utroskab
Fra : Ham38

Dato : 07-02-05 21:47

Hej NG

Er der nogen der har tips til at komme i kontakt med gifte kvinder der
ønsker sidespring?

Bor i sønderjylland

Hilsen ham38

Fra : Lasse Jensen

Dato : 07-02-05 22:15

Ham38 wrote:

> Er der nogen der har tips til at komme i kontakt med gifte kvinder der
> ønsker sidespring?

Ja, lad være. Utroskab er noget lort. Hvis de ønsker sidespring, bør de
blive skilt... og SÅ kan du bolle dem. Ikke før.

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]

Fra : Mogens

Dato : 07-02-05 22:50

"Ham38" <ham38@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Er der nogen der har tips til at komme i kontakt med gifte kvinder der
> ønsker sidespring?
>
> Bor i sønderjylland
>
> Hilsen ham38

Du kunne jo prøve i det lokale plejehjem , og skulle nogle af kvinderne være
blevet enker , så slipper du også for en jaloux ægtemand , truende ad dig ,
med sin stok .

PS. Det der ( 38 ) , er det din iq , eller størrelse i sko ?

Fra : Ulvir

Dato : 07-02-05 22:51

http://giftekvinder/1.oenskersidespring.//:zingpik.dk/mel

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-05 22:53

On Mon, 7 Feb 2005 21:47:12 +0100, "Ham38" <ham38@ofir.dk> wrote:

>Er der nogen der har tips til at komme i kontakt med gifte kvinder der
>ønsker sidespring?

Det må eddermadme stå sløjt til der

Fra : banditten2002

Dato : 08-02-05 00:29

Du kunne jo også JAGE rundt på Ofir chatten, men det gør du vel allerede....

Sagt på en anden måde.... du kan jo også blive skilt det var nok den bedste
løsning for alle parter..

Jeppe..

Fra : lover

Dato : 08-02-05 20:32

Hejsa

Ja man må da sige at det ikke er mange kloge ord i kommer med.
Giv dog manden noget hjælp til det han ønsker,men som sædvanlig kommer i
med MEGET dumme svar,så mon ikke i er de dumme.

Hilsen Lover

Fra : Klaus G.

Dato : 08-02-05 20:48

> Ja man må da sige at det ikke er mange kloge ord i kommer med.
> Giv dog manden noget hjælp til det han ønsker,men som sædvanlig kommer i
> med MEGET dumme svar,så mon ikke i er de dumme.

Jeg ved ikke om de er dumme. Men de hopper ihvertfald meeget nemt på
"flamebait" :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Disager

Dato : 09-02-05 07:32

> Jeg ved ikke om de er dumme. Men de hopper ihvertfald meeget nemt på
> "flamebait" :)
>
> --
> Klaus G. / Seth-Enoch
>
> www.seth-enoch.dk