Salg af brudekjole, hvor???
Fra : MAG

Dato : 16-02-05 12:52

Hejsa!

Er der nogen af jer der ved hvor jeg kan sælge min brudekjole? Har hørt
noget om en butik der ligger i høje tåstrup, tror jeg det var!

Håber at I kan hjælpe mig, da jeg jo ikke skal bruge min kjole mere, jer er
blevet gift og skal ikke have den på når vi har sølvbryllup

Med venlig hilsen
Maria

Fra : Melanie

Dato : 16-02-05 17:31

"MAG" <Maria@fredslund.biz> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Håber at I kan hjælpe mig, da jeg jo ikke skal bruge min kjole mere, jer
> er blevet gift og skal ikke have den på når vi har sølvbryllup

Hej Maria

Åhhh brudekjole, hus og have? Hvad er det lige det har med hinanden at gøre?
Jeg har svaret dig i dk.forbruger, men du bør lave en tråd i en
markedsgruppe.

Mvh Melanie