Onani-spørgsmål
Fra : Thomas

Dato : 04-02-05 14:30

Jeg har tænkt mig at starte en række debatter om seksuelle emner. I
første omgang vil jeg starte med onani. Jeg vil stille nogle
forskellige spørgsmål, og jeg håber så, at mange folk vil svare, og at
de svar vil give anledning til yderligere kommentarer eller debat.

Er du mand eller kvinde? Hvor gammel var du, da du begyndte at
onanere? Hvor ofte onanerer du? Onanerer du mere hvis du er single end
i et forhold?

Har du prøvet at onanere sammen med en person af det modsatte køn,
eller med personer af det samme køn?

Snakker du om onani med dine venner eller familie?

Hvilken stimuli bruger du til at onanere med? Hvor lang tid bruger du
på det? Beskriv gerne detaljeret.

Har du prøvet at onanere udendørs, eller steder hvor der er risiko for
at blive opdaget?

Betragter du onani som erstatningssex eller som en selvstændig
kunstart?

Til mænd: Hvad gør du med sæden? Har du smagt på din sæd?

Til piger: Bruger I dildoer, colaflasker eller agurker til at onanere
med?

Har du oplevet pinlige episoder

VH

Thomas

Fra : Tricha Noname

Dato : 04-02-05 14:46

Nå da - Thomas - er du ved at lave din egen lille undersøgelse eller hvad
har du lige gang i?

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 04-02-05 16:32

[Thomas | 4 Feb 2005 05:29:56 -0800]

>Er du mand eller kvinde?
Mand

>Hvor gammel var du, da du begyndte at onanere?
13

>Hvor ofte onanerer du?
6-8 gange om ugen

>Onanerer du mere hvis du er single end i et forhold?
Ja

>Har du prøvet at onanere sammen med en person af det modsatte køn,
>eller med personer af det samme køn?
Nej, Ja

>Snakker du om onani med dine venner eller familie?
Ja

>Hvilken stimuli bruger du til at onanere med? Hvor lang tid bruger du
>på det? Beskriv gerne detaljeret.
Porno, fantasi, 15 minutter.

>Har du prøvet at onanere udendørs, eller steder hvor der er risiko for
>at blive opdaget?
Ja

>Betragter du onani som erstatningssex eller som en selvstændig
>kunstart?
Begge dele

>Til mænd: Hvad gør du med sæden? Har du smagt på din sæd?
Håndklæde, ja

>Har du oplevet pinlige episoder
Naturligvis - har vi ikke alle det :)

/René

Fra : Nicolai

Dato : 04-02-05 19:03

On 4 Feb 2005 05:29:56 -0800, th63@ofir.dk (Thomas) wrote:

>Er du mand eller kvinde?

Dreng

>Hvor gammel var du, da du begyndte at
>onanere?

Så længe jeg kan huske - 6-7 år gammel

>Hvor ofte onanerer du?

Nu 1-2 gange om dagen. Da jeg var yngrer 5-10 gange om dagen.

>Onanerer du mere hvis du er single end
>i et forhold?

Ja

>Har du prøvet at onanere sammen med en person af det modsatte køn,
>eller med personer af det samme køn?

Nej, Ja

>Snakker du om onani med dine venner eller familie?

Ja med venner.

>Hvilken stimuli bruger du til at onanere med? Hvor lang tid bruger du
>på det? Beskriv gerne detaljeret.

Fantasi, sexlegetøj, fetich, noveller. Engang imellem kan jeg onanere
flere timer.

>Har du prøvet at onanere udendørs, eller steder hvor der er risiko for
>at blive opdaget?

ja

>Betragter du onani som erstatningssex eller som en selvstændig
>kunstart?

Nek ikke som erstatningssex, men som en del af sex.

>Til mænd: Hvad gør du med sæden? Har du smagt på din sæd?

Håndklæde, eller en ble hvis jeg har den på. Og ja.

>Til piger: Bruger I dildoer, colaflasker eller agurker til at onanere
>med?

Nu er jeg ikke pige, men: Dildo, vibrator, agurk, gulerod, bockwúrst
m.m.

>Har du oplevet pinlige episoder

Næh

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Erik Eriksen

Dato : 04-02-05 22:13

> [...]
>

> Er du mand eller kvinde? Hvor gammel var du, da du begyndte at
> onanere? Hvor ofte onanerer du? Onanerer du mere hvis du er single end

Mand - 16 år - 3 g ugen

> Har du prøvet at onanere sammen med en person af det modsatte køn,
> eller med personer af det samme køn?

Nej - Ja

> Snakker du om onani med dine venner eller familie?

Nej
> Hvilken stimuli bruger du til at onanere med? Hvor lang tid bruger du
> på det? Beskriv gerne detaljeret.

V.hånd

> Har du prøvet at onanere udendørs, eller steder hvor der er risiko for
> at blive opdaget?

