Bo Warming
Fra : Ole O

Dato : 05-02-05 17:25

Hej
Er jeg den eneste der synes at Bo Warming er lidt mærkelig ?

Kab

Fra : John Sahl

Dato : 05-02-05 17:26

Ole O wrote:
> Er jeg den eneste der synes at Bo Warming er lidt mærkelig ?

Ja.

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : simris.

Dato : 05-02-05 18:00

NEJ BESTEMT IKKE !!!!

Fra : ThomasB

Dato : 05-02-05 18:21

"simris." <info@fishnboat.dk> skrev i en meddelelse

> NEJ BESTEMT IKKE !!!!

Du skal nok arbejde lidt med din citatteknik.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 05-02-05 18:47

> Du skal nok arbejde lidt med din citatteknik.

Og din Caps-lock.

Mark

Fra : ThomasB

Dato : 06-02-05 17:51

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og din Caps-lock.

min?

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 05-02-05 17:50

> Er jeg den eneste der synes at Bo Warming er lidt mærkelig ?

Lad mig gætte: du er ny på Usenet?

Mark

Fra : ThomasB

Dato : 05-02-05 18:19

"Ole O" <jens@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Er jeg den eneste der synes at Bo Warming er lidt mærkelig ?

Nej, det tror jeg bestemt ikke, men det bunder nok i fordomme og
vanetænkning

Fra : Steen Jensen

Dato : 05-02-05 18:19

Ole O wrote:
> Hej
> Er jeg den eneste der synes at Bo Warming er lidt mærkelig ?

Der er en grund til, han har sin egen nyhedsgruppe ;-/

Bare han dog ville bruge den...

Fra : Per Rønne

Dato : 05-02-05 19:33

Steen Jensen <"" <isteen\"@gmail.com> wrote:

> Der er en grund til, han har sin egen nyhedsgruppe ;-/

alt.fan.bo-warming

--
Per Erik Rønne

Fra : Bo Warming

Dato : 05-02-05 20:25

""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> wrote in message

> alt.fan.bo-warming

nET BETJENTENE har igen afsløret sig som dybt asociale, at de opretter en
ng, som der ikke er behov for.

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-02-05 22:21

> Er jeg den eneste der synes at Bo Warming er lidt mærkelig ?

Er jeg den eneste, der synes, du er en narrøv?

Ole O aka jens@post.tele.dk aka NNTP-Posting-Host: 62.243.149.8.

Hmmm.

--
-Jens B.

Fra : Jens.

Dato : 06-02-05 08:36

> "Ole O" <jens@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Er jeg den eneste, der synes, du er en narrøv?
>
> Ole O aka jens@post.tele.dk aka NNTP-Posting-Host: 62.243.149.8.
>
> Hmmm.

http://www.leech.dk/bubblegum.php/pivpiv.jpg
kan du også finde min IP så er du en stor dreng.

Fra : Ole Olsen

Dato : 06-02-05 09:17

"Ole O" <jens@post.tele.dk> wrote in news:4204f373$0$12702
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Hej
> Er jeg den eneste der synes at Bo Warming er lidt mærkelig ?
>
> Kab

Næ, det er du vist ikke

http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

Mvh.

Ole O.

Fra : André Nabulsi

Dato : 06-02-05 23:59

"Ole Olsen" <OO@snabel.af> wrote in message
> "Ole O" <jens@post.tele.dk> wrote in news:4204f373$0$12702
> [...]

Under punkt 4
"at flygtninge bl.a. kommer til Danmark fordi mange socialarbejdere er
bøsser, der udvælger sig smukke flygtningemænd og fordi mange muslimer
foretrækker analsex"

Det er totalt fedt!

og så lige
"Bo Warming røbede i september 2003 at han gemmer sin afføring i
marmeladeglas."

MEGA!!!

-André

Fra : Non-Desperado

Dato : 06-02-05 09:30

"Ole O" <jens@post.tele.dk> skrev:

>Hej
>Er jeg den eneste der synes at Bo Warming er lidt mærkelig ?

Ja, for BW er _meget_ mærkelig.
- -
Non-Desperado

Fra : Bo Warming

Dato : 06-02-05 10:10

"Non-Desperado" <nogetskulledenjoheddeFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in
message news:malb01d2rgaip8fnjorv8sci3t8cgfhd50@4ax.com...

