sider
Fra : Michael Bek Hansen

Dato : 15-02-05 22:23

Hej NG

Jeg har lige et spørgsmål. Findes der nogen bestemte træningsformer der kan
hamle op med de berømte håndtag i siden?

Mvh Michael

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 18-02-05 13:51

"Michael Bek Hansen" <sparco@hansen.mail.dk> wrote in

> Jeg har lige et spørgsmål. Findes der nogen bestemte træningsformer
> der kan hamle op med de berømte håndtag i siden?

Der findes 1 formel med 2 variabler: energi-indtag - energi-forbrug =
vægtændring.

Variablen energi-forbrug er nok det du mener med "bestemte træningsformer"
og hvis du ikke ønsker at ændre betydeligt på energi-indtaget, så er alle
former for øget energiforbrug med til at sænke din kropsfedtprocent -
hvilket er det der skal til for at du kan få håndtagene væk.

Løb, cykling, vægttræning, svømning, kampsport, osv. osv. - pick anyone :)

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen