Cock*ring
Fra : Erik Eriksen

Dato : 05-02-05 16:44

Jeg var lige ved at besvime da jeg så denne:
http://www.flowsystems.power.alstom.com/s_j/4.asp?itemid=428111&lang=1

vh Erik

Fra : ThomasB

Dato : 05-02-05 18:20

"Erik Eriksen" <erik@eriksen.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg var lige ved at besvime da jeg så denne:
> http://www.flowsystems.power.alstom.com/s_j/4.asp?itemid=428111&lang=1

Så ophidsende synes jeg bestemt ikke de er, at de er til at besvime over.

Fra : Anita

Dato : 05-02-05 20:33

ThomasB wrote:

> Så ophidsende synes jeg bestemt ikke de er, at de er til at besvime
> over.

Jeg forstår ingenting...

Ringstr. 53. Altså på str. med min ringfinger...

Venligst Anita

Fra : Ulvir

Dato : 05-02-05 20:48

Anita wrote:

> Jeg forstår ingenting...
>
> Ringstr. 53. Altså på str. med min ringfinger...

Det er en Cocktailring- altså en fingerring til festlige lejligheder, bl.a.
cocktailparties. At Erik Eriksen falder i svime over den er godt nok lidt
mystisk.

Fra : Anita

Dato : 05-02-05 21:28

Ulvir wrote:
> Det er en Cocktailring- altså en fingerring til festlige
> lejligheder, bl.a. cocktailparties. At Erik Eriksen falder i svime
> over den er godt nok lidt mystisk.

Ja præcis.

/En stadig forundret Anita

Fra : Pedersen

Dato : 06-02-05 08:37

> /En stadig forundret Anita

LOL

Jeg tror nu nærmest det var en vits, se emne cock * ring !!

Morten Pedersen

Fra : Jens.

Dato : 06-02-05 08:38

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg forstår ingenting...
>
> Ringstr. 53. Altså på str. med min ringfinger...
>
> Venligst Anita

den er vel til jens bruun.

Fra : ThomasB

Dato : 06-02-05 12:18

> Jeg forstår ingenting...
>
> Ringstr. 53. Altså på str. med min ringfinger...

Erik Eriksen synes han havde behov for at dele sin teenage-glæde over, at
han kan se en sammenhæng mellem en penisring, og en cocktailring med perler,
som er sat til salg på en fin auktionsside.

Når han skriver i dk.snak.seksualitet, at han var lige ved at besvime over
at se den, må det betyde at han blev ophidset (seksuelt). Og så skrev jeg
bare at den ikke er så ophidsende at den er til at besvime over.

Forstår du nu?

Fra : Anita

Dato : 06-02-05 12:52

ThomasB wrote:

> Erik Eriksen synes han havde behov for at dele sin teenage-glæde
> over, at han kan se en sammenhæng mellem en penisring, og en
> cocktailring med perler, som er sat til salg på en fin auktionsside.

Men der er jo slet ingen sammenhæng - ud over ordet. Med mindre altså man
har en meget lille ... ?

Måske...

Venligst Anita

Fra : ThomasB

Dato : 06-02-05 13:12

> Men der er jo slet ingen sammenhæng - ud over ordet. Med mindre altså man
> har en meget lille ... ?

Nemli'

> Måske...

Det er skam ikke så meget at forstå..

Fra : Jens.

Dato : 06-02-05 08:39

> Jeg var lige ved at besvime da jeg så denne:
> http://www.flowsystems.power.alstom.com/s_j/4.asp?itemid=428111&lang=1
>
> vh Erik

du kan bruge den til at sætte på din hemoride.

Fra : André Nabulsi

Dato : 07-02-05 00:09

"Jens." <postkasse.dk@gmail.com> wrote in message
> "Erik Eriksen" <erik@eriksen.dk> skrev i en meddelelse

> du kan bruge den til at sætte på din hemoride.

!!!
Dette er ikke en helt dårligt ide!

-André