Hvem vil købe Fiat ?
Fra : Verner Johnsen

Dato : 14-02-05 23:15

Nej, det er ikke en salgsannonce

Til gengæld ser det ud til, at General Motors er villig til at betale
$ 2000000000 for at slippe for at købe Fiat:

<http://www.cnn.com/2005/BUSINESS/02/13/gm.fiat.ap/index.html>

--
Venlig hilsen Verner
1990 SAAB 9000 CDi 2,3 16V

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-05 17:05

"Verner Johnsen" <vejoh@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, det er ikke en salgsannonce
>
> Til gengæld ser det ud til, at General Motors er villig til at betale
> $ 2000000000 for at slippe for at købe Fiat:

Min vens Tipo er nok til jeg ikke engang vil gi' en krone for Fiat )
Hver måned noget nyt galt med tipo'en.....nu skal motoren renoveres for
20.000 Kr.

Man skal have råd til at køre Fiat

--
Tom

Fra : John Sahl

Dato : 15-02-05 17:36

Tom wrote:
> Min vens Tipo er nok til jeg ikke engang vil gi' en krone for Fiat
> ) Hver måned noget nyt galt med tipo'en.....nu skal motoren
> renoveres for 20.000 Kr.

Mon ikke han skulle få en motor fra en ophugger?

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-05 17:39

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke han skulle få en motor fra en ophugger?

Det er en 2.0i 150HK som der vist ikke er så mange gode tilbage af.

--
Tom

Fra : John Sahl

Dato : 15-02-05 18:39

Tom wrote:
> Det er en 2.0i 150HK som der vist ikke er så mange gode tilbage af.

Nej, det begrænser det nok lidt, så han bør kigge syd for
grænsen efter en reservedelsbil.

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Lars Holst

Dato : 15-02-05 20:26

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> said in news:4212259a$0$180
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> "John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Det er en 2.0i 150HK som der vist ikke er så mange gode tilbage af.
>
> --
> Tom

Han skulle kontakte Autohuset O.P.N. i Ringe på Fyn.
De har en del FIAT.

--
Lars Holst