Porno i mange lande
Fra : Thomas

Dato : 04-02-05 14:33

Hvis jeg blev spurgt kunne jeg nok forklare hvad der er karakteristisk
ved dansk, svensk, tysk og amerikansk porno:

Dansk: Altid billige produktioner, ofte optaget i et sommerhus. Gerne
meget unge piger, der kunne være naboens eller din egen datter, og
bortset fra navne som Dina Jewel, Dorthe Damsgaard og Barbie, så er
det anonyme piger.

Svensk: Minder om dansk, men med lidt flere penge og et par større
stjerner.

Tysk: Flere kendte navne, flere penge, men sjældent særlig raffineret.

Amerikansk: Mange penge, store stjerner. Filmene er professionelle,
men mangler til gengæld den kiksede charme, som de danske film har.

Mit spørgsmål er nu:

Hvad karakteriserer italiensk, fransk, spansk, ungarsk, engelsk og
japansk porno? Flere lande kan tilføjes.

VH

Thomas

Fra : banditten2002

Dato : 04-02-05 14:51

Du kan jo gå på www.google.dk og selv søge efter svarene, og efter at have
kigget på din 2 andre tråde, har man svært ved at betragte dig som seriøs..

Jeppe

Fra : Thomas

Dato : 05-02-05 12:01

> Du kan jo gå på www.google.dk og selv søge efter svarene, og efter at have
> kigget på din 2 andre tråde, har man svært ved at betragte dig som seriøs..
>
> Jeppe

Selvfølgelig kan jeg søge på Google, men jeg håbede, at der var nogle
eksperter som kunne give mig et umiddelbart overblik over markedet.

Jeg kan forsikre dig om, at min interesse er dybt seriøs.

VH

Thomas

Fra : Peter Knutsen

Dato : 14-02-05 01:03

Thomas wrote:
> Hvis jeg blev spurgt kunne jeg nok forklare hvad der er karakteristisk
> ved dansk, svensk, tysk og amerikansk porno:
[Thomas' bud]
> Mit spørgsmål er nu:
>
> Hvad karakteriserer italiensk, fransk, spansk, ungarsk, engelsk og
> japansk porno? Flere lande kan tilføjes.

Jeg "faldt" helt tilfældigt over denne artikel, som måske
kan hjælpe dig mht. japansk pornografi:
< http://en.wikipedia.org/wiki/Pornography_in_Japan >

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Thomas

Dato : 14-02-05 14:36

> Jeg "faldt" helt tilfældigt over denne artikel, som måske
> kan hjælpe dig mht. japansk pornografi:
> < http://en.wikipedia.org/wiki/Pornography_in_Japan >

Tak for linket. Den side ser meget spændende og indholdsrig ud. Man
kan garanteret bruge flere dage på den.

VH

Thomas