/ Forside / Karriere / Erhverv / Jura / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Jura
#NavnPoint
RyeJensen 11840
Nordsted1 11095
dova 10393
refi 7375
ans 6906
BjarneD 5596
Oldboston 4933
Paulus1 3538
themis 2862
10  jakjoe 2566
Bestilt vare men kan ikke få den - hvad nu~
Fra : steffen martin


Dato : 04-01-05 19:50

Hej gruppe,

Hvad ville I gøre i denne situation:

D.7 dec. køber jeg over vip.orange.dk en Panasonic x70 mobiltlf. til 99kr.
Jeg vil så modtage tlf. indenfor 3 uger og kun binde mig yderlige 6 mdr. på
mit nuværende [gode] abonnement. Et godt tilbud synes jeg :)
Leveringen skulle være max 3 uger.
.... 3 uger og 1 dag efter ringer jeg til dem, da jeg ikke har modtaget min
tlf. De mener den er i restordre fra lageret i Tyskland. Ikke godt.
Næste gang jeg kontakter dem får jeg -af en sød kundeservice medarbejder-
besked om at min ordre ikke er gået igennem selvom jeg har udprintet en
bekræftigelse med "Tak for din bestilling" osv. på. Hmm! Hun undersøger så
tingene og kommer frem til at der er gået koks i den. Jeg kan heller ikke
logge ind på vip siden mere da jeg _jo_har købt en tlf. allerede.
Det sidste bliver at jeg kan gå ind i nærmeste Orange butik [Odense] og kan
her få en Panasonic x70 udleveret. Dem har de ikke flere af og regner ikke
med at få flere... Nu er jeg blevet lidt sur. For jeg har jo bestilt og fået
ordren godkendt i første omgang.

Har jeg krav på, at de finder en lignede model eller den nøjagtige model?

[skal lige sige at servicen fra kundeservice hos Orange har været rigtig
god, men det hjælper mig jo ikke]

mvh
Steffen



 
 
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177554
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408852
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste