Shanghai og Yangtzefloden, Kina
Fra : Søren Fisker

Dato : 15-02-05 16:28

Jeg skal til Shanghai i marts måned, er der nogen der har nogle interessante
tips ang. denne by.
Senere skal vi sejle på Yangtzefloder, nogen gode tips her?
Hilsen Søren

Fra : Christian

Dato : 15-02-05 20:18

"Søren Fisker" <vejlo@esenet.dk> wrote in message
> Jeg skal til Shanghai i marts måned, er der nogen der har nogle
> interessante tips ang. denne by.
> Senere skal vi sejle på Yangtzefloder, nogen gode tips her?
> Hilsen Søren
jeg har været i Shanghai et par gange,med mit arbejde,-der er ikke så meget
at se der andet end det er vidt anderledes end DK,se TV tårnet og Jin mao
tower...gå i byen i Xin Tian Di området...pas på myriader af ludere, så tag
en lokal eller en kvindelig bekendt med!, og så en shoppetur på Nanjing
road...

Beijing har meget mere at byde op når det handler om at være turist!!!.