Løn som 18-årig?
Fra : Jeppe Leth Nielsen

Dato : 04-01-05 07:48

Jeg vil gerne vide hvornår jeg bliver aflønnet som 18-årig hvis jeg fylder
18 i anden halvdel af en måned.
Jeg er fastansat til 10,5 timer om ugen, månedslønnet og der er overenskomst
med HK/STAT, hos DSB Kiosk.

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-01-05 09:58

Jeppe Leth Nielsen wrote:

> [...]
> 18 i anden halvdel af en måned.
> Jeg er fastansat til 10,5 timer om ugen, månedslønnet og der er overenskomst

Du skal have voksenløn fra den dag du bliver 18 år.

Selve satserne må du selv rode med.

mvh

Carsten Riis

Fra : Jeppe Leth Nielsen

Dato : 04-01-05 20:33

Jeg har fundet ud af det.
Jeg skal have løn fra den 1. i måneden hvor jeg fylder 18 år.