Sex uden kondom - hvad med sæden ?
Fra : Tp

Dato : 03-02-05 20:06

Hej. Jeg har kun prøvet at dyrke sex med kondom. Min kæreste tager p-piller
så vi vil nu prøve uden kondom.

Men hvad gør man når man kommer, kommer man bare i hende eller hvad går man.
?

Det skal jo også være en rar fornemmelse for hende, kan hun mærke / er det
ubehageligt hvis man kommer i hende. ?

Pedersen

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 03-02-05 20:49

"Tp" <dsl52001@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej. Jeg har kun prøvet at dyrke sex med kondom. Min kæreste tager
> p-piller så vi vil nu prøve uden kondom.
>
> Men hvad gør man når man kommer, kommer man bare i hende eller hvad går
> man. ?

Det kommer an på hvad der tænder dig og hende.

Det mest "naturlige" er at komme i hende, og så bare lade det blive der
indtil det komm er ud af naturlig vej, f.eks. i forbindelse med toiletbesøg.

Nogle ynder dog at komem ud over deres partner, eller at slikke partneren
ren bagefter, eller... mulighederne er mange.

> Det skal jo også være en rar fornemmelse for hende, kan hun mærke / er det
> ubehageligt hvis man kommer i hende. ?

Hvis hun skal kunen mærke at du kommer, skal der i hvert fald være mere
knald på end der normalt er. Hun kan måske mærke en øget fugtighed, og hun
kan uden tvivl mærke når det løber ud bagefter.

Om det er ubehageligt er vel en smagssag, men min kone bruger ofte et
håndkælde til at tørre efter vi har elsket.

Lars

Fra : Gitte

Dato : 03-02-05 21:45

Hej

>Hej. Jeg har kun prøvet at dyrke sex med kondom. Min kæreste tager p-piller
>så vi vil nu prøve uden kondom.
>
>Men hvad gør man når man kommer, kommer man bare i hende eller hvad går man.

Tja, det er vel umiddelbart det mest naturlige Men selvfølgelig
kan du også vælge at sprøjte ud over hende - andre steder på
kroppen...

>Det skal jo også være en rar fornemmelse for hende, kan hun mærke / er det
>ubehageligt hvis man kommer i hende. ?

Personligt synes jeg bestemt jeg "mangler" noget, når min partner
bruger kondom... Så jeg synes jo nok ikke ligefrem det er ubehageligt
Nogle gange kan jeg mærke selve sprøjtet, andre gange ikke (men
ikke at jeg alligevel er i tvivl om, at han er kommet *GG*). Men jeg
kan bestemt mærke det bagefter - og synes faktisk det er en rar
fornemmelse, at det er lidt mere "vådt" og at det kan rende ned af
lårene, når jeg rejser mig....

MVH
Gitte

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-02-05 23:17

"Tp" <dsl52001@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Men hvad gør man når man kommer, kommer man bare i hende eller hvad
> går man. ?

Du slår knude på svinet, og lægger dig til at sove. Brokker hun sig, slår du
evt. også knude på pikken.

> Det skal jo også være en rar fornemmelse for hende, kan hun mærke /
> er det ubehageligt hvis man kommer i hende. ?

Pedersen, du er vist noget af en troldebasse, men så er du jo selvfølgelig
også kommet til den rette gruppe...

--
-Jens B.

Fra : Mogens

Dato : 04-02-05 00:41

> "Tp" <dsl52001@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

Gu´ ska` du ej gå . Gi ` hende de sidste stød i røven , så behøver I
hværken bruge p piller eller gummi .

Du lader hende bare slikke svinet rent bagefter , og hun vil hænge omkring
dine ben , resten af jeres dage .

Fra : Hobert Idiart

Dato : 04-02-05 01:15

Mogens wrote:

> Gu´ ska` du ej gå . Gi ` hende de sidste stød i røven , så behøver I
> hværken bruge p piller eller gummi .

