DBA hva-ba NG?
Fra : J.C.Kløve

Dato : 14-02-05 10:12

Er denne gruppe ved at skifte overordnet "topic"?

Jeg har ikke noget problem med, at når jeg eller andre betaler os
til adgang til at læse tlf/e-mail adresser på DBA, at så tilbyder
man andre at de kan få et kik med, hvis man syntes at man kan
overkomme denne service. Det er rigtig fint og kammeratligt gjort.

Ej heler at der efterlyses MC relteret materiale i form af
artikler/manualer og andet der kan være svært at finde/skaffe

Moralsk har jeg dog lidt kvabappelse af følgende årsag
På det seneste er der adskildige der har spurgt den anden vej, altså
hvem har adgang til (har betalt for) DBA og vil GRATIS servicere
mig? og det syntes jeg egentlig er at være usædvanlig påholdende med
egne skillinger. Selv ikke MC relaterede genstande ønsker man nu at
få adgang til - uretmæssigt må man vel sige!
Det er da rent betleri / tiggeri

Man kan da ikke tillade sig at ville benytte en lettilgængelig og
alt andet billig service uden på ligefod med andre også at ville
batale for denne service, eller hvad?

I så fald er der nogen der har adgang til følgende;

Gratis garage/vinteropbevaring (med fuld service varme og batteri
vedligeholdelse naturligvis)
Gratis autoriseret servicering af MC
Gratis MC har også interesse (nysynede og med forsikring betalt)

Så fik jeg da lidt luft

--
Dun@nt (der dukker sig for nu får han nok høvl )
Kilo SFau'S

Fra : Tony

Dato : 14-02-05 11:17

J.C.Kløve wrote:

> Man kan da ikke tillade sig at ville benytte en lettilgængelig og
> alt andet billig service uden på ligefod med andre også at ville
> batale for denne service, eller hvad?

Helt enig - jeg synes også det er ved at tage overhånd. Man kan diskutere
herfra og til sydpolen om hvorvidt DBAs prispolitik er fair, men faktum
er, at det koster penge at drive DBAs onlineservice.

Hvis man ikke synes DBAs service er værd at betale for, så lad være med at
bruge den.

--
Tony
Kilofazer o>'o

Fra : J.C.Kløve

Dato : 14-02-05 13:36

Så var det lige at Tony Skrev

> [...]
> diskutere herfra og til sydpolen om hvorvidt DBAs prispolitik er
> fair, men faktum er, at det koster penge at drive DBAs
De sponserer jo oxo noget af det motorsport vi gerne vil se af og
til, det koster også, så man kan sige at de der bidrager bidrager
til en af de få firmaer der sponserer motorsport!

--
Dun@nt
Kilo SFau'S

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 14-02-05 11:28

"J.C.Kløve" <dunantFjernX@mail.tele.dk> skrev i

[klip, og enig]

> [...]
> vedligeholdelse naturligvis)
> Gratis autoriseret servicering af MC
> Gratis MC har også interesse (nysynede og med forsikring betalt)

Ja, og nu vi er igang: Hvad med gratis transport tur/retur af 3 motorcykler
til sydtyskland i uge 27, inclusive 3 personer med "fuld"forplejning ))
Anyone?

> --
> Dun@nt (der dukker sig for nu får han nok høvl )
> Kilo SFau'S
> http://www.dfmc.dk/?id=223
> DMCN #745

Og som ville hjælpe mange med en "ornlig" signaturadskiller:
bindestreg bindestreg MELLEMRUM

--
Mxtfzsh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Anders Christensen

Dato : 14-02-05 12:09

Arne Lorenzen wrote:

> [...]
> til sydtyskland i uge 27, inclusive 3 personer med "fuld"forplejning ))

Jeg vil gerne med

Fra : J.C.Kløve

Dato : 14-02-05 13:35

Så var det lige at Arne Lorenzen Skrev
> "J.C.Kløve" <dunantFjernX@mail.tele.dk> skrev i

> Og som ville hjælpe mange med en "ornlig" signaturadskiller:
> bindestreg bindestreg MELLEMRUM
arrg jeg ved det godt, men min skod news reader vil under ingen
omstændigheder lade være med at lave en firkant til sidst, som jeg
skal huske at fjerne, mellemrumme - (OE u know)
Jeg vil prøve at forbedre mig.....

