Dark Mistress dragt
Fra : Anette Lystholm

Dato : 02-02-05 03:18

Det er vel ikke nogen som ved hvor man kan anskaffe sig sådan en dragt ?. Se
indlæg Dark Mistress under dk.binaer.erotik. Den stammer fra et gammel
computerspil Dungeon Keeper. Men dragten blevet lavet som design og muligvis
købes. Spørgsmålet er blot, hvor.

Anette Lystholm

Fra : Da Boy

Dato : 02-02-05 14:10

Hey,

"Anette Lystholm" <demonika@ofir.dk> wrote in

> [...]
> gammel computerspil Dungeon Keeper. Men dragten blevet lavet som
> design og muligvis købes. Spørgsmålet er blot, hvor.

Hehe.. .Ved at gøre sig klar til den 12/2?

Den er fandme cool... Post lige info hvis du finder den!

Fra : PerX ...

Dato : 03-02-05 00:01

In article <Xns95F190176340FYouToken@212.242.40.196>,
component_Remove@sol.dk says...
> Hey,
>
> "Anette Lystholm" <demonika@ofir.dk> wrote in

> Hehe.. .Ved at gøre sig klar til den 12/2?
>
> Den er fandme cool... Post lige info hvis du finder den!

Kold er lige ordet med alle de huller *G*

Fra : Kuruderu

Dato : 03-02-05 14:12

www.pinkpussy.dk

KUNNE have den eller noget der kan bruges

Kuruderu

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 03-02-05 13:28

Hej Anette

> [...]
> fra et gammel computerspil Dungeon Keeper. Men dragten blevet lavet
> som design og muligvis købes. Spørgsmålet er blot, hvor.

Jeg kan ikke se den i dk.binaer.erotik. Kan du poste et message-id?

Mark

Fra : Anette Lystholm

Dato : 03-02-05 16:08

Nej, det er ikke den model jeg leder efter Kuruderu.

og Mark Thomas, tjeck din mail.

hilsen

Anette

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 04-02-05 01:39

Hej Anette

> Nej, det er ikke den model jeg leder efter Kuruderu.
>
> og Mark Thomas, tjeck din mail.

Gjort. Den dragt er godt noget spæsjal.

Mark

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 04-02-05 01:43

> Gjort. Den dragt er godt noget spæsjal.

Gjort. Den dragt er godt *nok* noget spæsjal.

Skulle der stå.

Mark

Fra : Oleander

Dato : 04-02-05 01:36

Onsdag den 2 feb 2005 03:17:57 +0100, skrev Anette Lystholm:

> [...]
>computerspil Dungeon Keeper. Men dragten blevet lavet som design og muligvis

Øjs! Den er godt nok flot!

Jeg gætter på at den er speciallavet med det ene formål at blive brugt
til et "photo shoot", måske som reklame for spillet. Hvis det er et af
de store latex "skrædderier" kan det godt være man kan få dem til at
lave et eksemplar.

Jeg har stillet spørgsmålet i et webforum hvor der muligvis nok er
lidt flere der kan have kendskab til hvem der har lavet dragten, jeg
skal nok give besked hvis der dukker noget op.

Ellers kan du tage kontakt til et sted som f.eks. House of Harlot, jeg
er overbevist om at de sagtens kan lave dig en kopi - du skal bare
være opmærksom på at de tager sig særdeles godt betalt for deres
tid...

http://www.house-of-harlot.com/

--
Oleander
Denne verden har for mange bomulds-fetishister!

Fra : Anette Lystholm

Dato : 04-02-05 19:01

Du havde ret Oleander, det var house of harlot som lavet den. Jeg kunne
kysse dig for det. Men jeg sender lige en link. Så man kan se den
http://www.house-of-harlot.com/custom/default.asp

PS: Da boy, 12/2 aka Manifest ?. Nope, German Fetish Ball den 13-15 maj.

mvh.

Anette Lystholm

Fra : Oleander

Dato : 06-02-05 11:54

>Du havde ret Oleander, det var house of harlot som lavet den. Jeg kunne
>kysse dig for det. Men jeg sender lige en link. Så man kan se den
>http://www.house-of-harlot.com/custom/default.asp

Woot! For blæret! Jeg har længe drømt om at få speciallavet et outfit
hos dem, men jeg har bare ikke lige fundet de 10-15k jeg nok skal
hoste op med. Jeg har en særdeles god ide til et flot kostume.
Du må da gerne melde tilbage hvis du får noget ud af dem. Jeg er
bestemt nysgerrig for at høre om de vil genskabe det og til hvilken
pris.

>PS: Da boy, 12/2 aka Manifest ?. Nope, German Fetish Ball den 13-15 maj.

Skal det forstås således at man kan se dig i dit nye outfit til næste
Manifest? ;-b

Fra : Oleander

Dato : 06-02-05 12:42

>Skal det forstås således at man kan se dig i dit nye outfit til næste
>Manifest? ;-b

Never mind... Jeg har deciffreret den. Manifest - Nix. GFB - Yes.

Er GFB godt?