Det kan altid anbefales at bruge gummi.

> Du lader hende bare slikke svinet rent bagefter , og hun vil hænge omkring
> dine ben , resten af jeres dage .

Sikke dog et sygt kvindesyn.

Fra : Mogens

Dato : 04-02-05 01:30

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse

> Det kan altid anbefales at bruge gummi.

Det er ikke nødvendig , når man har en fast partner .

> Sikke dog et sygt kvindesyn.

Er du søndagskolelærer ?

Fra : Hobert Idiart

Dato : 04-02-05 02:09

Mogens wrote:
> "Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse

> Det er ikke nødvendig , når man har en fast partner .

Jeg stoler ikke på nogen.

> Er du søndagskolelærer ?

Nej.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 04-02-05 07:03

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse

> Det kan altid anbefales at bruge gummi.

Hvad ved du om det? Du dyrker jo ikke sex, og er fanatsik angst for at have
kontakt med rigtige mennesker.

Lars

Fra : Hobert Idiart

Dato : 04-02-05 09:08

Lars Wagner Hansen wrote:
> "Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse

> Hvad ved du om det? Du dyrker jo ikke sex, og er fanatsik angst for at have
> kontakt med rigtige mennesker.

Det er almen viden, at brug af kondom er den 2. bedste beskyttelse imod
seksuelt overførte sygdomme. Man kan jo ikke vide med sikkerhed, at ens
partner ikke har dyrket ubeskyttet sex med en fremmed.
Den bedste beskyttelse er dog at ikke at dyrke sex.

Fra : Mogens

Dato : 04-02-05 10:20

> [...]
> partner ikke har dyrket ubeskyttet sex med en fremmed.
> Den bedste beskyttelse er dog at ikke at dyrke sex.

Kære Hobert

Man kan altså også godt blive smittet , hvis man først har haft hele hånden
oppe i røven på sig selv , og så onanerer bagefter . Bare at du ved det .

Man kan altså også godt blive smittet

Fra : Hobert Idiart

Dato : 04-02-05 10:39

Mogens wrote:

> Kære Hobert
>
> Man kan altså også godt blive smittet , hvis man først har haft hele hånden
> oppe i røven på sig selv , og så onanerer bagefter . Bare at du ved det .

Det er så straffen for at være et perverst svin!

Fra : Mogens

Dato : 04-02-05 10:55

> Det er så straffen for at være et perverst svin!

Ja Hobert , men det må du så prøve og lære at leve med

Fra : Non-Desperado

Dato : 04-02-05 10:28

> [...]

>partner ikke har dyrket ubeskyttet sex med en fremmed.
>Den bedste beskyttelse er dog at ikke at dyrke sex.

Du kommer ikke meget ud, hva' ?

Det er nok også det bedste for husk på, at luften du indånder har
været inde i andre mennesker, måske nogle meget syge nogle af
slagsen.
Og der findes jo adskillige vira, der er luftbårne.

Så mangel på fysik kontakt redder dig ikke fra at dø alligevel.

Og ærlig talt, det med at et liv i cølibat forlænger livet, er
noget sludder.

Det får bare livet til at føles længere.
- -
Non-Desperado

Fra : Hobert Idiart

Dato : 04-02-05 10:42

Non-Desperado wrote:

> Du kommer ikke meget ud, hva' ?

Nej, yderst sjældent heldigvis.

> Så mangel på fysik kontakt redder dig ikke fra at dø alligevel.

Jeg er ikke bange for at dø.

> Og ærlig talt, det med at et liv i cølibat forlænger livet, er
> noget sludder.

Hvorfor tror du dog, at jeg lever i cølibat for at forlænge mit liv?

> Det får bare livet til at føles længere.

Kun for overfladiske og tilbagestående mennesker!

Fra : Mogens

Dato : 04-02-05 11:30

> Kun for overfladiske og tilbagestående mennesker!

