Hej René
Fra : bogh

Dato : 15-02-05 18:49

Fint interwiev i Go' aften Danmark!

Jeg venter stadig på mine bøger, men glæder mig enormt til at komme i gang
med kuren. Så vil jeg jo bare håbe, at jeg får lige så gode resultater som
dine.

Mvh
H.P.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 16-02-05 12:17

[bogh | Tue, 15 Feb 2005 18:48:40 +0100]

>Fint interwiev i Go' aften Danmark!

Well mange tak. Jeg synes ikke at det var så godt, idet der var en masse
informationer der aldrig kom ud, men det var da bedre end ingenting :)

>Jeg venter stadig på mine bøger, men glæder mig enormt til at komme i gang
>med kuren. Så vil jeg jo bare håbe, at jeg får lige så gode resultater som
>dine.

Sikkert - altså jeg tabte mig de 35 kg. på 14 måneder, men rigtigt mange har
tabt sig mere og hurtigere end mig, men jeg var vist den eneste de kunne
finde der var OK med at fortælle om det.

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk