Snorkling ved Stavanger
Fra : Lars HT

Dato : 15-02-05 20:11

Jeg har familie i Stavanger og er derfor ofte på egnen. Har snorklet tre
fire steder i området, men har endnu ikke fundet stedet!
Jeg søger derfor oplysninger om gode snorkle-steder - både mht. til
oplevelser og fisk i Stavanger-området!
Er der nogle med erfaringer og/eller links?

Hej fra Lars

Fra : Kristian Tjomsland

Dato : 15-02-05 21:54

Jeg vil foreslå at du prøver på Hellestø. Der er det fint terreng under
vannet med fjell, store steiner og kløfter. Det er stor tareskog og
vanligvis mye fisk. Følg veien ned til viken og dykk på utsiden av halvøyen.

http://makeashorterlink.com/?N2D623C7A

Kristian

"Are you still wasting your time with spam?...
There is a solution!"

Protected by GIANT Company's Spam Inspector
The most powerful anti-spam software available.
http://mail.spaminspector.com

Fra : Kristian Tjomsland

Dato : 15-02-05 21:58

"Kristian Tjomsland" <krtjo@online.no> wrote in message
> [...]
> vannet med fjell, store steiner og kløfter. Det er stor tareskog og
> vanligvis mye fisk. Følg veien ned til viken og dykk på utsiden av

Glemte å si at det er værutsatt. Vent til det er lite vind før du prøver
stedet.

Kristian

Fra : Lars HT

Dato : 15-02-05 22:12

> "Kristian Tjomsland" <krtjo@online.no> wrote in message
> halvøyen.
>>
> Glemte å si at det er værutsatt. Vent til det er lite vind før du prøver
> stedet.

Tak for respons! Jeg kjenner ikkje plassen, men det er veldig nære familien
min (Randaberg - 15 min), så det er bra!
Er det mye strøm eller er det bare bølger, når det er vind? Ved Tungenes Fyr
er strømme til eks. veldig hard!

Hei fra Lars

Fra : Kristian Tjomsland

Dato : 16-02-05 08:28

"Lars HT" <aslaktoke@yahoo.danmark> wrote in message
..

> [...]
> min (Randaberg - 15 min), så det er bra!
> Er det mye strøm eller er det bare bølger, når det er vind? Ved Tungenes

Det er vanligvis mindre strøm enn ved Tungenes. Det er bølgene som skaper
problemer. Skal du ha riktig god sikt bør det ha vært rolig vær i noen
dager.

Kristian

Fra : Lars HT

Dato : 16-02-05 09:04

> Det er vanligvis mindre strøm enn ved Tungenes. Det er bølgene som skaper
> problemer. Skal du ha riktig god sikt bør det ha vært rolig vær i noen
> dager.

Okay, takk! Gleder meg!