firma indkøb i udlandet
Fra : Christian Buhrkall

Dato : 15-01-05 00:56

Jeg har et lille firma og overvejer at anskaffe en printer.
Den har de til en god pris i en svensk webshop.
Hvordan er det så det fungerer med moms tilbage?

Fra : Allan Soerensen

Dato : 15-01-05 11:58

"Christian Buhrkall" <darkwing@hco.kollegienet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har et lille firma og overvejer at anskaffe en printer.
> Den har de til en god pris i en svensk webshop.
> Hvordan er det så det fungerer med moms tilbage?

Sverige er jo et EU-land, så du skal bare oplyse dit CVR-nummer når du
bestiller printeren. Herefter kan forhandleren sende varen helt moms-frit
til dig.