--
Dun@nt
Kilo SFau'S

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 14-02-05 14:12

> Så var det lige at Arne Lorenzen Skrev

> arrg jeg ved det godt, men min skod news reader vil under ingen
> omstændigheder lade være med at lave en firkant til sidst, som jeg
> skal huske at fjerne, m........

Bruger man OE, kan en del af "utilpassetheden" afhjælpes med:
http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/

--
Mxtfzsh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen
Eller endnu bedre: http://xnews.newsguy.com/

Fra : Ulvir

Dato : 14-02-05 15:26

Arne Lorenzen wrote:

> Bruger man OE, kan en del af "utilpassetheden" afhjælpes med:
> http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/

Jeg troede alle brugte OE-QuoteFix?

Fra : Moller

Dato : 14-02-05 15:48

Ulvir wrote:

> Jeg troede alle brugte OE-QuoteFix?

   Nej en stor del bruger slet ikke OE ;)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Schlæger

Dato : 14-02-05 17:04

Moller wrote:

>    Nej en stor del bruger slet ikke OE ;)

.... f.eks. besøger jeg udelukkende nyhedsgruppen via dens webinterface,
idet kombinationen af min PC's (hjemmearbejdsplads) mailprogram (Lotus
Notes) og min arbejdsgivers firewall IKKE tillader anvendelsen af OE.

Mch Schlæger

Fra : J.C.Kløve

Dato : 14-02-05 21:59

Så var det lige at Ulvir Skrev

> Jeg troede alle brugte OE-QuoteFix?

er instaleret, det er SP2 der er problemet.

--

Dun@nt
Kilo SFau'S

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 14-02-05 22:42

J.C.Kløve wrote:

> er instaleret, det er SP2 der er problemet.

Gør som jeg - skift til Mozilla Thunderbird

--
Tony
Chokomint 1000 o>'o

Fra : Moller

Dato : 14-02-05 22:45

Tony Lorentzen wrote:

> Gør som jeg - skift til Mozilla Thunderbird

   Og husk at man selvfølgelig skal bruge telnet for at surfe på nettet ;)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Jens Christian Kløve

Dato : 15-02-05 00:00

Tony Lorentzen <spam@dfmc.dk> skrev:

>Gør som jeg - skift til Mozilla Thunderbird
>
>--
>Tony
>Chokomint 1000 o>'o

Ha ja den var go!
Det har jeg nu gjort, men hvem kunne ikke huske sit password til
sunsite
og sidder nu på et web interface.....

det er for øvrigt en fed mail/news fætter den der mozilla...

--
Dunant
KiloSFau's

Fra : Jens Arnfast

Dato : 15-02-05 00:25

Jens Christian Kløve wrote:
> Det har jeg nu gjort, men hvem kunne ikke huske sit password til
> sunsite
> og sidder nu på et web interface.....

Uhm.. kan du ikke bruge news.tele.dk eller dtext.news.tele.dk (kun
tekstgrupper) ?

> det er for øvrigt en fed mail/news fætter den der mozilla...

Thunderbird er rigtig rar ;)

--
-jens
RSV1000 uden password til news ;)

Fra : Martin Sørensen

Dato : 15-02-05 00:51

> Gør som jeg - skift til Mozilla Thunderbird

Det kører jeg på min anden maskine, og den er jeg efterhånden lidt træt af.
Den har mange små irritationsmomenter både til mail og news brug, og tro det
eller ej, så har OE ikke umiddelbart sådan nogle for mit vedkommende.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 16-02-05 10:16

Tony Lorentzen wrote:

> Gør som jeg - skift til Mozilla Thunderbird

Det være hermed gjort, signatur and the works !
OE er history

--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver

> [...]