Generelle krav til pc ?
Fra : pm

Dato : 28-01-05 15:49

En af mine venner skal købe en PC som førstegangskøb, der lægges vægt på at
> den er egnet til diverse spil
> Hvor store bør de forskellige enheder være for problemfri afvikling.. her
> tænkes på memory, hdd med mere.

Hvad er egentlig minimumskravene for afvikling af spil ??? Ved godt der er
STORE og krævende
spil, men er der ikke en gylden mellemvej ??

Med tak på forhånd

PM

Fra : iddqd

Dato : 28-01-05 16:03

pm wrote:
> Hvad er egentlig minimumskravene for afvikling af spil ??? Ved godt der er
> STORE og krævende
> spil, men er der ikke en gylden mellemvej ??

Spil er mange ting og det nogen synes er helt fint, synes andre hakker
og kører for langsomt. Gennerelt er det nok sådan at køber man en ny PC,
dyr eller billig, og har den et fornuftigt grafikkort så vil det meste
køre ok eller bedre.

http://graphics.tomshardware.com/graphic/20041004/vga_charts-09.html

Viser meget godt hvor stor indflydelse grafikkortet har.

Mvh

Bruno

Fra : Nicolai

Dato : 28-01-05 17:47

> http://graphics.tomshardware.com/graphic/20041004/vga_charts-09.html
>
> Viser meget godt hvor stor indflydelse grafikkortet har.

Et godt grafikkort og gerne 1024 ram.

Fra : pm

Dato : 28-01-05 20:25

Tak til begge. Nu har han fået noget at spekulere på -) Nemt er det ikke ser
jeg

PM

Fra : Jakob

Dato : 29-01-05 00:04

In article <41fa918a$0$302$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, ps98
@tzeliamail.dk says...
> Tak til begge. Nu har han fået noget at spekulere på -) Nemt er det ikke ser
> jeg

Men det er heller ikke særlig svært. En god spillemaskine kan bygges for
4500 til 5500 men selvfølgelig også en del mere.

Hygge

Jakob

Fra : Jakob

Dato : 29-01-05 00:02

> Hvad er egentlig minimumskravene for afvikling af spil ??? Ved godt der er
> STORE og krævende
> spil, men er der ikke en gylden mellemvej ??

Kan du ikke hvis du stiller det samme spørgsmål i flere grupper på en
gang lave et "follow up to" så svarene lander i en af grupperne. Det gør
det noget nemmere.

Jeg har lige svaret dig i dk.edb.andre-emner og kan se at der er kommet
nogle svar her.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : pm

Dato : 31-01-05 10:40

"Jacob... Tak for dine svar. Jo det burde jeg nok have gjort, men som du ser
i den anden gruppe, ja så blev jeg henvist til denne

Endnu engang til alle...tak for response

PM

Fra : Jakob

Dato : 01-02-05 00:51

In article <41fdfcf1$0$261$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, ps98
@tzeliamail.dk says...

> "Jacob... Tak for dine svar. Jo det burde jeg nok have gjort, men som du ser
> i den anden gruppe, ja så blev jeg henvist til denne

Fint fint, jeg er heller ikke så hysterisk, men det med at poste i flere
grupper og så lave et follow up til en af dem er en god ting :+)

Venlig hilsen

Jakob