Andet multimedie
bentjuul 3670
Er der en venlig sjæl´´ som kan konverte~
Fra : Gl

Dato : 14-02-05 11:18

Hej..

Er der en venlig sjæl´´ som kan konvertere disse filer... til et format,,,
der kan åbnes i
Illustrator

Lagt i dk. binaer... under konvertere filer

Mvh. GL

Fra : Jane :o)

Dato : 14-02-05 13:54

On 14/02/05 11:18, in article 42107a7b$0$202$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
"Gl" <Prutteg?j@fisaf.com> wrote:

> [...]
> der kan åbnes i
> Illustrator
>
> Lagt i dk. binaer... under konvertere filer

Prøv bare at fjern .rsrc

På den måde får du 2 stk. EPS filer.

Mvh Jane
---
http://www.janemark.dk

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 14-02-05 14:14

Jane skrev:

> Prøv bare at fjern .rsrc
>
> På den måde får du 2 stk. EPS filer.

Som ikke kan åbnes i f.eks. Illustrator, da det ikke er EPS-filer.
En fil under Mac OS er delt op i to dele. En såkaldt ressource-
fork og en data-fork og rsrc er så vidt jeg ved ressource-forken,
som ikke kan bruges til ret meget uden den anden halvdel.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Jane :o)

Dato : 14-02-05 16:48

On 14/02/05 14:14, in article cuqbnf.2r8.1@tgm.dyndns.dk, "Thomas G. Madsen"
<nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> fork og en data-fork og rsrc er så vidt jeg ved ressource-forken,
> som ikke kan bruges til ret meget uden den anden halvdel.

:ol

Ok...

Har prøvet noget lignende der har virket... Men nu efter at have testet de
to filer her, duer det godt nok ikke nej..

Hmm..

Mvh Jane