Søger Juridisk forslag eller hjælp! til s~
Fra : Soren_M

Dato : 09-02-05 13:10

Hej gruppe,

Jeg er meget snart på vej til Spanien søn d. 13.02.2005 for at være med til
en bizar retssag mod 2 svindlere der har svindlet min faster som nu er død
for mellem 10 og 20 mill. + huset som er ca. 2,5 værd.

Der er også mange andre ting i denne sag som fx. den ene af svindlerne som
var advokat døde i en togulykke dagen efter at han havde indleveret
papirerne gjorde huset til hans.

Så nu har vi måtte lægge sag an mod hans arvinger.

Den anden svindler en kvinde fik min faster at skrive under på en
generalfuldmagt som så gjorde at hun rejste rundt i verdenen og solgte alle
aktiverne inkl. diamantminer i Syd Afrika.

Svindlerne foregav at ville hjælpe min faster men i stedet for afhjælpe
hende ansatte de nogle folk som dopede de hende med 2 flasker sprut og ½
flaske snaps om dagen og hun fik ikke ordentlig mad af dem.

De håbede at hun ville dø hurtigere så de kunne overtage det hele.

Måske kender du en eller er selv journalist og kunne eventuelt få eneret på
historien, bog elelr andet.

Der har også været en brand i garagen for nyligt og men ved ikke hvem der
påsatte den eller måske var det fordi de ikke kunne stjøæle bilen da vi
hvade fjernet noget fra strømfordeleren.

Bilen havde de taget og omregistreret til deres navn og kørt 10.000 km i den
siden sidst vi var dernede. og alligevel stillede de den tilbage lige efter
min faster da hun levede havde ringet dog uden at komme ned og sige den var
oppe på vejen pludselig stod den der bare.

Historien har mange andre facetter som jeg ikke vil komme ind på her, men
skriv hvis du er interesseret.

BTW

min fasters mand Wilhelm var omkring de 70 år døde 3 dage efter at hans
kompagnon i Schweiz var stukket af med 3 mill. det viste sig at ham i
Schweiz havde noget kørende med den Østriske kvinde som fik min faster til
at skrive under på genrealfuldmagten, hun rejste også rundt i verdenen med
Wilhelm og ordnede hans handler og de lavede nok også et eller andet. så hun
var vist nok også elskerinde til Wilhelm i følge min faster som var jaloux
på hende da hun sikkert vidste at der var noget i gære mellem dem.

jeg ved ikke hvad der skal til før det bliver til en artikel i Ekstrabladet,
Billedbladet eller en film eller hvad der skal til før Jens Olaf Jersild
eller andre med mic og cam jagter de folk som snyder og bedrager på
solkysten som det passer dem, her er måske en oplagt sag for dem.

Men håber da på noget i den retning.

Mvh.
Søren M

Fra : Maj Onase

Dato : 09-02-05 13:26

"Soren_M" <momsendesign(SPAMFILTER)@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
til
> en bizar retssag mod 2 svindlere der har svindlet min faster som nu er død

[ klip en masse bavl ]

Så er der atter dømt mosegris

Maj

Fra : Soren_M

Dato : 09-02-05 14:10

"Maj Onase" <dennemailkanikkebruges@intetsomhelst.com> skrev i en meddelelse
> "Soren_M" <momsendesign(SPAMFILTER)@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> til
>>

> [ klip en masse bavl ]
>

> Så er der atter dømt mosegris
>
> Maj

tak Maj

hvad betyder mosegris?

har ikke været i forummet før.

Mvh.
Søren

Fra : Henning

Dato : 09-02-05 14:23

>hvad betyder mosegris?
>
>har ikke været i forummet før.
>
>Mvh.
>Søren

http://groups.google.com/groups?q=s%C3%B8ren+mosegris&hl=da&lr=&scoring=d
Din historie er simpelthen for fantasifuld...

Fra : Soren_M

Dato : 09-02-05 14:50

"Henning" <newsmail@REMOVETHISmailme.dk> skrev i en meddelelse

> http://groups.google.com/groups?q=s%C3%B8ren+mosegris&hl=da&lr=&scoring=d
> Din historie er simpelthen for fantasifuld...