> Ja, for BW er _meget_ mærkelig.

Måske vi ville have en lykkeligere verden, hvis alle turde være sig selv og
være så *mærkelige* som de er, inderst inde.

Voldelige, tyvske og bedragende muslimer skræmmer ikke ved at være mærkelige
men ved at være FARLIGE.

Fra : Per Vadmand

Dato : 06-02-05 10:39

> [...]
> og være så *mærkelige* som de er, inderst inde.
>
> Voldelige, tyvske og bedragende muslimer skræmmer ikke ved at være
Ja, og paranoide verbalonanister skræmmer ikke ved deres mange ord, men ved
deres syge generaliseringer.

Ingen bryder sig om "Voldelige, tyvske og bedragende muslimer", me kun syge
personer påstår stædigt, at alle muslimer er "Voldelige, tyvske og
bedragende"

Per V

Fra : Bo Warming

Dato : 06-02-05 12:11

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> [...]
>
> Ingen bryder sig om "Voldelige, tyvske og bedragende muslimer", me kun
> syge personer påstår stædigt, at alle muslimer er "Voldelige, tyvske og

Sidste 1½ linie lader vi lige stå et øjeblik

> personer påstår stædigt, at alle muslimer er "Voldelige, tyvske og
> bedragende"

Jeg har aldrig hørt om blot een DF/Z-person, der antydede at _alle_ muslimer
skulle have tendens til nævnte typer kriminalitet, endsige at alle skulle
have udført vold hhv tyveri hhv bedrageri.

Da jeg for få dage siden var til vælgermøde med Frevert og Khader søgte
Frevert at lægge afstand til mine nul-censur-ønsker ved at erkende, at ikke
alle muslimer stikker med knive.

Jeg supplerede hende med , at Naser Khader ikke ligner en knivstikker og
babyer og gamle koner blandt muhamedanerne er næppe heller meget
knivstikkende.

Hvorfra opfindes fiktiv overdrivelse "ALLE"?

Hvis jeg siger "fynske piger er smukke" har jeg så afvist at der eksisterer
vansirede krøblinge blandt fynske piger, og bør jeg dømmes efter §266b for
at have "forhånet og nedværdige" de sjællandske piger som jeg ikke medtog i
gruppen af smukke piger?
Vær dog lidt musikalsk
Selv blandt muslim-mænd i den knivsttik-dygtige alder (7-100 år) er der
mange tusinde andre end Naser Khader,som ikke har haft blod på hænderne -
endnu.
Kampråbet fra imamerne har jo ikke lydt endnu.

Havet er ikke altid farligt. "Men kun en tåbe frygter ikke
havet/muhamedanismen". BETTER SAFE THAN SORRY.

Fra : Paul

Dato : 06-02-05 13:25

> [...]
>
> Da jeg for få dage siden var til vælgermøde med Frevert og Khader søgte
> Frevert at lægge afstand til mine nul-censur-ønsker ved at erkende, at

Interessant formulering.
Hvis Frevert søger at lægge afstand til dine udtalelser ved at erkende, at
ikke alle muslimer stikker med knive, er det så ikke fordi hun opfatter din
mening som værende generaliserende med, at alle muslimer stikker med knive.
Jeg mener, ellers vil hun vel ikke forsøge at lægge afstand? Eller hyr?
Eller mener du hun censurerer sig selv for mere vælgertække?

> Jeg supplerede hende med , at Naser Khader ikke ligner en knivstikker og
> babyer og gamle koner blandt muhamedanerne er næppe heller meget
> knivstikkende.
>
> Hvorfra opfindes fiktiv overdrivelse "ALLE"?

Det opfindes ikke, det udledes af det du skriver bl.a. jævnfør ovenstående.

M.v.h.

Paul

Fra : Per Vadmand

Dato : 06-02-05 14:10

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> wrote in message

> Det opfindes ikke, det udledes af det du skriver bl.a. jævnfør
> ovenstående.

Jvf. Camres udtalelser om "muhamedanerne, der taler pænt til os, til de er
mange nok til at dolke os i ryggen."

Per V.

Fra : Hobert Idiart

Dato : 06-02-05 15:12

Per Vadmand wrote:
> "Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> wrote in message

> Jvf. Camres udtalelser om "muhamedanerne, der taler pænt til os, til de er
> mange nok til at dolke os i ryggen."

