gsxr1000k4 til 189k?
Fra : S.G

Dato : 16-02-05 01:10

Nogen der kan bekræfte de rygter?

Fra : Janner

Dato : 17-02-05 12:57

"S.G" <diller@mbox301.get2net.dk> wrote in message
news:42128f40$1@news.wineasy.se...
> Nogen der kan bekræfte de rygter?
Hvor har du hørt dem .... kunne være interessant for mig

Fra : S.G

Dato : 17-02-05 20:11

linnet i toftlund!

Fra : Armand

Dato : 17-02-05 20:31

Janner wrote:
> "S.G" <diller@mbox301.get2net.dk> wrote in message

> Hvor har du hørt dem .... kunne være interessant for mig

Hvis det ikke fremgår af Suzuki's hjemmeside, og det gør det ikke, så er
det nok kun et rygte :-|

--
Armand.

Fra : S.G

Dato : 17-02-05 20:40

> Hvis det ikke fremgår af Suzuki's hjemmeside, og det gør det ikke, så er
> det nok kun et rygte :-|
De skulle komme indenfor et par mdr!

Fra : Johan Vikkelsøe-Pede~

Dato : 26-02-05 09:07

mener det noget med den der eu norm der gør de falder i afgift, i
bellacenteret ku man jo f.eks få en speedtriple til 150K, 50K under pris,
og når man gik ham gutten i standen på klingen ville han ik snakke om det,
så mon ik den falder endnu mere inden normen træder i kræft??
det jo det samme med sv 1000 til 100K og 120K med kåbe, kan ik lige huske
hvor det stod, men mener da der er links via DBA..
skal nok os passe med den gsxr til 190K

god købelyst..

Fra : Armand

Dato : 26-02-05 11:41

Johan Vikkelsøe-Pedersen wrote:
> [...]
> og når man gik ham gutten i standen på klingen ville han ik snakke om det,
> så mon ik den falder endnu mere inden normen træder i kræft??

Det kommer sandelig an på om lageret når at blive solgt inden da, samt
om importøren på et tidspunkt skønner at han ikke vil sætte prisen
længere ned end hvad der svarer til renten på hans kassekredit (hvorfor
sætte (grund)prisen ned med 20% hvis man selv kan indregistrere
modellerne for egen regning til 10% forrentning (om året) istedet!),

> det jo det samme med sv 1000 til 100K og 120K med kåbe, kan ik lige huske
> hvor det stod, men mener da der er links via DBA..

Nix!
SV'erne er Euro-2 kongruente!
Ved introduktionen af den reviderede SV650, besluttede Suzuki at
genbruge TL-1000 motoren i en søstermodel til 650'eren: SV1000.
Formålet dermed er ganske tydelig: TL1000's motor er ganske fornuftig og
holdbar; men selve motorcyklen slog aldrig helt igennem p.g.a. problemer
med bagaffjedringen og højfarts-slinger og ved at læne en
1000'er-søstermodel op ad SV650 i forbindelse med design-ændringen burde
man kunne slå gang i dén motorkonstruktion.
Men alligevel ser det ud til at Suzuki har oversatset omkring SV1000's
popularitet hvorved der tilsyneladende er en overmængde af usolgte
modeller som bliver nødt til at blive tvunget ind på markedet v.h.a.
kraftige pris-reduktioner (skrotning er jo utænkeligt) i hele Europa

> skal nok os passe med den gsxr til 190K

Hvad Suzuki angår kan man aldrig være sikker. Deres forretningsgang
drejer sig for en stor del om at finde usolgte modeller på større
markeder og tage dem hjem til fornuftige priser.
Men da der altid vil være kunder til toppen af poppen, vil disse
modeller også være at finde på salgslisten - men til fuldfed pris.
Man kan så skønne om man tør købe en Suzuki til fuldfed pris når
risikoen for en kraftig prisreduktion altid er nærværende :-/

Som sådan er GSXR1000 rygtet et evigt gældende fænomæn for Suzuki, så
såmeget er der vel som såden ikke i dét :-/

--
Armand.

Fra : Richard

Dato : 26-02-05 12:12

Armand wrote:

> [...]
> sætte (grund)prisen ned med 20% hvis man selv kan indregistrere
> modellerne for egen regning til 10% forrentning (om året) istedet!),

Ja, du har sikkert ret - der skal såmænd nok blive flere "democykler" med
ganske få eller ingen km på tælleren til salg hos forhandlerne til
efteråret

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 17-02-05 18:16

S.G wrote:
> Nogen der kan bekræfte de rygter?

Jeg sidder lige med Suzukis helt nye 2005 katalog og det siger følgende:

GSX-R1000K4 LTD.Editton 229.995,-
GSX-R1000K5 239.995,-

Det er dem der er opgivet, og ser jeg på de øvrige modeller (Fx. SV1000)
så er k3 og k4, modellerne med til hhv 119.995, 129.995
Jeg mener ikke der er taget k5 (149.995?) modeller hjem (de er med sort
stel lige som gixxeren) og er heller ikke med i kataloget
Så jeg mener kataloget er dækkende for de reelle priser

--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver

Fra : Richard

Dato : 17-02-05 22:03

S.G wrote:

> Nogen der kan bekræfte de rygter?

Spørg evt. Reinhardt under udstillingen i BC her i weekenden - hvis de
ikke har den som trækplaster

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK