vdr Leasy
Fra : Ukendt

Dato : 29-12-04 17:40

Hvis man køber et tv til 199 pr mdr betaler man så cd 6895 + 5244 = 19034kr
det er som jeg har forstået det på dette link
http://www.leasy.dk/kreditkoeb.asp

MVH

Fra : Ralph

Dato : 29-12-04 17:51

"Futte" <nej da> skrev i en meddelelse
> Hvis man køber et tv til 199 pr mdr betaler man så cd 6895 + 5244 =
> 19034kr det er som jeg har forstået det på dette link
> http://www.leasy.dk/kreditkoeb.asp

Ja, det er korrekt - tvivler du på om det er lovligt siden du poster her i
gruppen? Det er måske forståeligt nok, men 28,8% i omk. pa går nok lige. Lad
os få nogle eksperter vedr. ågerrenter

--
venligst
Ralph

Fra : Nytårsknald

Dato : 29-12-04 18:50

On Wed, 29 Dec 2004 17:51:24 +0100, "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in
dk.videnskab.jura:

> [...]
>gruppen? Det er måske forståeligt nok, men 28,8% i omk. pa går nok lige. Lad

Sikker på det hele er renter ?

--
Gerner

Bang
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : Ralph

Dato : 29-12-04 20:18

"Nytårsknald" <fjernspam@postkasse.rg> skrev i en meddelelse

> Sikker på det hele er renter ?

Nej, nej, det var sådan set også derfor jeg skrev OMK. pa!

JEG skal IKKE til at gennemskue deres cirkus vedr. gebyrer og renter, bruger
ikke firmaet og har aldrig tænkt mig at begynde på det.

--
venligst
Ralph

Fra : Nytårsknald

Dato : 30-12-04 12:20

On Wed, 29 Dec 2004 20:18:24 +0100, "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in
dk.videnskab.jura:

>Nej, nej, det var sådan set også derfor jeg skrev OMK. pa!

Du ved udmærket godt at det er dit "Lad
os få nogle eksperter vedr. ågerrenter" jeg reagerer på.

Og når du indrømmer du ikke aner hvad OMK pa består af, så er din bemærkning om
ågerrenter helt hen i vejret.

Min tolkning af ågerrenter er hvis det pa er mere end nationalbankens
udlånsrente + 7%.

Fra : Nytårsknald

Dato : 30-12-04 13:41

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 29-12-04 18:57

Ralph wrote:
> [...]
> gruppen? Det er måske forståeligt nok, men 28,8% i omk. pa går nok lige. Lad

Det er ikke ulovligt. Leasy-direktøren tjener styrtende på de lån. Han
er god for et par hundrede mio. kr, såvidt jeg husker og formuen er
bygget op forholdsvist hurtigt (kort årrække).

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 30-12-04 11:45

"Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> wrote in message

> Det er ikke ulovligt. Leasy-direktøren tjener styrtende på de lån. Han
> er god for et par hundrede mio. kr, såvidt jeg husker og formuen er
> bygget op forholdsvist hurtigt (kort årrække).

Link?

De seneste resultater jeg så fra Leasy var kanon store underskud især pga
kæmpe svind fra deres lagre (medarbejder tyverier)

Fra : Carsten Riis

Dato : 30-12-04 12:04

Flemming Lynggaard wrote:

> [...]
>
> De seneste resultater jeg så fra Leasy var kanon store underskud især pga
> kæmpe svind fra deres lagre (medarbejder tyverier)

Så er de edderhugme ikke gode til at sikre deres ting.

Og hvor har du dog oplysningerne fra?

mvh

Carsten Riis

Fra : Jørgen G

Dato : 30-12-04 15:46

"Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> skrev i en meddelelse

> De seneste resultater jeg så fra Leasy var kanon store underskud især pga
> kæmpe svind fra deres lagre (medarbejder tyverier)

Det lyder mærkeligt! -Hvor har du set disse tal??

De seneste regnskaber viser følgende:

Resultat efter skat:
2003: 42,6 mio.
2002: 29,6 mio
2001: 14,1 mio

Egenkapital:
2003: 115,9 mio.
2002: 78,2 mio.
2001: 48,6 mio.

Det hænger vist ikke helt sammen med din påstand.

-

Fra : David T. Metz

Dato : 30-12-04 19:46

Flemming Lynggaard wrote:

> pga kæmpe svind fra deres lagre (medarbejder tyverier)

Hvem er det der stjæler Peter og hans kolleger? Er det hende den midaldrende
eller hende der bor sammen med beton-lebben?

David

Fra : Rune Wold

Dato : 29-12-04 23:34

Futte wrote:

[klip]

> 6895 + 5244 = 19034kr

?

/Rune Wold

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-04 00:25

Tak for de svar ja mine tykke finger kunne ikke ramme de rigtige tal det
bliver kun 12139kr... :)