Boondock Saints DVD udgivelser...
Fra : Thomas

Dato : 30-01-05 00:54

Hejsa

Jeg har denne her på hylden:
http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=47643
Den er 'uncut' - men til gengæld er der kun DD2.0 lyd.

Jeg har også denne her på hylden:
http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?DO=vis&vare=25324
Der er DD5.1 lyd - Men til gengæld er den cuttet...

Nu er der så kommet en ny:
http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=1102436119645679
Den har både DD5.1 og DTS5.1 - Men jeg kan ikke lige hitte ud
af om filmen er blevet cuttet...

Er der nogen der kan oplyse mig om der er klippet noget ud af den
sidste udgave af filmen jeg linker til??
Hvis der ikke er, skal jeg da helt sikkert have den (Så kan de andre
blive solgt )

..Thomas

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 30-01-05 03:21

Det er rimeligt kompliceret. Der er en god oversigt på:
http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=2247
(Kan generelt anbefale pågældende side...)

Fra : Thomas

Dato : 30-01-05 10:22

"C. H. Engelbrecht" <chris@bitfrost.dk> skrev i en meddelelse
> Det er rimeligt kompliceret. Der er en god oversigt på:
> http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=2247
> (Kan generelt anbefale pågældende side...)

Ja der kan jeg se det jeg vidste - At den Amerikanske jeg har er
cuttet - det er den danske jeg har ikke!... Men den nye danske
jeg spørger til, er desværre ikke på siden... Så den hjælper mig
desværre ikke

Mvh. Thomas

Fra : No Humor Man

Dato : 30-01-05 12:03

Thomas wrote:
> [...]
> sidste udgave af filmen jeg linker til??
> Hvis der ikke er, skal jeg da helt sikkert have den (Så kan de andre
På bagsiden af Speciel Edition versionen står der 104 minutter, hvorimod
der på den almindelige reg2 version står 108 minutter, så man kan vel
antage at det er en redigeret udgave. Ellers, så prøv at kontakt
producenterne af filmen... de må da vide det.

Hilsen
   Carsten

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers
ICQ: 67778624

Fra : Holst

Dato : 30-01-05 12:31

No Humor Man wrote:

> [...]
> antage at det er en redigeret udgave. Ellers, så prøv at kontakt
> producenterne af filmen... de må da vide det.

104 i forhold til 108 må da sådan cirka være forskellen mellem de 24
billeder pr. sekund og de 25 billeder pr. sekund. Så de 108 minutter er
nok bare en "fejlagtig" angivelse.

Fra : No Humor Man

Dato : 30-01-05 13:07

Holst wrote:

> 104 i forhold til 108 må da sådan cirka være forskellen mellem de 24
> billeder pr. sekund og de 25 billeder pr. sekund. Så de 108 minutter er
> nok bare en "fejlagtig" angivelse.
Måske, eller også mangler der 4 minutter på Special Edition versionen.
Især når der på den cuttede reg1 version står 110 minutters spilletid.

Fra : Holst

Dato : 30-01-05 13:17

No Humor Man wrote:

> Måske, eller også mangler der 4 minutter på Special Edition versionen.
> Især når der på den cuttede reg1 version står 110 minutters spilletid.

Jeg har lige regnet 108,00 minutter ved 24 billeder pr. minut bliver til
103,68 minutter ved 25 billeder pr. minut.

Så 108/104 kan du vist i dette tilfælde ikke rigtig bruge til
sammenligning desværre.