Hvad kan dette være, Need For Speed underg~
Fra : Henning Lund

Dato : 29-01-05 16:05

Computeren sætter sig fast og står stille i nogle sekunder, og derefter
kommer den til sig selv også kører spillet fint videre.
Og nogle gange går grafikken amok og laver nogle tykke strejer i en
masse farver hen af skærmen.

Hvad skyldes dissse to ting?

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl@lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace hvor vi bla. har lidt til salg

Fra : Silver

Dato : 29-01-05 19:05

> Og nogle gange går grafikken amok og laver nogle tykke strejer i en
> masse farver hen af skærmen.

Denne der lyder MEGET somom du har trykket på NOS tasten så din bil får
ekstra kraft, læg mærke til din udstødning når de farver dukker op, hvis der
står flammer ud af udstødningen når du ser de tykke streger og farver så er
det med vilje for at skabe en fartfornemmelse.

Mvh
Silver.

Fra : Henning Lund

Dato : 29-01-05 20:32

Silver skrev:

> [...]
> op, hvis der står flammer ud af udstødningen når du ser de tykke
> streger og farver så er det med vilje for at skabe en fartfornemmelse.

Hej, det var min søn der stillede spørgsmålet her i gruppen, det han
mener er at de streger der kommer på skærmen, er det eneste man kan se,
det er lige som man inde i windows går i en forkert opløsning så skærmen
nærmest vælter og man intet ud over streger kan se.

Fra : Silver

Dato : 30-01-05 19:09

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> det er lige som man inde i windows går i en forkert opløsning så skærmen
> nærmest vælter og man intet ud over streger kan se.

Ah! hehe ok, hvis du kun kan se lidt grafik ude i kanterne af skærmen så
prøv at disable AA inde i options i spillet, det hjalp hos mig. Hvis det
ikke er det, er jeg lost, sorry.

Mvh
Silver.

Fra : Henning Lund

Dato : 31-01-05 19:55

Silver skrev:

> Ah! hehe ok, hvis du kun kan se lidt grafik ude i kanterne af skærmen
> så prøv at disable AA inde i options i spillet, det hjalp hos mig.
> Hvis det ikke er det, er jeg lost, sorry.

Ok vi prøver, i hører nærmere

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 29-01-05 22:11

> [...]
> kommer den til sig selv også kører spillet fint videre.
> Og nogle gange går grafikken amok og laver nogle tykke strejer i en masse

Prøv at opdatere grafikkort driveren og directx medmindre at det
allerede er gjort.

/Kenneth Iversen

Fra : Henning Lund

Dato : 30-01-05 09:36

Kenneth Iversen skrev:

> Prøv at opdatere grafikkort driveren og directx medmindre at det
> allerede er gjort.

derectx har du et link til det nyeste?

Fra : SoftMan Brian

Dato : 30-01-05 10:26

http://www.microsoft.com/windows/directx/default.aspx

Fra : Henning Lund

Dato : 30-01-05 10:39

SoftMan Brian skrev:

> http://www.microsoft.com/windows/directx/default.aspx

Mange tak, grafikkortet er et Geforce 4 mx 400 så vidt jeg husker, der
har vi hentet en driver inde på nvidia´s hjemmeside, er det godt nok
eller kan du anbefale en anden driver? Styresystemet er win XP.

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 30-01-05 11:21

> Mange tak, grafikkortet er et Geforce 4 mx 400 så vidt jeg husker, der har
> vi hentet en driver inde på nvidia´s hjemmeside, er det godt nok eller kan
> du anbefale en anden driver? Styresystemet er win XP.

Det må være fint nok. :)

/Kenneth Iversen