Lad dog drengene
Fra : Arne Johansen

Dato : 07-02-05 00:12

Vi har 1 dreng i 12 års alderen (A) og hans skolekammerat (B) var en dag på
besøg og begge sad foran
computeren og kikkede på:

http://www.angelfire.com/oh5/kevin3/
Movie_0003.wmv
Movie_0001.wmv

samt de 2 downloadede movie's webcam med lyd, dels onani og sutning. Jeg
overraskede begge og kunne se
at de havde "afprøvet" idet noget sammenkrøllet toiletpapir var smidt i
papirkurven. Jeg spurgte hvad de har gang i og de smilte begge lidt skævt og
pjattede lidt. Kom sagde jeg sluk computeren så ser vi en DVD'er og får lidt
lækkert at spise.

Hvad ville i have gjort ?

vh AJ

Fra : alpha searcher

Dato : 07-02-05 00:41

Hej Arne
> [...]
> og pjattede lidt. Kom sagde jeg sluk computeren så ser vi en DVD'er og får

Næh hvad kan man gøre?
Hvad skal man gøre?
Du gjorde i hvert fald ikke noget forkert.

Alpha

Fra : Paul

Dato : 07-02-05 00:39

"Arne Johansen" <arne@johansen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og pjattede lidt. Kom sagde jeg sluk computeren så ser vi en DVD'er og får

Tja, det er en forholdsvis harmløs side med tre filmklip.
"Ulempen" ved sådan nogle filer er vel, at man kan se hvor lang tid klippet
tager på videoafspilleren.
Ham gutten holdt kun til cirka et par minutters leg med sjoveren - med
indlagte pauser. Det sgutte møjt...

Hvad jeg ville have gjort?
Svært at svare på...
Ville nok have spurgt til hvad drengene mener om det de så, og så ellers
komme ind på at tale lidt om den slags realiteter, hvis de vil, altså.
Hvis ikke, så er det også fint... Så fortsætter livet som vanligt.

Hvad ville du have gjort, hvis du havde opdaget dem i selve akten, måske med
hinanden?

M.v.h.

Paul

Fra : Ulvir

Dato : 07-02-05 01:53

Paul wrote:
> "Arne Johansen" <arne@johansen.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad ville du have gjort, hvis du havde opdaget dem i selve akten,
> måske med hinanden?

Husket, for alt i verden, at sådan en begivenhed er en meget normal del af
deres udvikling. Et smil,og en smilende tilbagetræken. Det er jo kun en
leg..

Fra : Tina

Dato : 07-02-05 15:51

> [...]
> og pjattede lidt. Kom sagde jeg sluk computeren så ser vi en DVD'er og får

Du gjorde det helt rigtige. Men måske du skal tage en snak med din søn om
sex da det åbenbart er noget der er meget aktuelt i hans liv lige nu.

Det er vigtigt ikke at skælde ud eller forbyd det, da det vil give ham et
forvaklet forhold til sex. Prøv og læs tråden onani spørgsmål, de fleste er
startet i den alder eller tidligere. Og mange har sagt ja til de har
onaneret med en af samme køn, hvilket ofte er i barne/unge årene man har
prøvet det.

syntes du gjorde det helt rigtige

Tina

Fra : Corax

Dato : 07-02-05 16:00

"Arne Johansen" <arne@johansen.dk> wrote in message
> Vi har 1 dreng i 12 års alderen (A) og hans skolekammerat (B) var en dag
> på besøg og begge sad foran
> computeren og kikkede på:

Ud over at tage en snak om sex med knægten, så burde du nok også tjekke om
din PC er sikret ordentligt mod vira, samt snakke om computervirus,
ekstraregninger for downloads af porno etc.

- Corax

Fra : Boerge

Dato : 07-02-05 19:09

Corax wrote:

> Ud over at tage en snak om sex med knægten, så burde du nok også tjekke om
> din PC er sikret ordentligt mod vira, samt snakke om computervirus,
> ekstraregninger for downloads af porno etc.

Du kan også overveje at købe spillet "Sims 2" til din PC. I det spil er
især de romantiske simmere optaget af sex, der kaldes Juuhuu i spillet.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Hobert Idiart

Dato : 07-02-05 23:48

Corax wrote:
> [...]
> din PC er sikret ordentligt mod vira, samt snakke om computervirus,
> ekstraregninger for downloads af porno etc.

Samt bede ham og vennen om at rengøre både mus og tastatur, samt at
vaske hænderne!

Fra : Bj@rne

Dato : 12-02-05 14:04

Hobert Idiart wrote:

> Samt bede ham og vennen om at rengøre både mus og tastatur, samt at
> vaske hænderne!
Ja det er en god ting at være renlig. Så lugter man bedre......

Fra : BearNice

Dato : 08-02-05 19:52

Hej AJ

Har haft samme oplevelse med min søn på (nu) 14.

