Hvilken Blade II?
Fra : sniper_Nolight

Dato : 30-01-05 16:50

Hvilken DVD udgivelse er bedst?

Mine kriterier er: Uncut - gerne dts - og selvfølgelig bedste
billedkvalitet... extras kommer i anden række, men bestemt noget jeg gerne
vil se, men ikke på bekostning af de andre kriterier.

Region underordnet!

Ifølge dvdcompare er det Draw - men slår jeg titlen op hos Axelmusic, er der
rigtigt mange og jeg tænkte der måske lige var en superudgivlese at gå
efter... evt. en combi med 1'eren? (jeg er ikke vild med 1'eren, så den er
heller ikke vigtig hvis det betyder at jeg må omgå ovenævnte kriterier).

Og ja, det er II jeg vil have, da den er bedre en 1'eren imo, og det er ikke
"jamn, 1'eren er bedre end 2'eren" - svar jeg søger

på forhånd Tak skal I ha!
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Maria de Francis

Dato : 30-01-05 17:56

> [...]
>
> Og ja, det er II jeg vil have, da den er bedre en 1'eren imo, og det er
> ikke "jamn, 1'eren er bedre end 2'eren" - svar jeg søger

Jeg tror faktisk heller ikke der er den store forskel på dem, og det er også
det du får bekræftet hos dvdcompare.

Til gengæld er der forskel fra den engelske reg 2 til den danske (Special
edition). I den engelske udgave varer den 117 min, mens den danske varer 112
min?

De kører vel PAL begge to, så er den mon cuttet i den danske? Det plejer da
at være de engelske der bliver cuttet i.

Og så lagde jeg mærke til at de inde på Axels har den Canadiske udgave i
både en dobbelt Blade/Blade II og en Blade II....til samme pris, men det har
du nok selv lagt mærke til.

Nå men ellers er den billigst i reg 2 dk og kan findes billigere end Axels.

Mvh
Maria

Fra : sniper_Nolight

Dato : 30-01-05 18:22

> Til gengæld er der forskel fra den engelske reg 2 til den danske (Special
> edition). I den engelske udgave varer den 117 min, mens den danske varer
> 112 min?

ja det ser lidt mystisk ud - der er heller ingen alternate versions inde på
imdb - en fejl på coveret måske? - anyone?

> Og så lagde jeg mærke til at de inde på Axels har den Canadiske udgave i
> både en dobbelt Blade/Blade II og en Blade II....til samme pris, men det
> har du nok selv lagt mærke til.

det lagde jeg faktisk ikke lige mærke til nej - hvis det er samme film
med dts es og det hele som de andre, er det da værd at overveje... eller
måske helt vente til en trilogy boks - jeg har endnu Trinity til gode, men
hvis den ligner 2eren lidt bliver jeg nok ikke helt skuffet... jeg ville
godt i biffen, men her i odense går den kun i en lille sal og så vil jeg
næsten hellere vente til den kommer på dvd.

> Nå men ellers er den billigst i reg 2 dk og kan findes billigere end
> Axels.

ender nok med den

tak!

Fra : ASKF

Dato : 31-01-05 03:28

sniper_Nolight ytrede sig i
<41fd17cf$0$33702$edfadb0f@dread16.news.tele.dk> med dette:

> [...]
>godt i biffen, men her i odense går den kun i en lille sal og så vil jeg
>næsten hellere vente til den kommer på dvd.

Trinity er absolut den dårligste!

Den er actionmættet men der er ikke meget historie/handling til at binde
det sammen.

Vi var 3 der så den sammen og alle er vilde med 1 og 2, men vi havde en
noget flad fornemmelse bagefter.

Undlader vensligst at kommentere mere, for jeg er sikker på at komme til
at spoile noget (selvom der ikke er meget at spoile).
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : sniper_Nolight

Dato : 31-01-05 16:09

> [...]
> det sammen.
>
> Vi var 3 der så den sammen og alle er vilde med 1 og 2, men vi havde en

Sådan har jeg det med 1'eren - klimakset i 1'eren ødelægger hele filmen og
jeg sidder med en flad fornemmelse bagefter - 2'eren er til gengæld en
action genistreg og en af de bedste marvel (hvis ikke den bedste)
filmatiseringer.