pasregler
Fra : Ralph

Dato : 26-01-05 20:37

Vi skal til Kroatien til sommer. Vi er 2 voksne og tre børn (12, 14 og 16
år), børnene er vores egne og de er alle registreret i vi voksnes pas. Skal
børnene have egne pas?

--
venligst
Ralph

Fra : ha

Dato : 26-01-05 21:07

Ralph wrote:
> Vi skal til Kroatien til sommer. Vi er 2 voksne og tre børn (12, 14
> og 16 år), børnene er vores egne og de er alle registreret i vi
> voksnes pas. Skal børnene have egne pas?

Det ved politiet. Se
http://www.politi.dk/p42/ekspedition/pas.htm

/ha

Fra : Ralph

Dato : 26-01-05 23:09

"ha" <min-news-mail@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Det ved politiet. Se
> http://www.politi.dk/p42/ekspedition/pas.htm

Ja, det havde jeg læst, det burde jeg måske have skrevet, den passus der er
tvivl om er:
"Hvis et barn er optaget i et pas før den 1. oktober 2004, kan barnet stadig
rejse sammen med passets indehaver til og fra de lande, der accepterer
dette."

Så tilbage til mit spørgsmål: accepterer Kroatien ovenstående?

--
venligst
Ralph

Fra : Hans Hansen

Dato : 26-01-05 23:20

> Så tilbage til mit spørgsmål: accepterer Kroatien ovenstående?

http://www.ambassade.dk/croatcphe-da.php3

Jeg har ikke kikket efter, men kender du ikke Google som vi andre
interligenser