Bilkøb i Polen.
Fra : Jim

Dato : 15-02-05 18:19

Jeg har ladet mig fortælle, at Polen er det nye land i EU, hvor bilerne
kæbes til langt under danske grundpriser.
Kan det passe?
Er der i så tilfælde nogen, som har erfaring med dette?
Og hvilken peugeot-forhandler i Polen er autoriseret, hvis den skal
befinde sig i det nordlige Polen.

Mvh.

Fra : Non-Desperado

Dato : 16-02-05 10:47

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev:

> [...]
>Er der i så tilfælde nogen, som har erfaring med dette?
>Og hvilken peugeot-forhandler i Polen er autoriseret, hvis den skal

http://www.peugeot.pl/general/dealers/search.php

Derefter vælger du på Polenskortet hvilken region, alternativt
kan du vælge tabellen i midten og finde den by du vil have.
- -
Det ovenstående er skrevet udfra hvad jeg har kunnet læse mig til
rundt om på nettet og herinde, og derfra har jeg så dannet mit eget
syn på sagen.
Hvis der er deciderede fejl i det skrevne, så ret mig gerne.

Fra : Jim

Dato : 16-02-05 11:11

"Non-Desperado"
<dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:fc5611l7b7bcik23fd270tvagdm9ul4pcn@4ax.com...

> http://www.peugeot.pl/general/dealers/search.php
>
> Derefter vælger du på Polenskortet hvilken region, alternativt
> kan du vælge tabellen i midten og finde den by du vil have.

Takker.

Lige, hvad jeg skulle bruge.

Mvh.

Fra : bilr

Dato : 16-02-05 13:42

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote in message news:<42122f18$0$193$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> Er der i så tilfælde nogen, som har erfaring med dette?
> Og hvilken peugeot-forhandler i Polen er autoriseret, hvis den skal

Prøv:

http://www.peugeot.pl/general/dealers/search.php

og vend gerne tilbage med resultatet!

bilr

Fra : Jim

Dato : 16-02-05 14:35

"bilr" <alwayslook@37.com> skrev i en meddelelse
> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote in message

> Prøv:
>
> http://www.peugeot.pl/general/dealers/search.php
>
> og vend gerne tilbage med resultatet!
>
> bilr

http://www.intervapo.peugeot.com.pl/intervapo.xml?s=samochody

Men jeg kan ikke finde priserne for de nye biler.

Mvh.

Fra : Non-Desperado

Dato : 16-02-05 17:57

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev:

>Men jeg kan ikke finde priserne for de nye biler.

http://www.peugeot.pl/inform/Pricelist/index.php

Prisen står yderst til højre i hvert dokument.
- -

Fra : Jim

Dato : 16-02-05 20:38

"Non-Desperado"
<dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:enu6111vrrvp4timtu1j8dir9fvqohtt1g@4ax.com...

> http://www.peugeot.pl/inform/Pricelist/index.php
>
> Prisen står yderst til højre i hvert dokument

Takker igen..

Jeg skal så sige, at jeg i mellemtiden har undersøgt flere muligheder,
hvor Dansk Autoimport indgår.
De har det, jeg søger.

Mvh.