Synes som de andre, at du gjorde det flot.

Jeg gjorde det, at jeg talte med ham om pornoindustriens, til tider,
meget forkvaklede forhold til sex.

Når børn ser noget de ikke har forstand på, så tror de det er sådan
det er. Husker at jeg selv kørte på i 540 km/t de første gange jeg
bollet .....

Mvh. Bjørnar

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 09-02-05 19:22

[Arne Johansen | Mon, 7 Feb 2005 00:12:24 +0100]

>Hvad ville i have gjort ?

Det samme og evt. spurgt dem om de havde spørgsmål som du eventuelt kunne
svare på. Jeg synes at det var rigtigt fornuftigt gjort af dig.

/René

Fra : Arne Johansen

Dato : 09-02-05 22:48

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det samme og evt. spurgt dem om de havde spørgsmål som du eventuelt kunne
> svare på. Jeg synes at det var rigtigt fornuftigt gjort af dig.

TAK for alle indlæg - nogle dage efter mødte jeg (B)'s far der også har
taget drengene på fersk gerning idet det interesserer drengene lige nu at
det hele skal afprøves disse sider:
http://www.boycollector.net/nu/nude1.htm
http://freegay.adultcity.dk/picture.html
er tilført deres foretrukne
drengene skiftes til at komme over til hinanden efter skoletid hvor de
afprøver tingene, det er ligesom at DVD-spil ikke interesserer dem lige nu,
min søn (A) spurgte mig om ikke der findes danske webcam sider som
http://www.angelfire.com/oh5/kevin3/
Jeg sagde det må vi søge efter
Nogen ved nogen sider ?

vh AJ

Fra : Hobert Idiart

Dato : 10-02-05 02:41

Arne Johansen wrote:
> [...]
> afprøver tingene, det er ligesom at DVD-spil ikke interesserer dem lige nu,
> min søn (A) spurgte mig om ikke der findes danske webcam sider som

Måske en psykiater til dig og drengene ville hjælpe?
I har helt sikkert et problem. Det er ikke normal opførsel det der!

Fra : Per Vadmand

Dato : 10-02-05 09:44

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> wrote in message

> Måske en psykiater til dig og drengene ville hjælpe?
> I har helt sikkert et problem. Det er ikke normal opførsel det der!

Look who's talking!

Per V.

Fra : Bo Warming

Dato : 10-02-05 15:32

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> "Hobert Idiart" <in@your.dreams> wrote in message

> Look who's talking!

Intet menneske er nogensinde blevet hjulpet af en psykiater

At udlede psykiatrisk sygdom af folks skriverier viser at man ikke aner hvad
diagnostik handler om og hvad psykiatri betyder og hvad sindsyge er og hvad
læge-præsteskabet vil dyrkes for.

Fra : Per Vadmand

Dato : 10-02-05 20:02

> Intet menneske er nogensinde blevet hjulpet af en psykiater

Sikke noget vrøvl. Jeg kender adskillige.

Per V.

Fra : Bo Warming

Dato : 11-02-05 04:20

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message

> Sikke noget vrøvl. Jeg kender adskillige.

Du der godtager et hvert vidneudsagn om gaskamre, der bestyrker dine
fjendebilleder, kan nok også godtage uvidenskabelighed mht psykiatergavn.

Jo flere psykiatere vi har fået på statens løningsliste, jo flere syge har
vi fået.

Klynkere der vil have opmærksomhed, og som aldrig ville gå til disse
inkompetente kvaksalvere hvis ikke de derved fik højeste f'ørtidspension.

Psykiatrilærebøger erkender at piller er symptombehandling - PSYKOFARMAKA
BERØRER ALDRIG ONDETS ROD
De handlelammer så man kan erstatte mekanisk spændetrøje med kemisk
spændetrøje og zombisere og kun bruge ugelange bæltefikseringer sjældent.
Gør de voldelige afvigere til politisag og privatiser resten. Det vil være
ærlig snak.

"Medicinsk behandling i psykiatrien er ikke rettet mod årsager, men mod
symptomer. Det betyder , at der ikke findes lægemidler, der kan helbrede
skitzofreni, depression eller angst. Lægemidlerne må aldrig blive en
erstatning for psykosociale tiltag. Medikamenter kan hjælpe patienten til at
indse betydningen af disse tiltag." J Engelstad Snoek og K Engedal
"PSYKIATRI-LÆREBOG" Oslo, 2001

Fra : Anita

Dato : 11-02-05 14:52

Bo Warming wrote:
> Jo flere psykiatere vi har fået på statens løningsliste, jo flere
> syge har vi fået.

Hvilket er lige så forkert at konkludere en sammenhæng ud fra, som at
modersmålsundervisning er skyld i ghettodannelser, som den kære Lene
Espersen sad og udtalte på TV-nord dagen før valget. Flot!

