Store sko.....
Fra : Funnyboy

Dato : 02-02-05 20:51

Hej

Jeg har en veninde der bruger størrelse 43 i sko og det er altså lidt svært
at finde nogle rigtige pigesko i den størrelse.
Men så kom en af mine andre veninder med en go ide. Hvad med at kigge de
steder hvor transer køber sko. De må jo ha det samme problem.....
Men hvor er det nu lige det er?? Nogen der kan hjælpe mig?

Preben

Fra : Katrine J

Dato : 03-02-05 00:03

"Funnyboy" <N15@nissan-almera.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> steder hvor transer køber sko. De må jo ha det samme problem.....
> Men hvor er det nu lige det er?? Nogen der kan hjælpe mig?

Hejsa

Ved ikke lige nogle steder men der ligger på nettet et site der hedder
vipssko.dk og holst sko i århus har også til store fødder så lad hende da
prøve der *SS*

Fra : edob

Dato : 03-02-05 21:57

Gå ind på deres hjemmeside som er www.tid.dk Du skal lede efter Mariannes
hjemmeside. Hun har under shopping en lang liste med forretninger, bl.a. en
med adr. til skoforretninger med store størrelser.

v.h. Frank

Fra : Mogens

Dato : 04-02-05 17:47

"Katrine J" <uopdragenbitch@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ved ikke lige nogle steder men der ligger på nettet et site der hedder
> vipssko.dk og holst sko i århus har også til store fødder så lad hende da

Hvorfor ikke prøve i militærets overskudslager , der er jeg næsten sikker på
at de har noget som passer din søde veninde . Jeg håber sandelig ikke , at
hun kun er 1,5 m høj .

Fra : Funnyboy

Dato : 08-02-05 01:42

Tak for alle svarene....Nogle mere seriøse end andre. Men jeg har fået mig
en fin liste over butikker der sælger i den rigtge størrelse.

Preben