Efterlysning: Uno Turbo sølvgrå, stjålet ~
Fra : John Sahl

Dato : 14-02-05 14:22

Hej alle,

Så er den gal igen, min bil er blevet stjålet, det er sket mellem
lørdag kl. 12 og mandag kl. 11.

Den er sølvgrå, har en defekt trækaksel. Ellers ingen specielle
kendetegn ud over de spanske nummerplader "C 0206 AV":

Læs eventuelt mere her:
http://www.fiatklubdanmark.dk/viewtopic.php?t=7749

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Roberto Saldo

Dato : 14-02-05 14:40

John Sahl wrote:
> Hej alle,
>
> Så er den gal igen, min bil er blevet stjålet, det er sket mellem
> lørdag kl. 12 og mandag kl. 11.

Sikke noget hø.

> Den er sølvgrå, har en defekt trækaksel. Ellers ingen specielle
> kendetegn ud over de spanske nummerplader "C 0206 AV":
>
> Læs eventuelt mere her:
> http://www.fiatklubdanmark.dk/viewtopic.php?t=7749

Reklamerer du med at det er en turbo?
Jeg mener de (tølperne) må jo kunne finde den før de kan stjæle den.
Hvad med spærreanordninger?

Der er sq for mange taberidioter i dette land :(

Mvh
Roberto

Fra : John Sahl

Dato : 14-02-05 14:46

Roberto Saldo wrote:
> Reklamerer du med at det er en turbo?
> Jeg mener de (tølperne) må jo kunne finde den før de kan stjæle den.

Der står ikke turbo på den.

> Hvad med spærreanordninger?

Ikke installeret endnu.

> Der er sq for mange taberidioter i dette land :(

Nu flytter jeg tilbage til Jylland, der er chancerne for at
dette sker forhåbentligt noget mindre.

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-02-05 14:53

John Sahl wrote:
> [...]
>
> Den er sølvgrå, har en defekt trækaksel. Ellers ingen specielle
> kendetegn ud over de spanske nummerplader "C 0206 AV":

Du er sgu da uheldig...

--
Mvh. Morten Fruergaard
Nu også Xenonkit til eftermontering...

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 14-02-05 16:02

John Sahl wrote:
> Hej alle,
>
> Så er den gal igen, min bil er blevet stjålet, det er sket mellem
> lørdag kl. 12 og mandag kl. 11.

Sur r*v (igen)
Jeg skal nok holde øjnene åbne efter den.

Kunne du ikke sætte et lille håndtag på den, så du ku' tage den med ind om
natten, jeg mener så stor er den jo heller ikke, så'n bette en

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - masser af Formel 1 videoer

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 14-02-05 23:41

John Sahl wrote:

> Så er den gal igen, min bil er blevet stjålet, det er sket mellem
> lørdag kl. 12 og mandag kl. 11.

Damn, jeg havde godt hørt at de Uno Turboer var hurtige, men jeg
var ikke lige klar over at det var på den måde..

Jeg synes ikke du har meget held med at holde fast på de Uno'er,
jeg holder gluggerne åbne og håber du får bilen tilbage i en
fart..

--
Hygge..
Thomas

Fra : John Sahl

Dato : 15-02-05 09:15

Thomas Strandtoft wrote:
> Damn, jeg havde godt hørt at de Uno Turboer var hurtige, men jeg
> var ikke lige klar over at det var på den måde..

Der er gået lidt kult i dem igen. Bare trist de ikke selv køber
en.

> Jeg synes ikke du har meget held med at holde fast på de Uno'er,

De må være voldsomt populære, men ok, de er også ret
lette at komme ind i.

> jeg holder gluggerne åbne og håber du får bilen tilbage i en
> fart..

Takker...

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-05 23:51

> Så er den gal igen, min bil er blevet stjålet, det er sket mellem
> lørdag kl. 12 og mandag kl. 11.

Nej, for satan, da, John...!!

Det er sgu synd - jeg holder også øje med den, og jeg har stadig dit
nummer..!!

Var det den, du gik og havde planer for..?

/Jan W Nielsen

Fra : John Sahl

Dato : 15-02-05 09:13

Jan W. Nielsen wrote:
> Var det den, du gik og havde planer for..?

Yupz, de bliver jo nok en anelse forsinkede hvis ikke den
bliver fundet i god behold en gang mere.

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Jonas R.

Dato : 15-02-05 14:11

John Sahl wrote:
SNIP
> Yupz, de bliver jo nok en anelse forsinkede hvis ikke den
> bliver fundet i god behold en gang mere.

Var det ikke en ide at ofre en 3 punkt startspærre med alarm samt en ratlås?

Ratlåsen er præventiv og 3 punkt startspæren skal da nok sætte lidt en
stopper for dem og evt. nogen som ser det.

MVH

Jonas R.

Fra : John Sahl

Dato : 15-02-05 15:01

Jonas R. wrote:
> Var det ikke en ide at ofre en 3 punkt startspærre med alarm samt en
> ratlås?

Det må blive i den næste bil, eller den her hvis jeg får den
tilbage i god stand.

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : John Sahl

Dato : 16-02-05 15:36

John Sahl wrote:
> Den er sølvgrå, har en defekt trækaksel. Ellers ingen specielle
> kendetegn ud over de spanske nummerplader "C 0206 AV":

Nu med dusør! Bilen blev stjålet i København.

http://www.fiatklubdanmark.dk/viewtopic.php?p=55116#55116

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!