Det større antal folk med psykiske problemer skyldes måske at vi er blevet
dårligere til at tage os af hinanden og tale sammen. Måske skyldes det at
det er blevet mere legalt at have psykiske problemer, så flere melder ud og
kræver den hjælp de har brug for. Frem for bare at låse sig inde. Jeg ved
det ikke, men jeg tvivler stærkt på at det er psykiaternes skyld.

Venligst Anita

PS. Du behøver ikke svare, jeg ved jeg taler for døve øren. Jeg havde bare
brug for at komme af med lidt brok.

Fra : Per Vadmand

Dato : 12-02-05 00:41

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> wrote in message

> [...]
>
> Venligst Anita
>
> PS. Du behøver ikke svare, jeg ved jeg taler for døve øren. Jeg havde bare

Og du har ganske ret.

Per V.

Fra : Jens.

Dato : 12-02-05 08:00

> [...]
> blive en erstatning for psykosociale tiltag. Medikamenter kan hjælpe
> patienten til at indse betydningen af disse tiltag

hvad bruger du selv ?

Fra : Per Vadmand

Dato : 12-02-05 10:05

"Jens." <postkasse_66@hotmail.com> wrote in message

> hvad bruger du selv ?

Tydeligt for lidt.

Per V.

Fra : Ulvir

Dato : 12-02-05 13:18

Per Vadmand wrote:
> "Jens." <postkasse_66@hotmail.com> wrote in message

> Tydeligt for lidt.

Eller for meget?

Fra : Nana Sørensen

Dato : 14-02-05 05:06

> "Jens." <postkasse_66@hotmail.com> wrote in message

> Tydeligt for lidt.
>
> Per V.

Eller for meget, af noget helt forkert. Måske lever han af playdough og de
piller som narkomanerne ikke engang gider at æde?

Fra : Nana Sørensen

Dato : 14-02-05 05:05

> [...]
> erstatning for psykosociale tiltag. Medikamenter kan hjælpe patienten til
> at indse betydningen af disse tiltag." J Engelstad Snoek og K Engedal

Hvis en pille fjerner en voldelig trang hos en skizofren, er det så ikke ok?
Hvis det kan gøre at personen kan leve et bedre liv, uden at f-eks dræbe sig
selv elelr andre, så må man vel sige at de virker. Eller en psykisk syg
person skal måske bare have lov til at køre sit eget løb?

Fra : Nana Sørensen

Dato : 14-02-05 05:03

> [...]
> hvad diagnostik handler om og hvad psykiatri betyder og hvad sindsyge er
> og hvad læge-præsteskabet vil dyrkes for.

Hvorfor er ingen nogensinde blevet hjulpet af en psykiater? Hvad med dem der
selv syntes at det går bedre for dem nu, efter psykiaterhjælp? De tager
fejl, for B.W ved alt og har ret?

Fra : Bj@rne

Dato : 12-02-05 14:06

Hobert Idiart wrote:

> Måske en psykiater til dig og drengene ville hjælpe?
> I har helt sikkert et problem. Det er ikke normal opførsel det der!
Definér normal
Bjarne

Fra : Nana Sørensen

Dato : 14-02-05 05:02

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse

> Måske en psykiater til dig og drengene ville hjælpe?
> I har helt sikkert et problem. Det er ikke normal opførsel det der!

Jeg ved ikke om det er normalt. Jeg tror det er sundt, at de fleste børn
helst ikke vil høre om deres forældres sexliv, ligesom de helst heller ikke
deler deres eget sexliv med forældrene. Men en naturlig åbenhed omkring
seksuelle emner, det er godt. Og hensigtsmæssigt, da forældrene
sandsynligvis har gode svar på en del spøgsmål.
Men man skal måske ikke ligefrem tage det så langt, som at diskutere
kvaliteten af pornosider med sine børn. Lad dem selv finde ud af det.
Og pas nu på at du (faren) ikke bliver som faren i American Pie. (In this
magazine they are appearently focusing on the vaginal area. Do you know what
the klit-oris is?) Gys... Man skal ikek være ALT for pinlig. Alm
forældre-pinlighed er fint.

Mvh. Nana

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 10-02-05 12:21

Nu spørger jeg måske dumt, men interesserer de sig ikke for piger?

Mark

Fra : Nicolai

Dato : 10-02-05 18:58

On Thu, 10 Feb 2005 12:20:39 +0100, "Mark Thomas Gazel"
<markgazel@hotmail.com> wrote:

>Nu spørger jeg måske dumt, men interesserer de sig ikke for piger?

Who cares - det er da ikke usædvandligt for drenge at have interesse
og erfaringer med deres eget køn før de får med det modsatte.
Hvadenten de ender som bøsser eller hetero'er.

