Udgangsforbud
Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 10-01-05 15:26

Hej gruppe

I forbindelse med det ekstra blæsevejr lørdag dekreterede sheriffen i
Helsingør udgangsforbud.

Hvilke paragraffer kan han læne sig op ad?

Jeg må erkende at det kom bag på mig at politiet virkelig kan bestemme at
befolkningen skal blive inden døre - det er vel folks eget ansvar at gå ud
hvis der sker noget ekstraordinært som stærkere vindstød end normalt eller
giftig røg fra brand eller lignende.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 10-01-05 15:27

Simon Haugaard Pedersen <spam@email.dk> wrote in

> I forbindelse med det ekstra blæsevejr lørdag dekreterede sheriffen i
> Helsingør udgangsforbud.

Argh, læste tilbage i gruppen for lignende tråde, men overså helt tråden
fra kl. 11.33. Beklager.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen