Bo Warmings indlæg
Fra : B

Dato : 09-02-05 11:16

Lad nu for pokker være med at svare på den landbytosset's indlæg
manden er bindegal og hver gang en af jer svare på hans indbæg får vi som
har ham i vores kill filter det også at se

Så hvis i er så dumme at svare på den idiot's indlæg så skriv det i
headeren, så er alle advaret

Fra : Paul

Dato : 09-02-05 14:06

"B" <wanker1967@hotmail.com> skrev i en meddelelse
´
> [...]
> har ham i vores kill filter det også at se
>
> Så hvis i er så dumme at svare på den idiot's indlæg så skriv det i

Så meget for killfilterets funktionalitet.

Når du nu er blevet klar over det, hvorfor ignorerer du så ikke bare dem du
har lyst til og lader være med at belemre os med dine fobier.

--
M.v.h.

Paul

"The Price of a sheep is boredom. The price of a wolf is loneliness. Choose
one or the other with great care."

Fra : B

Dato : 09-02-05 23:03

> Når du nu er blevet klar over det, hvorfor ignorerer du så ikke bare dem
> du har lyst til og lader være med at belemre os med dine fobie

Det kan jeg jo ikke eftersom der ikke er noget af de fjolser der svare ham
der skriver det i deres indlæg

Fra : Jonny Jensen

Dato : 10-02-05 11:20

> Det kan jeg jo ikke eftersom der ikke er noget af de fjolser der svare ham
> der skriver det i deres indlæg

Prøv nu at tage en slapper, eller en spiller måske?

Lige nu er det faktisk dig selv der skriver idiotiske indlæg, som du kalder
det, og tænk, jeg må også leve med at folk som svarer på dine, kan ses af
mig, til trods for at du nu er i killfilteret... Sådan er livet, kom over
det eller find et sted at krobbe dig hvor folk gider høre på dig. Du er
temmeligt meget off-topic herinde med det indlæg.

*PLONK*

Med Venlig Hilsen

Jonny Jensen.

Fra : jens

Dato : 09-02-05 19:07

"B" <wanker1967@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Så hvis i er så dumme at svare på den idiot's indlæg så skriv det i
> headeren, så er alle advaret

ikke fordi jeg er stor BW fan, men du skal sq ikke blande dig i hvem jeg
svarer, eller hvordan jeg gør det.

Jens

Fra : B

Dato : 09-02-05 23:04

> ikke fordi jeg er stor BW fan, men du skal sq ikke blande dig i hvem jeg
> svarer, eller hvordan jeg gør det.
>
> Jens

Nej men så skriv for helvede at det et et Bo Warming svar

Fra : ThomasB

Dato : 10-02-05 00:24

"B" <wanker1967@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej men så skriv for helvede at det et et Bo Warming svar

Har du en god forklaring på, hvorfor vi netop skal tage hensyn til at du
ikke gider at høre/læse på BW?

Fra : Nana Sørensen

Dato : 14-02-05 16:25

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Har du en god forklaring på, hvorfor vi netop skal tage hensyn til at du
> ikke gider at høre/læse på BW?

ja, jeg syntes også at det er underligt, at der skal oprettes specielle
regler, sådan at tudefjæsene ikek skal kigge på bo warming. Hmm... Man
genkender da PÆNT hurtigt BW´s indlæg. På ca een linje, er jeg da klar over
hvem det drejer sig om, selv ved en evt "blind"test?

Fra : jens

Dato : 10-02-05 21:26

"B" <wanker1967@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej men så skriv for helvede at det et et Bo Warming svar
Nej jeg vil ikke, og hør nu her lille mand, for det første har du ingen
grund til at bande af mig, og for det andet er det ikke et krav at man
skriver hvem det er man svarer, Jeg er da helt klar på en sober diskution,
om hvorvidt det skal være et krav, men lige nu er det det altså ikke.

Jens

Fra : Jens.

Dato : 09-02-05 19:25

> [...]
> som har ham i vores kill filter det også at se
>
> Så hvis i er så dumme at svare på den idiot's indlæg så skriv det i

var det noget med en kiks.

Fra : ThomasB

Dato : 09-02-05 19:25

> [...]
> manden er bindegal og hver gang en af jer svare på hans indbæg får vi som
> har ham i vores kill filter det også at se

Mon ikke den "bindegale" Bo Warming, i virkeligheden har flere tilhængere
end modstandere?

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-02-05 19:36

> Mon ikke den "bindegale" Bo Warming, i virkeligheden har flere
> tilhængere end modstandere?

Han er i hvert fald væsentlig mere intelligent og spændende at læse, end
flertallet af nærværende gruppes skribenter er.

--
-Jens B.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 09-02-05 21:26

Jens Bruun wrote:

> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Han er i hvert fald væsentlig mere intelligent og spændende at læse, end
> flertallet af nærværende gruppes skribenter er.

Tjaah, han har da sine opture ligesom han har sine nedture. Indimellem
er han da meget interessant at læse, men generelt syntes jeg desværre at
det han skriver er for fyldt med latterligt ligegyldige ubrugelige
lorte-citater.

Derudover er hans indlæg for lange og upræcise, men det er jo helt
bevidst fra hans side... Landsbytosse er nok en meget passende
beskrivelse, som jeg er enig i.

Han er desværre ikke i mine øjne særlig seriøs, helt generelt set. Hans
negative indlæg vejer tungere end de positive, pga. forholdet i antallet
ml. hhv. dårlige og gode indlæg.

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen