Egon Stich wrote:
> "Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:37gqphF5bk5flU1@individual.net...
>> Hej gruppe,
>>
>> Jeg har et Canon A75 som jeg er meget godt tilfreds med. Der er dog
>> et lille men: - Selvom "Anti Rød-øje" funktionen er slået til, så er
>> røde øjne stadigvæk er problem
>>
>> Jeg er udmærket klar over hvorfor man har problemet - men grundet et
>> kompakt kameras konstruktion, er det jo ikke muligt at afmontere
>> blitz'en og holde den i en mere gunstig vinkel, og jeg har endu ikke
>> set et kompakt kamera i den populære klasse med mulighed for at
>> anvende ekstern blitz.
>>
>> Altså guruer - er der noget man kan gøre når værktøjet er givet
>> (Canon A75) ?
>>
>> mvh
>>
>> Andreas M. Hansen
>>
> Undskyld den grove tone, men:
> Kunne du ikke gøre dig selv og andre den tjeneste at læse lidt op på
> emnet? Det har vi gjort, og ved derfor noget om sagen.
> Jeg kunne jo så svare dig.
> Men det gider jeg ikke.
> Hvorfor skal du hænge i mine forklædehjørner?
> Læs og lær.
> Gør arbejdet. Dovne hyttel..!!
> Og når du så har lært det elementære, kan vi med stor glæde diskutere
> fototeknik.
Her er et tidligere indlæg fra dig, Egon:
"Hej..
Er der nogle her i NG, der har erfaring med Kodak/canon digital kamera DCS
520,
og eventuelt er villig til at øse af sin erfaring?
Jeg tænker på at "gå digitalt" i nævnte prisklasse, man ved ikke hvilket
kamera man bør vælge. Man hører jo så meget, når folk gerne vil sælge.......
Så brugererfaringer?????? "
Kan du forklare din reaktion overfor denne nybegynders absolut fornuftige
spørgsmål, når du sammenholder det med dit eget spørgsmål? Hvordan ville du
have reageret hvis du dengang blev svaret på samme måde? Det ville være
ønskeligt, om du tænkte dig lidt om inden du skrev dine indlæg.
Med venlig hilsen,
Morten Wartou
--
"Photo Gallery DK - har stor fordel af dot.com krisen. Hvis ideen var
lanceret før krisen, så ville der straks ha' været nogle meget store
aktører, der havde hugget ideen og opscaleret konceptet, og de havde også
kapitalen til at markedsføre deres service i stor scala." - Niels Riis
Ebbesen