Importmægleren der ikke yder service man b~
Fra : Peter Strand

Dato : 02-02-05 15:34

På internettet fandt jeg en bil som jeg ønskede at Importmægleren
i Horsens skulle sørge for at bringe hjem. Dette startede d.
21/12-04. De har i deres koncept skitseret, at de sørger for alt
papirarbejde, syn og tolddeklarering af køretøjet. Det passer
bare ikke! Jeg skulle selv ringe for at høre, hvor langt de var
kommet og de løb fra aftalen om afhentning ved sælger og løb fra
aftalen om hvornår jeg kunne afhente bilen 4 gange. Jeg skulle
selv udfylde papirer til Told og Skat, selv syne bilen (og den
var heller ikke synet i Tyskland som lovet), og det betød at
efter jeg havde betalt kr. 9375,00 til Importmægleren d. 6/1-2005
kom bilen med et andet transportfirma og læssede den af på
privatadressen. Og så kunne jeg selv om resten. Jeg havde ikke
fået papirerne på bilen eller nogen refusion af nogen art.
Rent ud sagt er det efter min mening temmelig amatøragtigt og i
særdeleshed svindleragtigt. Ovenpå denne utålelige oplevelse med
dette firma, vil jeg advare andre om, at de ikke betaler dette
gebyr, før bilen er klar til at få nummerplader på.

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:213.237.9.89)