Office xp
Fra : Claes P. Refsgaard

Dato : 24-05-01 12:54

Hvor kan man downloade beta versionen af Office xp og/eller Windows xp ?

Hilsen

Claes

Fra : Newsgroups

Dato : 24-05-01 19:32

Hej Claes
Http://www.microsoft.com
downloadsite
Møjn du
Hans

Fra : Claes P. Refsgaard

Dato : 09-07-01 20:31

Du forstod vist ikke spørgsmålet.

Hip

Claes

Fra : Ole Axelsen

Dato : 14-08-01 22:56

"Claes P. Refsgaard" <cprdk@webhiker.dk> wrote in message
> Hvor kan man downloade beta versionen af Office xp og/eller Windows xp ?

Jeg ved ikke med Office, men Windows XP kan købes fuldt lovligt med CD og
key for 20 kr. Så kan det da vist ikke betale sig, at rode med download af
flere hundrede MB, og hvor der måske alligevel mangler noget. Jeg har selv
lige modtaget min i dag. Sødt program, måske lidt feminint med alle de
farver.

--
Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.