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Nana Sørensen

Dato : 14-02-05 05:08

"Nicolai" <nicolai@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> og erfaringer med deres eget køn før de får med det modsatte.
> Hvadenten de ender som bøsser eller hetero'er.

Næh, det er det helt sikkert ikke. Jeg tor (uden at vide det) at de fleste
unge drenge har siddet og sagt: Aaad, en fæl bøsse, når de har luret sammen
med deres venner. Men har også haft en kildende fornemmelse, der nok kommer
af følelsens forbudthed og nysgerrighed.
Jeg er en pige, og jeg har en slags bøssefetish, hvilket vel også er lidt
underligt. Men det var også bøsser, som jeg først blev fascineret/nysgerrig
over.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 16-02-05 16:11

[Nana Sørensen | Mon, 14 Feb 2005 05:08:04 +0100]

>Jeg er en pige, og jeg har en slags bøssefetish, hvilket vel også er lidt
>underligt. Men det var også bøsser, som jeg først blev fascineret/nysgerrig
>over.

Du er bestemt ikke den eneste...

Nicolai, som du svarer, er min mand/fyr/kæreste - og du kan tro at der har
været en del piger efterhånden der har spurgt om de ikke kan få lov til at
kigge på mens vi dyrker sex :)

/René

Fra : Nana Sørensen

Dato : 19-02-05 04:49

> [...]
> været en del piger efterhånden der har spurgt om de ikke kan få lov til at

Jeg ved ikke... Jeg er også biseksuel og nyder godt af at min kæreste også
er det. Første gang vi havde en ekstra fyr med i sengen, var det bare så
fantastisk, at jeg slet ikke var minded på mig selv. Jeg var bare nærmest
"Hallelujah" over at være med overhovedet. Det var i øvrigt ret så
stort, at have en bøssefetish, og så opdage at ens kæreste syntes at fyre er
frække.
Hvis man nu SKAL gå ind i det og analysere... Gad vide om piger så tænder på
bøsser, fordi det er en komplet ukomliceret og ukrævende ting? Der vil
aldrig komme seksuelle komplicerede følelser ind i oplevelsen, da fyrene jo
er bøsser, og ikke vil kræve noget af hende? Jeg bla bla´er bare.
Sjovt nok vil jeg hellere læse en sexnovelle om/af bøsser, end jeg vil læse
en alm kaffe-kage-sexnovelle. Jeg er ikke engang specielt tiltrukket af
homoseksuelle generelt. Jeg er bare ret multiseksuel som jeg oplever det.
Jeg syntes måske bare at fyre/mænd og kvinde/piger tit har et mindre
kompliceret forhold til sex, end heteroseksuelle forhold har. Der ER trods
alt forskelle mellem kønnene, både seksuelt og mentalt, selvom visse
personer ikke har de forskelle.

Mvh. Nana

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 24-02-05 23:34

[Nana Sørensen | Sat, 19 Feb 2005 04:49:18 +0100]

>Jeg ved ikke... Jeg er også biseksuel og nyder godt af at min kæreste også
>er det. Første gang vi havde en ekstra fyr med i sengen, var det bare så
>fantastisk, at jeg slet ikke var minded på mig selv.

Hmmm... jeg kender en sød pige der hedder Nanna, mens hendes fyr er desværre
ikke biseksuel Nå, spøg til side...

>Hvis man nu SKAL gå ind i det og analysere... Gad vide om piger så tænder på
>bøsser, fordi det er en komplet ukomliceret og ukrævende ting?

Jeg ved det ikke - men det samme argument kan jo bruges for de bøsser der
tænder på heterofyre? På den anden side ville det næsten være for ond en
skæbne?

>Sjovt nok vil jeg hellere læse en sexnovelle om/af bøsser, end jeg vil læse
>en alm kaffe-kage-sexnovelle.

Hmmm... jeg er ikke helt istand til at oversætte det til min verden for at
skabe sammenligninger - det nærmeste jeg der kan komme er fantasierne om at
heterofyrene forføres til homosex...

Hvilket egentlig meget godt beskriver vores forrige weekend med en ung
bagersvend...

> [...]
>kompliceret forhold til sex, end heteroseksuelle forhold har. Der ER trods
>alt forskelle mellem kønnene, både seksuelt og mentalt, selvom visse

Det kan jo også sagtens være rigtigt. Jeg plejer at hævde at et bøssepar i
sagens natur må have et mindre kompliceret sexliv, idet det seksuelle behov
er ens for begge mænd - det er ikke noget der skal tolkes, oversættes eller
andet - det er klokkeklart at/når behovet for sex nu engang er der.

Hvordan det forholder dig med lesbiske ved jeg i sagens natur ikke, men
kunne snildt forestille mig det samme - nemlig at det erotisk set var
nemmere at komme på samme bølgelængde?

/René