Det tænkte jeg nok.

well jeg sender ikke sagsagterne her!

kan godt sende noget af det men skal lige fjerne mail og navne først.

Har advokat på i Spanien men jeg tror det er lidt korrupt.

Men jeg kan da bevise det. sååh ingen mose øffer der!

Mvh.
Søren M
www.momsendesign.com

Fra : Soren_M

Dato : 09-02-05 16:17

> [...]
>
> Har advokat på i Spanien men jeg tror det er lidt korrupt.
>
> Men jeg kan da bevise det. sååh ingen mose øffer der!

Hej Gruppe,

well jeg har beviser i vores advokats og mine brevskriverier.

Har beviser for togullykken og alle de andre ting.

Det er også muligt at skrive med vores advokat dernede vi har dog ingen
advokat i DK. skal nok spørge ham om sagsagterne må udleveres til dette
formål.

>Lars Det var ikke et spørgsmål til folk med useriøse svar!
Jeg synes selv det er spænnende at få lov til at opbleve og prøver at tage
det som en læreprocess selv om det er svært da det har tager hårdt på
familien specielt min far.

Men dette er den virkelighed mig og hele min familie lever i du kan evt.
også spørge dem og alle mine venner i DK og i Spanien.
Sender det dog ikke til hvem som helst.

Tro mig det er ren mafia dernede.

Mvh.
Søren M

Fra : vmx

Dato : 09-02-05 19:07

> [...]
>
> Har advokat på i Spanien men jeg tror det er lidt korrupt.
>
> Men jeg kan da bevise det. sååh ingen mose øffer der!

Hvordan skulle ovenstående mail være bevis på
din sande identitet ?

Historien er godt nok langt ude "doh"!

www.roberts.dk

Fra : Soren_M

Dato : 10-02-05 00:43

"vmx" <mitrig|_re_|tigenavn@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Soren_M" <momsendesign(SPAMFILTER)@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan skulle ovenstående mail være bevis på
> [...]

Hej WMX,

Utroligt at man skal tvivles på men der er ikke udsigt til at vi vinder
mange millioner for dem er de stukket af med og vi kan ikke bevise det andet
på at der kommer noget tax refund fra National Tresure i Austin så det er
kun huset som vi kæmper om.

Historien er langt ude men alle ting jeg skriver om her er facts og kan
bevises.

Sagsagterne kan jeg ikke udlevere endnu da det sikkert kan kompromitere
vores sag.

Men du kan jo ringe eller vi kunne mødes.

måske kan du finde ud af noget via dette:

evt. ringe til den Danske ambassade i Madrid og tale med den danske konsul
Hanne Pape sin har været inde over sagen.

Dette er den sidste mail jeg har fået fra vores advokat, og det må da være
muligt at finde ud af hvilke retsager der kører på tirsdag i Tortana ret kl.
10.00
Dear Soren,

Thank you very much for your e-mail.

The trial will be upon the 16th February at 10.00 am at the Courts of
Totana.

I would suggest we meet Monday the 15th at 18.00 hours in our Mazarrón
office in order to prepare the hearing.

Looking very forward indeed to meeting all of you.

Best Regards

XXX <------------vores advokats navn.

Fra : Britta Larsen

Dato : 09-02-05 20:05

> [...]
>
> kan godt sende noget af det men skal lige fjerne mail og navne først.
>
> Har advokat på i Spanien men jeg tror det er lidt korrupt.

Hvad mener du med korrupt?
M.v.h.

Britta Trab

Fra : Soren_M

Dato : 10-02-05 00:51

"Britta Larsen" <britta@trab.dk> skrev i en meddelelse

> "Soren_M" <momsendesign(SPAMFILTER)@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Hej Britta Trab,

ja der sker bare nogle mystiske ting under forløbet som vores advokat ikke
kan dokumentere eller vil svare på når jeg spørger om en opgørelse.

Men man skal jo stole på sin advokat og rigtigt ufedt hvis man ikke gør...
hvis man ikke kan det så ved jeg ikke.... og det er nok der vi er lige
nu...