Så så Hobert , nu ikke så agresiv

Fra : putte

Dato : 04-02-05 12:13

"Non-Desperado" <nogetskulledenjoheddeFJERNDETTE@hotmail.com> > Og ærlig
talt, det med at et liv i cølibat forlænger livet, er
> noget sludder.
>
> Det får bare livet til at føles længere.
> - -
> Non-Desperado
Jeg hørte lige i TV i morges, at sex en gang om ugen gør mennesker
lykkelige, og det er da sikkert rigtigt. Et velfungerende sexliv er sikkert
med til at forøge livsglæde og -kvalitet. Men ligesom det ikke er en
menneskeret at få børn, så er et sexliv jo ikke noget man bare sådan kan
beslutte sig for at have. Det implicerer jo en partner, der skal være med på
den, og det er da ikke noget, man bare kan "bestille".
Sex er for mig kronen på kærlighed og hænger derfor 100 % sikkert sammen med
kærlighed. Sex uden kærlighed er ikke noget, jeg bryder mig om at opleve
mere, det får mig bestemt ikke til at føle mig hverken lykkelig eller
elsket. Hvad sex betyder for den enkelte, er vel op til den enkelte at
afgøre.
Så cølibat behøver jo ikke at være noget, man vælger bevidst, men et
resultat af nogle livsomstændigheder, hvor der ikke er kærlighed til stede i
ens liv.
Jeg tilhører den gruppe af kvinder, som en mand tilsyneladende ikke
forelsker sig i, og derfor lever jeg i cølibat. Det betyder at den del af
livet blot ikke er en del af mit liv, og sådan er det vel for mange
mennesker.
Uden at synes at sex er svinsk eller syndigt eller perverst. Der er bare
ikke nogen at dyrke sex med, og så er det sådan det er.
OG nej, jeg er ikke med på den med en skuffe fyldt med alskens dimser til
selvtilfredsstillelse, sex er nu engang noget, der foregår mellem to
mennesker, der elsker hinanden.

Jeg synes altså ikke cølibat får mit liv til at føles længere....

Hilsen Putte

Fra : Hobert Idiart

Dato : 04-02-05 13:34

putte wrote:
> [...]
> mennesker, der elsker hinanden.
>
> Jeg synes altså ikke cølibat får mit liv til at føles længere....

Det er jo god musik i mine ører.
Hvis jeg nu var interesseret i at finde en kvinde at leve sammen med, så
ville jeg overveje at kontakte dig.

Fra : Mogens

Dato : 04-02-05 14:25

> putte wrote:
>
> Det er jo god musik i mine ører.
> Hvis jeg nu var interesseret i at finde en kvinde at leve sammen med, så
> ville jeg overveje at kontakte dig.

Fy fy Hobert , nu sidder du vel ikke og får frække tanker . Men pas på
Hobert , det kunne være lokkemad . Alene navnet (Putte) vil få alle
alarmklokker til at ringe .

Fra : putte

Dato : 04-02-05 14:34

" Mogens" <mogens@carpediem.dk> skrev i en meddelelse
> Alene navnet (Putte) vil få alle
> alarmklokker til at ringe .

Hi Hi....... gud ved hvilke associationer, det vækker i dig. Tilfældigvis er
det et kælenavn fra min barndom, der er blevet hængende... intet mere...

Putte

Fra : Mogens

Dato : 04-02-05 15:10

"putte" <2BwithU@ofirmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
er
> det et kælenavn fra min barndom, der er blevet hængende... intet mere...

Åh , det var godt at høre , jeg var nemlig ved at blive lidt bekymret for
Hobert , så hurtig han var til at smide håndklædet i ringen . Nå , men så
PØJ PØJ da .

Fra : Non-Desperado

Dato : 04-02-05 17:16

>Det er jo god musik i mine ører.
>Hvis jeg nu var interesseret i at finde en kvinde at leve sammen med, så
>ville jeg overveje at kontakte dig.

