VirilityEX Patch
Fra : Erik Eriksen

Dato : 04-02-05 22:29

Kan det være rigtigt at det der skal sættes på kroppen ligner det samme som
cigaretafvændingskur ?
og så bliver pikken 7 cm længere !

læs videre her http://www.patch-rx.com/

vh Erik

Fra : Per O.

Dato : 04-02-05 22:55

"Erik Eriksen" <erik@eriksen.dk> skrev i en meddelelse
> Kan det være rigtigt at det der skal sættes på kroppen ligner det samme
> [...]

Optimisme er en god ting ..... meeeeeen det skal altså ikke overdrives!

Per O.,

Fra : gork

Dato : 04-02-05 23:15

hvad tror du selv?
jeg har hørt om nogle piller der får dine testikler til at hænge mindre.
og nogle piller så du kan nå pikken med munden UDEN VirilityEX

Fra : Mogens

Dato : 05-02-05 01:17

"gork" <gork89REMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg har hørt om nogle piller der får dine testikler til at hænge mindre.
> og nogle piller så du kan nå pikken med munden UDEN VirilityEX

Så længe at du ikke ligefrem render og jogger i dine nosser , behøver du
ikke at tænke på det . Så er der, det der plaster som du ikke skal sætte på
kroppen , men på pikken . Den er go ´ nok , det virker , 7cm + de 2 man har
i forvejen , så er det noget der rykker . Men der desværre en lidt kedelig
bivirkning ved at bruge det plaster ( det står godt nok med helt småt på
pakken ) det er nemlig , at hver gang at du får liderlige tanker , så bliver
pikken sgu 10 cm mindre . Så siger jeg bare : ´´ hvem har lyst til at vade
rundt i et munkekloster , med hele kroppen fuld af plaster og kun tænke på
vorherre , og samtidig prale med at have en pik på 1,5 m ?