Ja
> Betragter du onani som erstatningssex eller som en selvstændig
> kunstart?
>
> Til mænd: Hvad gør du med sæden? Har du smagt på din sæd?

Smører ud over mave og bryst - JA
> Til piger: Bruger I dildoer, colaflasker eller agurker til at onanere
> med?
>
> Har du oplevet pinlige episoder

Ja

vh Erik

Fra : Tina

Dato : 05-02-05 08:16

Er du mand eller kvinde?

Kvinde

Hvor gammel var du, da du begyndte at
onanere?

8 - 9 år

Hvor ofte onanerer du?

2-3 gange om ugen

Onanerer du mere hvis du er single end
i et forhold?

har aldrig prøvet at være singel.

Har du prøvet at onanere sammen med en person af det modsatte køn,
eller med personer af det samme køn?

ja, ja

Snakker du om onani med dine venner eller familie?

familie hva det?? venner nææh

Hvilken stimuli bruger du til at onanere med? Hvor lang tid bruger du
på det? Beskriv gerne detaljeret.

Jo ser du først tager jeg højre hånd ned til naaaah glem detaljerne...
fortrukket stimuli er helt klart bruseren. tid: mellem 3- 20 min eller til
der ikke er mere varmt vand*G* men ellers vil jeg nok menee højre hånd er
ganske god, + et par fantasier.

Har du prøvet at onanere udendørs, eller steder hvor der er risiko for
at blive opdaget?

nej

Betragter du onani som erstatningssex eller som en selvstændig
kunstart?

Jeg betragter det som noget dejligt jeg gør for mig selv. noget
afstressende, og afslappende.

Til mænd: Hvad gør du med sæden? Har du smagt på din sæd?

Til piger: Bruger I dildoer, colaflasker eller agurker til at onanere
med?

colaflasker hmmm tror lige en 1½ liters er lidt for stor... flasker er
forøvrigt ikke ret gode til det da de kan suge sig fast og ikke kan pilles
ud igen. Agurker, gulerødder, majs osv bruger jeg ikke til onani alene, men
kan da god finde på at lege med det sammen med manden. Dildoen bliver brugt
en del..

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 05-02-05 12:23

"Tina" <321@123.dk> skrev i en meddelelse
<Snip>
> Hvor gammel var du, da du begyndte at
> onanere?
>
> 8 - 9 år
<Snip>
> Onanerer du mere hvis du er single end
> i et forhold?
>
> har aldrig prøvet at være singel.

Skal det så forstås på den måde at du konstant har været i forhold siden du
var 8-9 år gammel?

> colaflasker hmmm tror lige en 1½ liters er lidt for stor... flasker er
> forøvrigt ikke ret gode til det da de kan suge sig fast og ikke kan pilles
> ud igen.

Du skal naturligvis beholde låget på, desuden kan man "sagtens" få plads til
en 1½ liters cola-flaske, eller det der er større.

Alm. cola-flasker, og vinflasker kan man nemt finde på nettet, f.eks. her:
http://www.xxx-kink.com/dildo-galleries/gallery31/ eller
http://www.xxx-kink.com/dildo-galleries/gallery29/

Lars

Fra : Tina

Dato : 05-02-05 15:35

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> <Snip>

> <Snip>

> Skal det så forstås på den måde at du konstant har været i forhold siden

Nææh nej men kan da ikke huske hvor tit jeg gjorde det da jeg havde den
alder hallooo det da mange år siden har været i fast forhold siden jeg
var 16

> Du skal naturligvis beholde låget på, desuden kan man "sagtens" få plads
> til en 1½ liters cola-flaske, eller det der er større.

ja det kan man sikkert, bare jeg ikke skal lægge krop til

Fra : Samsara

Dato : 05-02-05 12:12

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Er du mand eller kvinde?

Kvinde

> Hvor gammel var du, da du begyndte at onanere?

Ca. 11 år

>Hvor ofte onanerer du?

Forskelligt, men ca. 3 - 4 gange om ugen.

>Onanerer du mere hvis du er single end i et forhold?

Ja

> Har du prøvet at onanere sammen med en person af det modsatte køn,
> eller med personer af det samme køn?

Af modsat køn

> Snakker du om onani med dine venner eller familie?

Nej

> Hvilken stimuli bruger du til at onanere med?

Håndbruseren og div. dildoer. Ser måske lidt porno i tv imens
eller læser en swxnovelle

>Hvor lang tid bruger du på det? Beskriv gerne detaljeret.

Forskelligt, kommer an på hvor liderlig jeg er. Når bruseren bruges
går der ca. 5 minutter inden jeg kommer. Når der leges med dildoer
går der længere tid. Det er den langsomme nydelse.

> Har du prøvet at onanere udendørs, eller steder hvor der er risiko for
> at blive opdaget?