Pas nu på ikke at kysse hinanden endsige at holde i hånd.

Det er jo farligt, ved du nok.
- -
Non-Desperado

Fra : Heidi

Dato : 04-02-05 23:00

Hobert Idiart wrote:
> Hvis jeg nu var interesseret i at finde en kvinde at leve sammen med,
> så ville jeg overveje at kontakte dig.

Du kunne også overveje at kontakte hende her
http://www.bt.dk/kunforkvinder/artikel:aid=339894/

--
Heidi

Fra : Hobert Idiart

Dato : 05-02-05 01:17

Heidi wrote:

> Du kunne også overveje at kontakte hende her
> http://www.bt.dk/kunforkvinder/artikel:aid=339894/

Ja, det vil jeg da gøre.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 04-02-05 15:33

Hobert Idiart wrote:

> Mogens wrote:
-snip-

> Sikke dog et sygt kvindesyn.

Snak ordentligt. Der er ingen der har generet dig.

Mogens har jo stort set ret, bortset fra at der selvfølgeligt skal lidt
mere til før hun "hænger omkring benene resten af livet". Men derfor
behøver du ikke at kalde hans syn for "sygt", bare fordi du selv er en
isoleret outsider.

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Tina

Dato : 04-02-05 15:20

> [...]
> p-piller så vi vil nu prøve uden kondom.
>
> Men hvad gør man når man kommer, kommer man bare i hende eller hvad går

Det er jo den originale ide med sex. man kommer i hende, hun bliver gravid
og føder børn. Ulempen ved det er jo bare alle de satans unger. derfor p.
pillen nu kan du komme i hende uden hun bliver gravid. det er simpelthen
genialt.

Jeg vil påstå sex uden kondom er bedre end med. Men det er jo næsten en
debat i sig selv.

> Det skal jo også være en rar fornemmelse for hende, kan hun mærke / er det
> ubehageligt hvis man kommer i hende. ?

Man kan ikke mærke sprøjtet, men selvfølgelig kan man mærke der er meget
mere vådt. Når sæden render ud igen kildrer det, og enormt irriterende at
skulle ligge i den våde plet*Griner* men ud over det er det bestemt ikke
ubehageligt, sæden er jo en bekræftigelse på vellykket samleje,
ihvertigfælde for mandens vedkomne.

Husk at for at gøre det behageligt for hende, sørg for hun også får orgasme.
der er ikke noget værrer end mænd der kun tænker på sig selv og sin egen
udløsning

Tina

Fra : Mogens

Dato : 04-02-05 17:21

"Tina" <tije@123.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
orgasme.
> der er ikke noget værrer end mænd der kun tænker på sig selv og sin egen

OR-GAS-ME-DIG Tina .

Jeg synes ikke at der noget værre end , når en kvinde smider sig på ryggen ,
med papilotter i håret og ål i strømperne og stønner ´´ gi´ mig lige en
orgasme ´´. Nej Tina , man springer bare på dyret , hurtig udløsning , ud
af døren , ned til gutterne på bodegaen , så man kan grine lidt igen .

Fra : Tina

Dato : 06-02-05 07:33

> [...]
> orgasme ´´. Nej Tina , man springer bare på dyret , hurtig udløsning , ud
> af døren , ned til gutterne på bodegaen , så man kan grine lidt igen .

hæhæ mogens er du singel, det vil jeg da næsten håbe*griner*

Fra : Bo Warming

Dato : 06-02-05 10:14

"Tina" <321@123.dk> wrote in message

> " Mogens" <mogens@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

Orgasme er noget piger får, hvis de kan bruge dig til noget senere.

May I Feel Said He?

