Hvad hedder dette spil?
Fra : [ ThrashDK ]

Dato : 10-02-05 09:52

Hey,

For ikke så forfærdelig lang tid siden læste jeg om et nyt spil, hvor man
styrede en fra et hospital, som havde specielle evner (telekinese osv, tror
jeg..). Hvad er det dette spil hedder? Kan ikke komme på det..

--
Med venlig hilsen / Best Regards - Brian J. Nielsen
To mail me in private, simply use "email.dk" after the @

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-05 17:13

On Thu, 10 Feb 2005 09:51:37 +0100, "[ ThrashDK ]"
<Thrash@SpamSuxBig-Time.com> wrote:

>For ikke så forfærdelig lang tid siden læste jeg om et nyt spil, hvor man
>styrede en fra et hospital, som havde specielle evner (telekinese osv, tror
>jeg..). Hvad er det dette spil hedder? Kan ikke komme på det..

Hmm... måske du tænker på "Second Sight"?

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's just the way I am.
- Homer Simpson

Fra : [ ThrashDK ]

Dato : 10-02-05 17:19

> Hmm... måske du tænker på "Second Sight"?

Yes! For dælen, det var den. Mange tak. ;)