Det er f... billigt ! (køb køb køb)
Fra : Carsten

Dato : 16-02-05 12:51

http://mc-forum.com/info/h-238.htm

Jeg har nada (!) med mc-forum at gøre - kender dem end ikke, men det her
er squ et godt tilbud. Piner mig lidt at have givet næsten det samme for
en tilsvarende der havde kørt 5.000 km.

Carsten

Fra : Kasper Friis

Dato : 16-02-05 14:17

> [...]
>
> Jeg har nada (!) med mc-forum at gøre - kender dem end ikke, men det her
> er squ et godt tilbud. Piner mig lidt at have givet næsten det samme for

Kiggede på en magen til hos Mchjørnet i sommer 2004, der stod den til
159.995, men det er jo en 2002 model, valgte en Kawa ZX6R 636 istedet, den
kostede også 159.995, men hvis prisen havde været som nu havde jeg nok valgt
hondaen.. stadig en lækker maskine :)

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-05 14:51

"Carsten" <zzr1100@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har nada (!) med mc-forum at gøre - kender dem end ikke, men det her
> er squ et godt tilbud. Piner mig lidt at have givet næsten det samme for

Tja men nu er det jo snart et halvt år siden du købte den, og solgte
1100´eren til mig og allerede på det tidspunkt var der jo megen snak om
Euro2 normen, så det kunne vel egentlig forventes, at der kom nogle gode
tilbud her i foråret, på tidspunktet hvor du købte var det den billigste der
var på markedet, og det er jo tidligere set, at folk har købt en helt ny
cykel et år, og året efter var tilsvarende meget billigere se f.eks. på ZX9R
fra 2002 som skulle skydes af da ZX10R´eren kom, Hvis ingen køber den CBR
hos MC-Forum, så skal den nok komme længere ned når vi når nærmere tiden for
Euro2 træder i kraft.

Er du ellers tilfreds med CBR´eren ? Eller savner du ZZR´eren ?

Mvh.

Dannie
www.dfmc.dk/?id=75

Fra : S.G

Dato : 16-02-05 15:06

"Dannie" <dannie(a)dfmc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ny cykel et år, og året efter var tilsvarende meget billigere se f.eks. på
> ZX9R fra 2002 som skulle skydes af da ZX10R´eren kom,

Hvad er det der euro 2 for noget? noget med larmeregler og
forurernigsregler?

Fra : Anders Houmark

Dato : 16-02-05 16:24

S.G wrote:

> Hvad er det der euro 2 for noget? noget med larmeregler og
> forurernigsregler?

Hej Sebastian.. Det et forurening.

http://groups.google.com/groups?q=nye+milj%C3%B8krav&hl=da&lr=&newwindow=1&group=dk.fritid.motorcykel&c2coff=1&safe=off&selm=40950858%240%24314%24edfadb0f%40dread16.news.tele.dk&rnum=2

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : S.G

Dato : 16-02-05 22:36

> http://groups.google.com/groups?q=nye+milj%C3%B8krav&hl=da&lr=&newwindow=1&group=dk.fritid.motorcykel&c2coff=1&safe=off&selm=40950858%240%24314%24edfadb0f%40dread16.news.tele.dk&rnum=2

Så det vil sige at hvis jeg henter en brugt et eller andet fra 1998 i
tyskalnd så kan den ikke indregistreres, hvis den ikkr overholder kravene??

Fra : Torben Scheel

Dato : 17-02-05 08:25

S.G wrote:

> Så det vil sige at hvis jeg henter en brugt et eller andet fra 1998 i
> tyskalnd så kan den ikke indregistreres, hvis den ikkr overholder
> kravene??

Det handler om nye (=ubrugte) cykler. Har de været indregistreret før, eller
er de beviseligt brugt til f.eks. ræs er det ikke et problem. Søg lidt på
euro 2 i gruppen.

--
vh
Torben

Fra : Carsten

Dato : 16-02-05 17:26

"Dannie" <dannie(a)dfmc.dk> skrev i en meddelelse

> Er du ellers tilfreds med CBR´eren ? Eller savner du ZZR´eren ?

Ja bestemt, hvem er ikke tilfreds med en Honda (find popcorn'en og
cola'en frem)
Derfor kan man jo godt savne den power der er i en 11'er.

Carsten

Fra : Richard

Dato : 16-02-05 17:35

Carsten wrote:

> [...]
>
> Jeg har nada (!) med mc-forum at gøre - kender dem end ikke, men det her
> er squ et godt tilbud. Piner mig lidt at have givet næsten det samme for

Men hvilken årgang er denne såkaldte "2005"er - bemaling mv. ligner slet
ikke de CBR600F, Honda viser i andre EU-lande lige nu...

Er det det gamle forhandlertrik med at sætte årgang lig med år for
første indregistrering i stedet for model/produktionsåret? Det er da for
galt i så fald!

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Carsten

Dato : 16-02-05 22:38

"Richard" <richardpunktumpade@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Men hvilken årgang er denne såkaldte "2005"er - bemaling mv. ligner slet
> ikke de CBR600F, Honda viser i andre EU-lande lige nu...

Nej, nej - det er en 2002 - ingen tvivl om det, men derfor er det stadig et
godt tilbud. Du kan se årgangen her:

<http://www.mcpoolen.se/mc/2002/honda/cbr600f-sport/index.shtml>

Du har aldeles ret i at det er lidt frækt at skrive årgang 2005, for det har
naturligvis intet med sandheden at gøre.

Carsten