Nej

> Betragter du onani som erstatningssex eller som en selvstændig
> kunstart?

Hverken eller. Det er bare sex.

> Til piger: Bruger I dildoer, colaflasker eller agurker til at onanere
> med?

Dildoer, har engang prøvet med en agurk

> Har du oplevet pinlige episoder

Ja, da min første (alvorlige) kæreste bad mig om at ornanere foran ham.
Jeg syntes dengang det var så "privat". Da jeg så udtrykket i hans øjne
mens jeg ornanerede, ændrede jeg holdning. Det var skide frækt !

Som helt ung husker jeg ikke at være "grebet i noget" ellers har jeg bare
fortrængt det.

Venligst
Samsara

Fra : Andreas

Dato : 05-02-05 15:27

Thomas wrote:

> Er du mand eller kvinde?

Mand

> Hvor gammel var du, da du begyndte at onanere?

13

> Hvor ofte onanerer du?

2-5 gange om ugen

> Onanerer du mere hvis du er single end i et forhold?

Ja

> Har du prøvet at onanere sammen med en person af det modsatte køn,

Ja, flere gange

> eller med personer af det samme køn?

Sammen med en kammerat i 7. kl., ellers ikke

> Snakker du om onani med dine venner eller familie?

Nej

> Hvilken stimuli bruger du til at onanere med?

Primært fantasi, sekundært porno

>Hvor lang tid bruger du på det? Beskriv gerne detaljeret.

5-20 minutter

> Har du prøvet at onanere udendørs, eller steder hvor der er risiko for at
blive opdaget?

Udendørs ja, men aldrig på steder med risiko for at blive opdaget

> Betragter du onani som erstatningssex eller som en selvstændig
> kunstart?

Helt klart selvstændig sex

> Til mænd: Hvad gør du med sæden?

På maven hvis jeg er nøgen, ellers køkkenrulle el. toiletpapir

> Har du smagt på din sæd?

Nej

> Har du oplevet pinlige episoder

Nej, er aldrig blevet taget, og har heller ikke prøvet at overraske nogen

Andreas

Fra : Paul

Dato : 06-02-05 16:16

> [...]
> forskellige spørgsmål, og jeg håber så, at mange folk vil svare, og at
> de svar vil give anledning til yderligere kommentarer eller debat.

Mand.

> Hvor gammel var du, da du begyndte at
> onanere?

11 år.

> Hvor ofte onanerer du?

Oftere end jeg har samleje.

> Onanerer du mere hvis du er single end
> i et forhold?

Hmm, hvornår er man single?
Har aldrig betragtet mig som værende single.
Er man single når man _ikke_ ønsker/kan/vil være i et parforhold?
Eller er man single når man teknisk set ikke kan undvære et andet menneskes
selskab?
Hmm?

> Har du prøvet at onanere sammen med en person af det modsatte køn,
> eller med personer af det samme køn?

1). Ikke endnu (lyder fedt).
2). En enkelt gang.

> Snakker du om onani med dine venner eller familie?

Kun min kone.

> Hvilken stimuli bruger du til at onanere med?

Bedste stimuli i foretrukne rækkefølge:
1). Kvinders tale, kropssprog, udseende og evne til flirt i dagligdagen
(altsammen med tøj på og uden at blive platte eller vulgære).
2). Fantasi.
3). Pornografi.

> Hvor lang tid bruger du
> på det?

Uha... Det kommer an på så meget.
Dårlig onani findes ikke, så lader jeg hellere være.
Alt fra ½ time og opefter, nogle gange med 2-3 udløsninger.

> Beskriv gerne detaljeret.

You wish... ;) *gnæk*

> Har du prøvet at onanere udendørs, eller steder hvor der er risiko for
> at blive opdaget?

Nej. Og det vil jeg heller ikke.

> Betragter du onani som erstatningssex eller som en selvstændig
> kunstart?

Tja, der findes ikke nogen som kan onanere mig som jeg selv gør... *LOL*
Selvstændig kunstart, helt klart... Gør dårlige samlejer overflødige. ;)

> Til mænd: Hvad gør du med sæden? Har du smagt på din sæd?

At komme i toiletkummen eller håndvasken gør det lettere at gøre rent og
lettere at vaske filuren bagefter.
Nej. Det gemmer jeg til en dag jeg kan hidse nogen op med det... ;)

> Har du oplevet pinlige episoder

Nej.

M.v.h.

Paul

Fra : Drummer34

Dato : 07-02-05 10:59

> Er du mand eller kvinde?

Mand

>Hvor gammel var du, da du begyndte at onanere?

Husker ikke 10 - 12

>Hvor ofte onanerer du?

3 - 5 gange i ugen

> [...]

> eller med personer af det samme køn?

Ja

> Snakker du om onani med dine venner eller familie?

