Fotrydelsesret på hund?
Fra : Steen Jensen

Dato : 29-12-04 08:40

Goddag.
Jeg har købt en hund på dyrehospital/internat, og vi kan desværre ikke
beholde den - fordi min datter er skrækslagen for den.
Ikke fordi pengene spiller nogen afgørende rolle, men kan man lade
handelen gå tilbage i sådan et tilfælde?
Vi har haft hunden en uges tid.

--
Bedste hilsener

Steen

Fra : Lars

Dato : 29-12-04 09:44

Hej Steen,

"Steen Jensen" <isteen@os.danmark> wrote in message

> [...]
> Ikke fordi pengene spiller nogen afgørende rolle, men kan man lade
> handelen gå tilbage i sådan et tilfælde?

Jeg vil bestemt mene, at det som udgangspunkt skal det være aftalt på
forhånd.

Er de afvisende overfor at tage den tilbage?

** Lars

Fra : Steen Jensen

Dato : 29-12-04 22:16

Lars <news41dot@landligt.dk> wrote:

> Er de afvisende overfor at tage den tilbage?

Ikke decideret afvisende, men kede af det.
De har dog taget imod hunden igen, dog måtte jeg så acceptere, at
pengene var tabt.
Lidt surt at miste 2000 kroner, men billigt sluppet, for at gøre min
datter tryg.
--
Bedste hilsener

Steen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 29-12-04 18:39

Steen Jensen telepaterede følgende til sin PC:
> [...]
> Ikke fordi pengene spiller nogen afgørende rolle, men kan man lade
> handelen gå tilbage i sådan et tilfælde?

Hvis pengene ikke er afgørende, tror jeg meget gerne at de tager den
tilbage. De ser jo helst at dyrere har det godt, og hvis I ikke ønsker at
have den, så skal den vel bare tilbage...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Jens., ~

Dato : 29-12-04 20:00

"Steen Jensen" <isteen@os.danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ikke fordi pengene spiller nogen afgørende rolle, men kan man lade
> handelen gå tilbage i sådan et tilfælde?

snakker du aldrig med dit barn, siden du ikke vidste hun er bange for hunde
?

--
Jens.

postkasse_66@hotmail.com
FÅ EN 1GB EMAIL KONTO HOS GMAIL.COM

Fra : Petersen_Michael

Dato : 29-12-04 21:52

In news:41d2fe26$0$164$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Jens., . <postkasse_66@hotmail.com> wrote:

> snakker du aldrig med dit barn, siden du ikke vidste hun er bange for
> hunde ?

Det juridiske?
Bemærk at der i indlægget ikke står at datteren var skrækslagen for
_hunde_ men for _dén_ - den hund..

Jeg har selv stået i den samme situation. Vi har haft hunde, uden
problemer, og efter i en periode ikke at have haft hund valgte vi at
hente en Nufi på et internat, inden der var gået 3 dage, lykkedes det
denne hund at terrorisere det meste af familien, og "vælte" huset. Det
var ikke lige til at gardere sig i mod.
På internatet trak de goodwill kontoen frem, vi afleverede hunden, og
fik alle, eller de fleste af vores mønter retur. Men med mindre det står
i handelsaftalen, er de næppe forpligtet til at tage dyret retur.

--
Assumption is the mother of all fuck ups

Fra : Steen Jensen

Dato : 29-12-04 22:16

Jens.,
.. <postkasse_66@hotmail.com> wrote:

> snakker du aldrig med dit barn, siden du ikke vidste hun er bange for hunde
> ?

Går du aldrig i skole, siden du ikke ved, at man starter en sætning med
stort?
--
Bedste hilsener

Steen

Fra : Petersen_Michael

Dato : 29-12-04 22:43

In news:1gpktmx.1kf3dl3d5hldfN%isteen@os.danmark,
Steen Jensen <isteen@os.danmark> wrote:
> Jens.,

> Går du aldrig i skole, siden du ikke ved, at man starter en sætning
> med stort?

Og Papegøjer snakker, mennesker taler..
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Jens., ~

Dato : 30-12-04 07:22

"Steen Jensen" <isteen@os.danmark> skrev i en meddelelse
> Jens.,

> Går du aldrig i skole, siden du ikke ved, at man starter en sætning
> med stort?

at du er snot dum behøver du ikke bevise det kan jeg jo læse.

snup en kiks nej snup to så din unge ikke bliver bange for dig.

du følger vel også din unge i skole hver dag, for tænk hvis hun mødte en
farlig puddel.

det fryder mig du ikke fik en øre tilbage, så kan du måske lære at det ikke
er en ting du køber.

Fra : martin

Dato : 30-12-04 08:42

"Jens., ." <postkasse_66@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> farlig puddel.
>
> det fryder mig du ikke fik en øre tilbage, så kan du måske lære at det

PLOINK.

Fra : Jens., .~

Dato : 31-12-04 09:01

"martin" <martin@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Jens., ." <postkasse_66@hotmail.com> wrote in message

> PLOINK.

har du den også med lyd på i dk.binaer ?

Fra : Ivan [7100]

Dato : 29-12-04 18:47

> [...]
> farlig puddel.
>
> det fryder mig du ikke fik en øre tilbage, så kan du måske lære at det

Prøv nu at opføre dig lidt civiliseret.

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 30-12-04 19:04

"Jens., ." <postkasse_66@hotmail.com> wrote in message
> "Steen Jensen" <isteen@os.danmark> skrev i en meddelelse

> at du er snot dum behøver du ikke bevise det kan jeg jo læse.

Det er så ikke det jeg læser af indlæggene.
Det var dog en tåbelig opførsel...?

--
Anders

Fra : David T. Metz

Dato : 02-01-05 22:43

Jens., . wrote:
> "Steen Jensen" <isteen@os.danmark> skrev i en meddelelse

> snakker du aldrig med dit barn, siden du ikke vidste hun er bange for
> hunde ?

Hvorfor tror du hans datter er bange for hunde? Er du synsk?

Hvorfra ved du i øvrigt om hans datter kan tale? ESP?

Hvorfor skriver du noget i denne gruppe? Er du dum?

David