Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Vinternatten
Fra : Kell Christensen

Dato : 14-02-05 21:44

Jeg skulle lige ud og tjekke hvor glat der var på fortovet.
Det resulterede i et par stemningsbilleder som nu ligger på:

http://megapixel.dk/albums/visalbum.php?id=8372

Husk vanter...
Hilsen Kell

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 14-02-05 21:58

In article <1grztpi.1wtmrpg1hzp0xsN%4200slet@c.dk>, Kell Christensen wrote:
> Jeg skulle lige ud og tjekke hvor glat der var på fortovet.
> Det resulterede i et par stemningsbilleder som nu ligger på:
>
> http://megapixel.dk/albums/visalbum.php?id=8372

grimt lensflare på:
http://megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=277302&kode=
og lidt på
http://megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=277305&kode=

Hvad er det for et objektiv med disse unoder ?

Fra : Kurt Kjær Jensen

Dato : 14-02-05 22:47

Povl H. Pedersen wrote:

> [...]
> og lidt på
> http://megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=277305&kode=
>
> Hvad er det for et objektiv med disse unoder ?

Exif snakker om Minolta DiMAGE A1.

Men jeg synes det er en sjov idé

--
Vh Kurt http://www.aub.dk/~kkjen

Fra : Jan Bøgh

Dato : 15-02-05 09:49

Kell Christensen wrote:
> Jeg skulle lige ud og tjekke hvor glat der var på fortovet.
> Det resulterede i et par stemningsbilleder som nu ligger på:
>
> http://megapixel.dk/albums/visalbum.php?id=8372

Hvad med at give det noget billedbehandling, så det grimme olivengrønne stik
kunne fjernes.
Det undrer mig i øvrigt at du forventer ligefrem at kunne sælge disse
billeder.

vh
Jan

--
- amatør af Guds nåde.
PS: Nye (opdateret 9/2/2004) ynkelige knipserier i et forhåbentligt bedre

Fra : Kell Christensen

Dato : 15-02-05 10:04

"Jan Bøgh" <spamhater@nowhere> wrote:

> [...]
> kunne fjernes.
> Det undrer mig i øvrigt at du forventer ligefrem at kunne sælge disse
Hej Jan
Jeg er nu ikke ude på at sælge noget - jeg formoder du tænker på
muligheden for at bestille kopier. Det er noget generelt for sitet,
som jeg blot bruger som serverplads til mine fejlskud

Kell

Fra : Jan Bøgh

Dato : 15-02-05 11:00

Kell Christensen wrote:

> Jeg er nu ikke ude på at sælge noget - jeg formoder du tænker på
> muligheden for at bestille kopier. Det er noget generelt for sitet,
> som jeg blot bruger som serverplads til mine fejlskud

OK - jeg kender ikke til sitet i forvejen.

vh
Jan

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 15-02-05 11:48

4200slet@c.dk (Kell Christensen) skrev:
>Jeg skulle lige ud og tjekke hvor glat der var på fortovet.
>Det resulterede i et par stemningsbilleder som nu ligger på:

Det er nu meget hyggeligt med de der stemningsbilleder, man kan
tage en vinteraften med masser af nyfalden sne. Man må dog passe
på ikke at tro, at ethvert ligegyldigt motiv bliver godt med et
lag dybfrossen glasur over.

Jeg er nu mest til billede 1 og 8, og jeg synes faktisk, at
farvetonen i billederne er lidt spændende.

Vh. JIB