Det er ikke ligefrem noget de (muhamedanere) prøver at skjule.
Det er efterhånden almen viden, at det er det endelige mål for en stor
del af dem.

Fra : Paul

Dato : 06-02-05 15:50

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse

> Det er ikke ligefrem noget de (muhamedanere) prøver at skjule.
> Det er efterhånden almen viden, at det er det endelige mål for en stor del
> af dem.

Problemet ligger i formuleringen.

"MuhamedanerNE" benyttes af både Camre og Warming ("imamerne") i bestemt
flertal, hvilket man underforstået altid sætter ALLE foran.

Dansk grammatik:

En muhamedaner - Ubestemt ental
Muhamedaneren - Bestemt ental
Flere muhamedanere - Ubestemt ental
Alle muhamedanerne - Bestemt flertal

M.v.h.

Paul

Fra : Per Vadmand

Dato : 06-02-05 16:50

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> wrote in message

> Det er ikke ligefrem noget de (muhamedanere) prøver at skjule.
> Det er efterhånden almen viden, at det er det endelige mål for en stor del
> af dem.

Da du aldrig går uden for en dør og derfor ikke har nogen praktisk erfaring
med muhamedanere, må din uvidenhed skyldes, at du læser de forkerte aviser.

Per v.

Fra : Bo Warming

Dato : 07-02-05 10:00

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> wrote in message

> Det opfindes ikke, det udledes af det du skriver bl.a. jævnfør
> ovenstående.

Så citer mig for at have skrevet noget som kan tolkes som at jeg mener at
alle muslimbabyer og muslimoldinge har knivstik på samvittigheden

Du og Vadmand kan gentage og gentage, men det holder ikke i byretten. Citer
mig ordret. Aldrig har jeg antydet noget usandt.

Frevert ville vise at DF er ikke så rabiat som jeg - selvom jeg roste
hendes partis afstandstagen fra blasfemi§ og §266b

Hun opnåede nok lidt vælgertække ved et Nørrebromøde med mange
bistandsnydere, ved at sende løgnesignal om at jeg skulle have antydet ANDET
END HVAD DANMARKS STATISTIK MEDDELER - nemlig en vild overkrim inalitet mht
vold, lemlestelse, knivstik, mord, drab, røveri, tyveri , socialbedrageri
osv osv

At Naser Khader ikke kunne imødegå at han er tilhænger af at fængsle dem han
er uenig med, det modsagde hun ikke og det rokkede nok ved
godhedsindustriens image som ædel malkemaskine

ALLE betyder 100% - og hvem ved ikke at selv blandt unge mænd med
muhamedansk tilhørsforhold har under 50% stukket med kniv mens de har været
her i landet.
Måske under 10%
Men for danskere er det under 1%.

Fra : Per Vadmand

Dato : 06-02-05 14:06

> Jeg har aldrig hørt om blot een DF/Z-person, der antydede at _alle_
> muslimer skulle have tendens til nævnte typer kriminalitet, endsige at
> alle skulle have udført vold hhv tyveri hhv bedrageri.

Det er præcis, hvad du selv poster gang på gang - senest i det indlæg, jeg
citerede. Lad nu være med endnu en gang at rende fra dine meninger, som du
plejer, hver gang nogen påviser deres absurditet.

Per V.

Fra : Stefanie Mathiesen

Dato : 06-02-05 14:57

"Ole O" <jens@post.tele.dk> wrote in message
> Hej
> Er jeg den eneste der synes at Bo Warming er lidt mærkelig ?
>
> Kab

Nej, jeg hørte dengang jeg ankom i gruppen, at jeg lige skulle tagwe mig i
agt for Bo Warming, enten er han simpelthen dum som en dør, og derfor siger
disse underlige ting, eller også er han så skide klog, så det nærmest er på
et lidt autistisk plan... Jeg springer generelt hans indlæg over, gider ikke
læse dem, men sådan er vi jo heldigvis så forskellige...

Fra : KubikH

Dato : 06-02-05 17:51

"Stefanie Mathiesen" <kramzere@*FJERNDETTE*msn.com> skrev i en meddelelse

> [...]

ikke
> læse dem, men sådan er vi jo heldigvis så forskellige...

Nøøørrjjjjj en lang tråd!!
Men hvad har alt dette nu lige med "dk.snak.seksualitet" at gøre ???

Niels