-may I feel said he-(i'll squeal said she-just once said he-it's fun said
she)--(may I touch said he-how much said she-a lot said he)-why not said
she--(let's go said he-not too far said she-what's too far said he-where you
are said she)--may I stay said he-(which way said she -like this said he-if
you kiss said she)--may I move said he-is it love said she)-if you're
willing said he-(but you're killing said she--but it's life said he-but your
wife said she-now said he-ow said she--(tiptop said he-don't stop said
she-oh no said he)-go slow said she--(cccome? said he-ummm said she-you're
divine! said he-(you are Mine said she) -EE Cummings

Jeg oplever clitoris-orgasmerne for "marxistiske,
subjektorienterede individualistiske lyst-oplevelser" og vaginal orgasmerne
for "dionysiske zen, buddhistiske lyst-oplevelser" Maria
Damsholt

Fra : Mogens

Dato : 06-02-05 11:25

"Tina" <321@123.dk> skrev i en meddelelse

> hæhæ mogens er du singel, det vil jeg da næsten håbe*griner*

Selvfølgelig er jeg da singel Tina . Skal du ha´ mit tlf. nr.? *griner*

Fra : Tina

Dato : 06-02-05 18:51

> "Tina" <321@123.dk> skrev i en meddelelse

> Selvfølgelig er jeg da singel Tina . Skal du ha´ mit tlf. nr.? *griner*

Naaaaah du ville ikke overleve en hel nat alligevel

Fra : Mogens

Dato : 07-02-05 11:17

"Tina" <321@123.dk> skrev i en meddelelse

> " Mogens" <mogens@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

> Naaaaah du ville ikke overleve en hel nat alligevel

En hel nat . Du er ikke så lidt krævende Tinapige . Hvis ikke jeg er tibage
på bodegaen efter 5 min. så tror gutterne bare at jeg er rendt ind i noget
alvorligt . Det vil skuffe dem meget

Fra : Tina

Dato : 07-02-05 15:41

> [...]
> tibage
> på bodegaen efter 5 min. så tror gutterne bare at jeg er rendt ind i noget

netop kære Mogens, og turde du stå ud af min seng uden jeg fik noget ud af
det, ville du aldrig komme til at se gutterne på bodegaen igen, så måske vi
skal glemme det tlf nr *GGG*

Fra : Mogens

Dato : 08-02-05 00:11

> [...]
> det, ville du aldrig komme til at se gutterne på bodegaen igen, så måske

Nåååh Tinapige , jeg synes pludselig , det lyder som om at du er til SM .
Det kan sikkert være meget sjovt , bare det ikke er min røv , det går ud
over . Jeg burde måske have skrevet ´´ seriøst ´´ i stedet for ´´ alvorligt
´´. Det kunne jo også tænkes , at jeg ikke fik noget ud det , selv efter din
fjerde orgasme . Så ville det nok vare et stykke tid før at du kunne gå til
folkedans eller synkronsvømning igen . -- Så , jeg ved ikke , tør man tage
chancen , -- Det er jo trods alt , den feminine og maskuline ære , som står
på spil . Så mens jeg går i tænkeboksen , vil jeg håbe for dig , at du må få
en masse dejlige orgasmer .

Tak for en hyggelig sludder .

Mogens.

Fra : Lars P. Fischer

Dato : 04-02-05 18:49

On Thu, 3 Feb 2005 20:05:50 +0100, Tp wrote:
> Men hvad gør man når man kommer, kommer man bare i hende eller hvad går man?

Spø'r hende. Prøv jer frem. Måske er hun een af dem der helt vil ha' du
kommer ud over hendes bryster eller ansigt eller hvad ved jeg.

/Lars

Fra : Mogens

Dato : 04-02-05 22:22

"Lars P. Fischer" <no-spam@suk.dk> skrev i en meddelelse

> Spø'r hende. Prøv jer frem. Måske er hun een af dem der helt vil ha' du
> kommer ud over hendes bryster eller ansigt eller hvad ved jeg.
>
> /Lars

Eller i øret . Jeg har hørt at det skulle være et godt middel , for folk som
hører dårligt , pga. for meget ørevoks .