world of warcraft
Fra : 1light50

Dato : 09-02-05 23:55

hey hey jeg var en af dem der spillet wow final beta ( : også har jeg lige
et spørgsmål til dette, skal man slette betaen versionen fra sin com, når
man skal installere det nye wow som, udkommer her den 11/2, jeg tænker sådan
patch mæssigt set eller har de 2 spil ingen sammenhæng, håber i forstår
spørgsmålet, da det måske er lidt dumt skrevet ,men jeg håber i forstår hvad
jeg mener ( :
på forhånd tak (:

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-05 17:17

On Wed, 9 Feb 2005 23:54:53 +0100, "1light50" <blaa@blaa.bla> wrote:

> [...]
>spørgsmålet, da det måske er lidt dumt skrevet ,men jeg håber i forstår hvad

På deres fora blev det samme spørgsmål stillet, og såvidt jeg husker,
så var svaret, at vi godt kan spille videre med den klient, vi også
brugte i deres beta-test.

Eftersom de har lukket deres side ned nu, så har jeg dog lidt svært
ved, at finde noget, der kan bakke min påstand op. :)

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's just the way I am.
- Homer Simpson