Lidt

> Hvilken stimuli bruger du til at onanere med?

Alt muligt: Blade - Film - EDB - har lige prøvet "Cyber" fedt bortset fra
at det er svært at skrive med en hånd :)

>Hvor lang tid bruger du på det?

Vidt forskelligt

>Beskriv gerne detaljeret.

Man taget med højre hånds tommel og pegefinger fat i lynlåsen, lyner ned
- finder stiveren frem og ......

> Har du prøvet at onanere udendørs,

Ja

>eller steder hvor der er risiko for at blive opdaget?

Ja men helst ikke. Gerne hvor jeg kan se andre mennesker men de kan ikke
se hvad jeg laver :)

> Betragter du onani som erstatningssex eller som en selvstændig
kunstart?

Begge dele

> Til mænd: Hvad gør du med sæden?

Køkkenrulle - papirslommeklud - jorden - vasken - WC you name it:)

Har du smagt på din sæd?

Ja

Fra : ullala

Dato : 07-02-05 23:15

> Er du mand eller kvinde? Hvor gammel var du, da du begyndte at
> onanere? Hvor ofte onanerer du? Onanerer du mere hvis du er single end
> i et forhold?

Kvinde * 14 år * 4-5 gange ugentl.* JA!

> Har du prøvet at onanere sammen med en person af det modsatte køn,
> eller med personer af det samme køn?

Ja & nej.

> Snakker du om onani med dine venner eller familie?

Ja & nej.

> Hvilken stimuli bruger du til at onanere med? Hvor lang tid bruger du
> på det? Beskriv gerne detaljeret.

Højre hånds pege- og langefinger, håndbruser, dildo, pornofilm,
sexnoveller.* Fra 2 min. - 15 min.

> Har du prøvet at onanere udendørs, eller steder hvor der er risiko for
> at blive opdaget?

Ork ja.

> Betragter du onani som erstatningssex eller som en selvstændig
> kunstart?

Onani er fedt, både alene og sammen med kæresten - Så det må være begge!

> Til mænd: Hvad gør du med sæden? Har du smagt på din sæd?
>
> Til piger: Bruger I dildoer, colaflasker eller agurker til at onanere
> med?

Dildo. Har brugt en banan med kondom engang...

> Har du oplevet pinlige episoder

Sikkert - men husker ikke lige noget konkret...

Fra : Anita

Dato : 08-02-05 18:51

ullala wrote:

> Kvinde * 14 år * 4-5 gange ugentl.* JA!

Jøsses. Jeg er 26 og synes endnu ikke jeg er holdt op med at være pige og
begyndt at være kvinde.

Venligst Anita

Fra : ThomasB

Dato : 08-02-05 19:04

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jøsses. Jeg er 26 og synes endnu ikke jeg er holdt op med at være pige og
> begyndt at være kvinde.

Hun skrev ikke at hun var 14 og kvinde, hun skrev at hun er kvinde, og var
14 da hun begyndte med onanien :)

Fra : Anita

Dato : 08-02-05 19:16

ThomasB wrote:
> "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hun skrev ikke at hun var 14 og kvinde, hun skrev at hun er kvinde,
> og var 14 da hun begyndte med onanien :)

Ups, sorry. Det gik lidt hurtigt med læsningen

Beklager.

Anita

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 13-02-05 02:13

On 4 Feb 2005 05:29:56 -0800, th63@ofir.dk (Thomas) wrote:

>Er du mand eller kvinde?

Mand

>Hvor gammel var du, da du begyndte at onanere?

12

>Hvor ofte onanerer du?

Meget forskelligt. Nogle dage slet ikke, andre dage op til 6-8 gange pr
dag

>Onanerer du mere hvis du er single end i et forhold?

Ja

>Har du prøvet at onanere sammen med en person af det modsatte køn,
>eller med personer af det samme køn?

Modsatte køn ja, samme køn nej

>Snakker du om onani med dine venner eller familie?

Ikke lige onani, men andre sexrelaterede emner ja

>Hvilken stimuli bruger du til at onanere med? Hvor lang tid bruger du
>på det? Beskriv gerne detaljeret.

Bruger skam bare hånden og nogle gange er det bare lige en hurtigt
omgang på et par minutter og andre gange kan det da ske at jeg bruger
15-30 min på det

>Har du prøvet at onanere udendørs, eller steder hvor der er risiko for
>at blive opdaget?

Ja

>Betragter du onani som erstatningssex eller som en selvstændig
>kunstart?

Erstatning, men kan skam også godt være en del af forspillet, eller
selve akten

>Til mænd: Hvad gør du med sæden? Har du smagt på din sæd?

Tørre den op, enten med køkkenrulle, eller bare min thights og Nej det
har jeg ikke

>Har du oplevet pinlige episoder

Nej
Flemming Jacobsen