Coating af bly
Fra : Michael Kristensen

Dato : 16-02-05 11:06

Hej NG

Jeg har anskaffet mig et cressi blybælte med 4 lommer. Bæltet er
bergnet på, at man køber poser med blyhagl, men da der lige præcis kan
være to normale blylklodser ved siden af hinanden i hver lomme, ser
jeg ingen grund til at bruge 500+ kr. på blyposer.

Men mit bly er råt, så det smitter af. Hvordan gør man noget ved det
(billig)?

1. Pakker hver blyklods ind i plastik (plastikpose med masser af tape)
på en eller anden måde?

2. Giver dem en gang spraymaling?

3. En anden genial løsning?

vh
Michael Kristensen

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 16-02-05 12:29

mbk112@hotmail.com (Michael Kristensen) skrev:
> [...]
>(billig)?
>
>1. Pakker hver blyklods ind i
>plastik (plastikpose med masser af tape)

Ja, du køber noget krympeflex, og tager konens føntørrer!

Mvh
Henrik

Fra : Johnny Hyd?n

Dato : 16-02-05 16:14

Man kan på www.gummifabrikken.dk købe noget flydende latex, som kan
pensles på (mange lag).

Fra : Allan Norsk

Dato : 16-02-05 16:36

Det billigste er nok at købe et par ruller isolerbånd (dem som elektrikerne
bruger) og så vikle omkring blyklodserne. Krympeflex er rigtigt godt, men
det koster kassen og kan være svært at skaffe i de dimensioner.

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-05 21:58

"Michael Kristensen" <mbk112@hotmail.com> wrote in message

> 3. En anden genial løsning?

da jeg stod med ligende problem for nogle år siden fandt jeg en sex shop på
nettet, og købte flydened latex og dyppede klodserne i, de skal have mange
lag, men en bøtte med 0.5 L koster ikke så meget.

mvh Morten

Fra : Søren Reinke

Dato : 16-02-05 22:00

> da jeg stod med ligende problem for nogle år siden fandt jeg en sex shop på
> nettet, og købte flydened latex og dyppede klodserne i, de skal have mange
> lag, men en bøtte med 0.5 L koster ikke så meget.

Jeg funderer lidt over om vi ønsker at høre om hvad du brugte resten til

/Søren

Fra : Thomas VJ

Dato : 17-02-05 11:38

"Søren Reinke" <soren@fjern.reinke.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mange lag, men en bøtte med 0.5 L koster ikke så meget.
>

> Jeg funderer lidt over om vi ønsker at høre om hvad du brugte resten til

LOL !

/Thomas VJ

Fra : Michael Lancaster

Dato : 16-02-05 22:01

Det har tidligere været diskuteret her prøv at se på dette link under
overflatebehandlinger

http://www.oag.no/

Michael

Fra : Jørgen Elholm

Dato : 16-02-05 23:11

Jep plasti dip er ganske nemt at arbejde med og rigtig godt til mange
ting....
Plasti dip kan købes i Madsnedø bådcenter ved Vordingborg

Jørgen
www.holmegaardsdk.dk

Fra : Karin og Frank

Dato : 16-02-05 22:22

en brugt eller ny slange til en scooter eller motorcykel er godt og billig

Fra : Michael Kristensen

Dato : 17-02-05 14:19

"Karin og Frank" <karin.frank@tiscali.dk> wrote in message news:<4213b981$0$33623$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> en brugt eller ny slange til en scooter eller motorcykel er godt og billig

hmmm, nu kører jeg også mc i min frtid, og det er meget få (ældre)
motorcykler, der ikke bruger slageløse dæk. Så jeg er bange for, det
bliver svært at finde nogle brugte slanger. Men ellers tak for rådet.

vh
Michael Kristensen