USB Bluetooth fra Aldi
Fra : Bo Jørgensen

Dato : 14-02-05 21:49

Hejsa
Aldi har en USB Bluetooth til salg på onsdag. Er det mon noget man kan bruge
til Mac mini`en?
http://www.aldi.dk

Hilsen Bo

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 14-02-05 22:01

In article <42110eb6$0$48636$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, Bo Jørgensen wrote:
> Hejsa
> Aldi har en USB Bluetooth til salg på onsdag. Er det mon noget man kan bruge
> til Mac mini`en?
> http://www.aldi.dk

Jeg vil anbefale DLINK DBT-120 til 228 kr eller deromkring de fleste
steder. Det er den Apple også sælger.
eneste problem er dog, at hvis man siger OK til at firmware opgradere
den på Mac, så virker den kke længere på PC.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 18-02-05 14:18

Bo Jørgensen <bo@pc.dk> wrote:

> Aldi har en USB Bluetooth til salg på onsdag. Er det mon noget man kan bruge
> til Mac mini`en?
> http://www.aldi.dk

højst sansynligt. men hvorfor ofre en USB port på det i stedet for at
bestille mini'en med Bluetiith onboard.

Regn dog ikke med at Aldi dimsen understøtter "Advanced frequency
hopping" og dermed at du kan bruge Apples blåtandstastatur.

mus+tastatur, R9600Pro, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 18-02-05 22:38

Morten Reippuert Knudsen <nospam@reippuert.dk> wrote:

> højst sansynligt. men hvorfor ofre en USB port på det i stedet for at
> bestille mini'en med Bluetiith onboard.

Morten, godt at se dig igen. Men den der med "Bluetiith" falder altså
til jorden. Hvis det endelig skal være flertal (det findes vel?) må det
være "teeth". Men OK _i_ og _o_ er jo så nærliggende i din
statatur-verden

Og nej: jeg vil ikke genansættes.

Derimod vil jeg gerne have din venlige hjælp ovre i "Et råd om indkøb"
vedrørende DVD brændere.

--
v.h.
Mich.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 20-02-05 15:02

Mich. Ottosen <Mich@noget.invalid> wrote:

> [...]
> til jorden. Hvis det endelig skal være flertal (det findes vel?) må det
> være "teeth". Men OK _i_ og _o_ er jo så nærliggende i din

ingen arbejde, ingen hjælp!

> Derimod vil jeg gerne have din venlige hjælp ovre i "Et råd om indkøb"
> vedrørende DVD brændere.

har jeg ikke klaret den sag?

mus+tastatur, R9600Pro, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 21-02-05 23:46

Morten Reippuert Knudsen <nospam@reippuert.dk> wrote:

> ingen arbejde, ingen hjælp!

Er det De radikales valgoplæg? Godt for dem, at der så er tre eller fire
år til næste valg

> har jeg ikke klaret den sag?

Jo, da, og som sædvanlig til 13 med pil op ad. Tak for hjælpen.

--
v.h.
Mich.