Vi havde foreksempel bedt poshuset om at vidersende al post som kom til
huset til min far i DK og har betalt herfor for x antal frimærker og
kunvulutter, men der kommer aldrig noget og vi har mistænkt modparten for at
ha gjort det samme til deres fordel så vi ikke kan modtage beviserne for de
forskellige aktiver som min afdøde fasters mand havde rundt omkring på
kloden.

Mvh
Søren
www.momsendesign.com <--------------min hjemmeside

Fra : Soren_M

Dato : 09-02-05 16:30

"Henning" <newsmail@REMOVETHISmailme.dk> skrev i en meddelelse

> http://groups.google.com/groups?q=s%C3%B8ren+mosegris&hl=da&lr=&scoring=d
> Din historie er simpelthen for fantasifuld...

Hej Henning,

Hvad nu hvis den ikke er det og samtlige i min omgangskreds kan bekræfte
det?

Der er bare nogle af os der lever livet på kanten og det er ikke lige sjovt
altid de sidste 4 år medens retsagen har stået på har ikke været sjove.

Hvis du ikke tror på historien kan du kontakte: Courts of Totana der kan du
høre om der er en forestående retssag.
sidste mail fra vores advokat:

XXXXX

Mvh.
Søren

Fra : Henrik Madsen

Dato : 09-02-05 23:22

On Wed, 9 Feb 2005 13:09:36 +0100, "Soren_M"
<momsendesign(SPAMFILTER)@hotmail.com> wrote:

> [...]
>en bizar retssag mod 2 svindlere der har svindlet min faster som nu er død
>for mellem 10 og 20 mill. + huset som er ca. 2,5 værd.

Hmm..

Din historie lyder meget ligesom en jeg somme tider modtager på min
mail...

Detteher drejer sig ikke om at vi skal hjælpe dig med et kontonummer
så de der maaaange millioner i Spanien kan udføres...

Du er ikke Nigerianer vel ???

Well, det var min første tanke da jeg læste denne fantastiske
historie..

PS. hvis den er sand og du står til at kunne vinde de mange mill på en
retssag så ville jeg nok vælge at hyre en eller anden god advokat,
ikke komme rendende her hvor der kun er lægfolk og jura studerende (De
2 grupper udgør vist flertallet) ...

Henrik

Fra : Soren_M

Dato : 10-02-05 00:58

"Henrik Madsen" <hmadsen@fjernfoerst.vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> retssag så ville jeg nok vælge at hyre en eller anden god advokat,
> ikke komme rendende her hvor der kun er lægfolk og jura studerende (De

Hej Henrik,

Ja jeg modtog også disse mails.. har du prøvet med spamfilter *g*

-jeg vil ikke have nogle kontonumre.

-er ikke fra Nigeria

-og vi har en advokat dernede men tvivler lidt på ham på grund af forsk
omstændigheder.

-jeg har snakket med nogle af lærerne på K-uni og han ville faktisk
forelægge historien som en opgave og ja det er en syg historie men forestil
dig at være midt i den!

-det er lidt svært at hyre en bedre advokat når vi ikke har uanede midler vi
har allerede brugt 250.000 kr. på det.

-bruger nok også dette til at bearbejde alle de frustrationer jeg har nu
hvor vi skal derned og kan godt bruge noget input. for det har varet 4 år
nu. og der kommer en masse følelser op.

Mvh
Søren
www.momsendesign.com <-------------- min hjemmeside hvis det kan hjælpe på
tvivlen.

Fra : Soren_M

Dato : 21-02-05 13:08

> [...]
> Olaf Jersild eller andre med mic og cam jagter de folk som snyder og
> bedrager på solkysten som det passer dem, her er måske en oplagt sag for

Tilbage fra Spanien og retsag.

sagen er endt. og det gik godt

Mvh.
Søren

Fra : ibber

Dato : 21-02-05 13:42

> Tilbage fra Spanien og retsag.
>
> sagen er endt. og det gik godt
>
> Mvh.
> Søren

Hvor godt. ?
Mangler lidt solstrålehistorier i denne kolde tid