multiplayer spil
Fra : Ole Lüchau

Dato : 29-01-05 17:40

Hej!

Er der nogen der har nogle ideer til et godt multiplayer-skydespil?
Det skal gerne være noget med coop.

På forhånd tak.

Kasper

Fra : Per Egil Undersåker

Dato : 29-01-05 18:49

"Ole Lüchau" <olja@tdcadsl.dk> skrev i melding
> Hej!
>
> Er der nogen der har nogle ideer til et godt multiplayer-skydespil?
> Det skal gerne være noget med coop.

Rainbow Six Raven Shield

Fra : BuFFerz

Dato : 29-01-05 20:21

behøver jeg at nævne Counter-strike ?

og de andre HL1 + 2 mods

http://steampowered.com/status/game_stats.html

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : Ole Lüchau

Dato : 30-01-05 10:00

"Per Egil Undersåker" <pirill@nospam-c2i.net> wrote in message

> "Ole Lüchau" <olja@tdcadsl.dk> skrev i melding

> Rainbow Six Raven Shield

Det har jeg, men jeg kan ikk få det til at spille sammen på to pc'er.

Kasper

Fra : DeadMeat

Dato : 29-01-05 20:55

Jeg kan varmt anbefale Joint Operations, evt med udvidelsespakken
Escalations....

Fra : Ole Lüchau

Dato : 30-01-05 09:59

"DeadMeat" <deadmeat1973@XXXofir.dk> wrote in message
> Jeg kan varmt anbefale Joint Operations, evt med udvidelsespakken
> Escalations....

Har prøvet demoen... men min pc kunne desværre ikk køre det uden alt
for meget hakken.

Kasper

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 31-01-05 11:09
Fra : Abildgaard 3140

Dato : 31-01-05 19:57

Rabbit_HGC wrote:
> Ghost Recon f.eks.
>
> http://www.ghostrecon.com/uk/product_gr.php
>
> http://www.nighthawks.dk
>
> Venligst
>
> [NH]7H

Har lige kigget på Ghost Recon 2 . . . er det coop mod den onde maskine,
eller mod andre online spillere? Jeg skal bruge det til hygge-hack'n'slash
med familiens yngste seriemorder.

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>' www.aass.dk

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 31-01-05 20:43

"Abildgaard 3140" wrote

> Har lige kigget på Ghost Recon 2 . . . er det coop mod den onde maskine,
> eller mod andre online spillere? Jeg skal bruge det til hygge-hack'n'slash
> med familiens yngste seriemorder.

Hmmm, hvis I har fået HL2 indenfor dørene så kan man lave lidt sjov og løjer
med de nye bots i Counter Strike:Source

Fx 20 knivbevæbnede terrorrister (bots) mod 2 svært bevæbnede CT's
Man kan stille på sværhedsgraden ...

Det kræver dog lidt pilleri i config filerne
Men det er da til at overkomme

- Peter