Holdbarhed på Xenon-pærer?
Fra : Henning

Dato : 14-02-05 16:24

Hvor lang tid kan man med rimelighed forvente at originale Xenon-pærer
holder? Kan man forvente de er omfattet af bilens øvrige garanti,
prisen taget i betragtning?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Neser

Dato : 14-02-05 18:03

> Hvor lang tid kan man med rimelighed forvente at originale Xenon-pærer
> holder? Kan man forvente de er omfattet af bilens øvrige garanti,
> prisen taget i betragtning?

De holder rimelig lang tid mener jeg, men præcis hvor lang tid tør jeg ikke
sige.

Tror dog ikke de er under garanti, men derimod går under at være en alm.
sliddel som bremser osv. Men der er vel 2 års reklamationsret :D

- Neser

Fra : Michael Schuster

Dato : 15-02-05 09:34

"Neser" <Neser@neser.dk> wrote in message news:<4210d9cf$0$270$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...

> [...]
>
> Tror dog ikke de er under garanti, men derimod går under at være en alm.
> sliddel som bremser osv. Men der er vel 2 års reklamationsret :D

Du skal regne med min. 2000 timer og hvis du skal bruge nogle nye så
find dem på ebay.de

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-05 18:46

Jeg tror de lover et vist timetal, ved dog ikke lige hvor meget, men det
skulle være meget lang tid.

> Du skal regne med min. 2000 timer og hvis du skal bruge nogle nye så
> find dem på ebay.de

Det virker som et meget lavt tal. OK du skriver også min.
En taxavognmand jeg kender har kun "sprunget" en, og den gav "Hanomag" på
kulance.

--
/Claus

Golf 3 TDI "GT Special" til salg: http://vwfanatic.dk

Fra : Michael Schuster

Dato : 21-02-05 11:45

"Claus Petersen" <claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> wrote in message news:<42123560$0$13766$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>...

> [...]
>
> Det virker som et meget lavt tal. OK du skriver også min.
> En taxavognmand jeg kender har kun "sprunget" en, og den gav "Hanomag" på

Både ja og nej
2000 timer er mange i en normal bil, men det er også minimum jeg skriver.