nok til der kommer
> film.

Har de fået indført en prioriteringsfunktion på ønskelisten, så man kan
bestemme, hvilken film man helst vil modtage først?

Fra : kristian

Dato : 04-02-05 00:10

Jeps
Det virker fint.. :)

Mvh
Kristian

Fra : Martin Møller

Dato : 04-02-05 13:12

> [...]
> opdateringer.
> Ellers vil jeg fremhæve NoLimits.TV - de er langt længere fremme på

Ja, digitarian er godt nok sløjet gevaldigt af på den siden de overtog
dvdzone. Sjovt at Nolimits kan få de samme film hjem, som digitarian har i
restordre, med det påskud at de har svært ved at lave aftale med
forhandlerne om udlejning.

--
/Martin
- Ved svar på email - fjern SPAMFILTER i adressen.

Fra : kristian

Dato : 04-02-05 14:16

Tror det mere at de ikke har de penge der skal til når der skal købes ind..

(samme problem som i gammel dage hvor de lukket)

Både Nolimits og Playtime video har INGEN problemer med at få de nyeste film
hjem.. sjov hvis det altid skulle ramme Digitarian...

Alle film udkommer til tiden hos Nolimits TV hvor jeg er kunde..

Mvh
Kristian

Fra : kristian

Dato : 06-02-05 21:06

Release planen hos Digitarian er up 2 date igen... men der mangle en del
film på
listen som de ikke får hjem..

Bad santa

http://www.blockbuster.dk/Default.asp?ID=94&mode=movie&ShopProductID=14329&m=Cust_Hitlist&PID=193

Den Som Frygter Ulven
http://www.blockbuster.dk/default.asp?ID=81&mode=movie&ShopProductID=14427&t=movie

Frankenfish
http://www.blockbuster.dk/default.asp?ID=81&mode=movie&ShopProductID=14415&t=movie

Decoys
http://www.blockbuster.dk/default.asp?ID=81&mode=movie&ShopProductID=14336&t=movie

King Of The Ants
http://www.nolimitstv.dk/Default.aspx?Action=Product&ShowLongText=True&ID=5736

Hold Kæft

http://www.blockbuster.dk/Default.asp?ID=94&mode=movie&ShopProductID=14319&m=Cust_Hitlist&PID=193

Connie & Carla

http://www.blockbuster.dk/Default.asp?ID=94&mode=movie&ShopProductID=14287&m=Cust_Hitlist&PID=193

Manson (The Manson Family)
http://www.blockbuster.dk/default.asp?ID=81&mode=movie&ShopProductID=14385&t=movie

Film som de heller ikke fik/får hjem som er udkommet:

Johnson Family Vacation

http://www.blockbuster.dk/Default.asp?ID=163&mode=movie&ShopProductID=14425&m=Cust_PDB&PID=189

Jerk/Off (nolimits har ikke den men får den)

http://www.blockbuster.dk/Default.asp?ID=163&mode=movie&ShopProductID=14276&m=Cust_PDB&PID=189

Jasper, Texas

http://www.blockbuster.dk/Default.asp?ID=163&mode=movie&ShopProductID=14231&m=Cust_PDB&PID=189

Boa Vs. Python

http://www.blockbuster.dk/Default.asp?ID=163&mode=movie&ShopProductID=14275&m=Cust_PDB&PID=189

Open Water

http://www.blockbuster.dk/Default.asp?ID=163&mode=movie&ShopProductID=14196&m=Cust_PDB&PID=189

Nolimits TV har/får dem ALLE...

Serie 24 Timer siger Digitarian at de har Eksklusiv ! men den har Nolimits
TV også..

http://www.nolimitstv.dk/Default.aspx?Action=Search&ID=0&SearchFilter=Title&SearchString=24

Der er flere end dem jeg har sæt på denne list..
Ikke er stor film, det ved jeg godt men der større valg af nye film hos
Nolimits...

Mvh
Kristian

Fra : Martin [8900]

Dato : 06-02-05 22:13

"kristian" <kristiannielsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der er flere end dem jeg har sæt på denne list..
> Ikke er stor film, det ved jeg godt men der større valg af nye film hos

Hvis ikke Digitarian tager sig sammen, så er jeg den der er smuttet.

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 07-02-05 11:39

> Hvis ikke Digitarian tager sig sammen, så er jeg den der er smuttet.

Når mit abonnement udløber næste gang, skifter jeg.
Er der nogen, som har sendt deres film søndag, som Digitarian derefter har
modtaget mandag?
De sidste 4 mandage har Digitarian ikke modtaget de film, som jeg har sendt
søndag.
De bliver først registreret som modtaget tirsdag.
Sender Nolimits film om søndagen?
Det gjorde de i hvert fald, da jeg benyttede mig af deres prøveabonnement.

Mvh.

Mads

Fra : kristian

Dato : 07-02-05 15:04

Nolimts sender også film ud om Lørdage som de altid gjørt..
Søndag har de aldrig sendt film ud..

Hvis der noget du /andre gerne vil kan der skrives til dem

kundeservice@nolimits.tv

Eller ring på 70200536 mellem 8.30-16.00

(Digitarian kan man kun ringe til mellem 9-12 igen en minus )

Mvh
kristian

Fra : MVN

Dato : 09-02-05 13:47

de har det også meget med at de har sendt filmen,og man får en mail på
det,men man modtager først filmen 2 dage efter,det er postdamark der har
problemet mener de,på trods af at postdanmark har en fejlfri levering på
lidt over 90 %,måske har postdanmark et problem med digitarian ? for de
sidste 2 måneder har jeg haft ovenstående problem 8-10 gange