Parkeringsplads ved DTC, Vejle
Fra : Lars L. Jensen

Dato : 15-02-05 20:54

Hej,

langs med E45 er der ved næsten alle til/frakørsler lavet små
samkørselparkeringspladser hvor man kan opbevare bilen mens man er på job
mv.

Men hvor parkerer man bilen ved Vejle, gerne ved DTC? Overalt ved DTC er der
jo 3 timers begrænsning og trussel om dummebøde på 510 kr.

Mvh
Lars

Fra : Brian

Dato : 15-02-05 20:58

Hejsa!

Lars L. Jensen tog fat i nøglebrættet, og skrev:

> Men hvor parkerer man bilen ved Vejle, gerne ved DTC? Overalt ved DTC
> er der jo 3 timers begrænsning og trussel om dummebøde på 510 kr.

Hvis du forsætter af vejen mod Juelsminde, kommer der et lyskryds.
Lige på den anden side af det lyskryds, stadig vejen mod Juelsminde,
ligger der sådan en samkørelses(?) P-plads.

/Brian

Fra : Lars L. Jensen

Dato : 15-02-05 20:59

Hej,

> Hvis du forsætter af vejen mod Juelsminde, kommer der et lyskryds.
> Lige på den anden side af det lyskryds, stadig vejen mod Juelsminde,
> ligger der sådan en samkørelses(?) P-plads.

tak for hurtigt svar. Den vil jeg kigge efter når skal sydpå igen...

Mvh
Lars

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 15-02-05 21:51

"Brian" <briank@besked.com> skrev i en meddelelse

> Hvis du forsætter af vejen mod Juelsminde, kommer der et lyskryds.

Det håber jeg ikke du mener alvorligt.

Hvis han fortsætter AF vejen, hvor havner han så?
På de magnetiske marker måske?

Hvis han derimod fortsætter AD vejen, så tror jeg mere på din forklaring

Det danske språch er en underlig fisk

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Brian

Dato : 15-02-05 21:59

Hejsa!

Uffe Bærentsen tog fat i nøglebrættet, og skrev:

> Det håber jeg ikke du mener alvorligt.
>
> Hvis han fortsætter AF vejen, hvor havner han så?
> På de magnetiske marker måske?

Hmmm... han ender nok med fordækkene i vandet når han
ender i Juelsminde.... hvis han kan blive på den magnetiske
vejbane.

> Hvis han derimod fortsætter AD vejen, så tror jeg mere på din
> forklaring

Okay så....

> Det danske språch er en underlig fisk

Smartass

/Brian

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 18-02-05 06:04

"Uffe Bærentsen" wrote:

> Det håber jeg ikke du mener alvorligt.
>
> Hvis han fortsætter AF vejen, hvor havner han så?
> På de magnetiske marker måske?
>
> Hvis han derimod fortsætter AD vejen, så tror jeg mere på din forklaring

Tossejørgen! Det er så tilpas ligegyldigt at selv jeg finder det
underholdende..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Søren Blom

Dato : 15-02-05 23:54

"Lars L. Jensen" <larslindenborg@hotmail.com2> skrev

> Men hvor parkerer man bilen ved Vejle, gerne ved DTC? Overalt ved DTC er
> der
> jo 3 timers begrænsning og trussel om dummebøde på 510 kr.

og du har ikke regnet ud hvorfor der er max tre timers parkering hos DTC,
det er sku da for at undgå at skulle virke som p plads for alle andre.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 16-02-05 01:24

Søren Blom skrev:

> og du har ikke regnet ud hvorfor der er max tre timers parkering hos DTC,
> det er sku da for at undgå at skulle virke som p plads for alle andre.

Problemet er at tidsbegrænsning også gælder for lastbiler.

Så hver eneste lastbil der vil holde der skal ind og købe en p-skivr for
at undgå dummebøden.

--
MVH Finn
Om den der tænker "tøsedreng" om andre bør der tænkes "tåbe".

Fra : Henrik B.

Dato : 06-03-05 16:50

> Problemet er at tidsbegrænsning også gælder for lastbiler.
>
> Så hver eneste lastbil der vil holde der skal ind og købe en p-skivr for
> at undgå dummebøden.

Nej da, alle trucker-tåberne parkerer da ved aflæssepladserne til
tankanlæggene!!!

Alt under 1 Bar er en sugemotor!

Fra : Brian

Dato : 06-03-05 16:57

Hejsa!

Henrik B. tog fat i nøglebrættet, og skrev:

> Nej da, alle trucker-tåberne parkerer da ved aflæssepladserne til
> tankanlæggene!!!

Du lyder bitter !?

/Brian

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 06-03-05 17:06

On Sun, 6 Mar 2005 16:50:24 +0100, "Henrik B."
<saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

>"Finn Guldmann" <n@a.invalid> skrev i en meddelelse

>Nej da, alle trucker-tåberne parkerer da ved aflæssepladserne til
>tankanlæggene!!!

>--

*LOL*

Det er vel der at der er plads?

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 06-03-05 17:39

Henrik B. skrev:

> Nej da, alle trucker-tåberne parkerer da ved aflæssepladserne til
> tankanlæggene!!!

Der kan de jo ikke holde allesammen-

At holde i vejsiderne i hele DTC's område må man heller ikke.

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 17-02-05 08:48

"Lars L. Jensen" <larslindenborg@hotmail.com2> writes:
> [...]
>
> Men hvor parkerer man bilen ved Vejle, gerne ved DTC? Overalt ved DTC er der
> jo 3 timers begrænsning og trussel om dummebøde på 510 kr.

Du kan jo evt. gøre som mig. Jeg parkerede bare i "vejkanten"

http://spoejs.sauber.net/life/story-d20050201_Imc.html

Men så er den nok ikke så let at få fat på igen...

--
Jesper
http://www.veloce.dk

Fra : Helena og Ole

Dato : 06-03-05 16:46

Hej,

Der ligger en langtidsparkering på DTC - ca. 500 m. SØ fra McDonald. Du skal
købe en billet i receptionen. Pris for et par år siden 20-25 kr. pr. dag -
og mulighed årskort.

Sidst jeg var der (for et par år siden) var det fuldstændig åndsvagt
skiltet. Arealet ligger så afsides, at jeg ville svejse fælgene fast til
bilen

mvh
Ole

Fra : Lars

Dato : 06-03-05 19:34

"Helena og Ole" <helena_og_ole@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> Sidst jeg var der (for et par år siden) var det fuldstændig åndsvagt
> skiltet. Arealet ligger så afsides, at jeg ville svejse fælgene fast til

Hvis det ikke er et must at det skal være ved DTC, så kør af ved Vejle Nord
i stedet. Det er 1-2 min fra DTC.

Så kan man holde hos Statoil på Horsensvej, det er en fin parkeringsplads
hvor der aldrig er problemer. Alternativt kan man holde hos Bilka (ligger ½
min fra afkørslen), der behøver man heller ikke være nervøs for at holde, og
der er masser af pladser.

Begge steder koster 0 kr.

/Lars

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 07-03-05 01:14

On Sun, 6 Mar 2005 19:33:48 +0100, "Lars" <noreply@email.dk> wrote:

> [...]
>min fra afkørslen), der behøver man heller ikke være nervøs for at holde, og

Udover at Bilkas parkeringsplads er rimelig mørk og derfor giver rigt
mulighed for at folk kan luske omkring.
Flemming Jacobsen